Form of Work
Książki
(31)
Czasopisma
(9)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(33)
available
(23)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(36)
Author
Chodyński Andrzej
(7)
Borkowski Stanisław
(5)
Huczek Marian
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Turkowski Marek
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Wnuk Jan
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Barlow Janelle
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doyle Peter
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Gajda Waldema
(1)
Godala Magdalena
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kardas Jarosław S
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Kopel Anna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kuszlin W.I
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mariusz
(1)
Margoński Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(41)
Subject
Zarządzanie jakością
(19)
Marketing
(11)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwo
(8)
Kadry
(7)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Usługi
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Hotelarstwo
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Innowacje
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Public relations
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Miasta
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Rolnictwo
(2)
Turystyka
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Alokacja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Automatyzacja
(1)
BPM (informat.)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Dozór techniczny
(1)
Ekonometria
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Handel
(1)
Hutnictwo
(1)
IKEA
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Keynesizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Menedżerowie
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odlewnictwo
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(9)
41 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12699-X
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-05-8
Rozwój firmy w aspekcie innowacyjności i jakości produktu; Zarządzanie marketingiem na rynku dóbr przemysłowych w kontekście jakości i innowacyjności; Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania strategiczne realizacji innowacji w firmie; Zarządzanie przemysłowymi innowacjami ekologicznymi - studia przypadków innowacji produktowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-556-5
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83255-1530-0
1. Klasyczne koncepcje zarządzania: Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu; Szkoła klasyczna (mechanistyczne); Szkoła humanizacyjna; Szkoła systemowa; 2. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania: Szkoła neoklasyczna i jej kierunki; Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu; 3. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji: Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości; Elastyczność i procesowość organizacji; 4. Koncepcje zorientowane na jakość: Ewolucja systemów zarządzania jakością; Koncepcja TQM i kaizen; Koncepcje- reengineering i benchmarking; Koncepcje zorientowane na klienta: Koncepcja marketingu; Koncepcja marketingu relacji; 7. Koncepcje zorientowane na współdziałanie: Organizacja sieciowa; Organizacja wirtualna; 8. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji: Outsourcing; Lean Management; 9. Koncepcje zorientowane na wiedzę: Zarządzanie wiedzą w organizacji; Koncepcja organizacji uczącej się; Zarządzanie innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-335-2
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 s. : rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1432-4
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 281 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-208-1080-9
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257,[1] s. : rys.,tab. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1080-9
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-919-3
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-22-X
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1249-6
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowe go testowania produktów, satysfakcja konsumentow i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87958-60-3
1.Polska szkoła w gospodarce opartej na wiedzy, 2.Szkoła jako organizacja świadcząca usługi, 3.Zarządzanie personelem w szkole, 4.Zarządzanie jakością w szkole, 5.Podstawy marketingu szkoły, 6.Promocja szkoły, 7.Marketing w szkole, 8.Studia przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7205-234-4
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-575-0
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.170)
ISBN: 978-83-7204-651-2
1. Ku szkole uczącej, wychowującej, dobrze zorganizowanej - wprowadzenie, 2. Zarządzanie oświatą, 3. Jakość pracy w szkole, 4. Międzynarodowe programy edukacyjne i operacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (6 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
ISBN: 978-83-7252-470-6
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
In basket
Niniejszy numer kwartalnika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jest poświecony problematyce badań rynkowych, rozpatrywanych w różnych obszarach i kontekstach wynikających z rozwoju takich dyscyplin, jak marketing i socjologia. Cele i metody badań są uwarunkowane specyfiką poszczególnych sektorów oraz potrzebami informacyjnymi organizacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88432-15-X
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again