Form of Work
Książki
(127)
Czasopisma
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(117)
available
(89)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(91)
Czytelnia
(117)
Author
Kędzior Zofia
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kozielski Robert
(3)
Maison Dominika
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Huczek Marian
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kotler Philip
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Yip George S
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Ali Moi
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Allen Judy
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Breen George E
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budnik Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czubała Anna
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Detyna Beata
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Drab Adam
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Ehrlich Nadrzej
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Francik Kamila
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gordon William
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Antoni
(1)
Year
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(13)
190 - 199
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(134)
Language
Polish
(134)
Subject
Marketing
(102)
Przedsiębiorstwo
(25)
Rynek
(22)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Reklama
(12)
Marketing partnerski
(11)
Zarządzanie
(11)
Marketing strategiczny
(10)
Obsługa klienta
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Public relations
(8)
Handel
(7)
Innowacje
(7)
Internet
(7)
Promocja handlowa
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Kupno i sprzedaż
(5)
Promocja
(5)
Targi i wystawy
(5)
Usługi
(5)
Banki
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Sprzedaż
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Badania marketingowe
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Menedżerowie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Ankieta
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Ekorozwój
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towar
(2)
Turystyka
(2)
Upadłość
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znaki towarowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza strategiczna
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Biblioteki
(1)
Blogi
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Dane osobowe
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1939-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
134 results Filter
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0380-0
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Niezbędnik badacza)
ISBN: 978-83-01-16539-0
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1755-3
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 978-83-7489-003-8
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0082-5
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-13820-3
Cz.I Badania marketigowe, proce badań i definicja prob lemu : R.1 Badanie marketingowe jako działaność wszech ogarniająca, R.2 Alternatywne podejście do wywiadu mar ketingowego, Etyka badań marketingowych (załącznik), R.3 Proces badawczy i formułowanie problemu, Teoria po dejmowania decyzji Bayesa (załącznik). Cz.II Projektowanie badania : R.4 Projekt badania, R.5 Projekty przyczynowe. Cz.III Metody i formy zbierania danych : R.6 Zbieranie danych : dane wtórne, R.7 Zbieranie danych : ane pier wotne, R.8 Formularze do zbierania danych, R.9 Mierzen ie postaw, Opracowywanie map percepcyjnych (załącznik) Pomiar wieloczynnikowy (załącznik), Pomiar psycholo giczny (załącznik). Cz.IV Projektowanie próby i zbieranie danych : R.10 Procedury doboru próby, R.11 Wielkość próby, R.12 zbie ranie danych : procedury terenowe i błędy nie związane z doborem próby. Cz.V Analiza i interpretacja danych : R.13 Analiza dan ych : kroki wstępne, R.14 analiza danych : problemy po dstawowe, Testowanie hipotezy (załącznik), R.15 Analiz a danych : badanie różnic, Analiza wariacji (załącznik R.16 Analiza danych : badanie związku, nieparametry czne miary związku (załącznik), R.17 Analiza danych : analiza dyskryminacyjna, czynnikowa i skupień. Cz.VI Przygotowanie raportu z badań : R.18 Raport z badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2011. - 548 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1941-0
1. Przygotowanie procesu badań marketingowych: Badania marketingowe a zarządzanie; Proces badania marketingowego; 2. Dobór próby oraz pomiar jej jednostek za pomocą instrumentów pomiarowych: Projektowanie doboru próby; Pomiar w badaniach marketingowych; Kwestionariusz jako instrument pomiarowy; 3. Zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych: Zbieranie danych ze źródeł wtórnych; Pośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Bezpośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Pozasondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Zbieranie danych za pomocą metod eksperymentu; 4. Redukcja i analiza danych otrzymanych z pomiaru: Metody redukcji danych; Wybrane metody ilościowej analizy danych; 5. Komunikowanie i wykorzystanie wyników oraz organizacja badań: Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; Etyczne aspekty badań marketingowych; Organizacja badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
ISBN: 83-87708-07-0
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14256-1
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-015-3
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-03-1
1.Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2.Planowanie badania marketingowego, 3.Budowa narzędzia pomiarowego, 4.Sposoby pomiarów marketingowych, 5.Podstawowe zastosowanie badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : tab., rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1003-5
Wprowadzenie; jak badania marketingowe mogą pomóc naszej firmie; Jak samemu prowadzić badania; zagadnienia dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-308-5
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again