Source
Książki
(148)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Form of Work
Książki
(145)
Publikacje naukowe
(33)
Publikacje fachowe
(11)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(107)
available
(104)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(104)
Czytelnia
(109)
Author
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kędzior Zofia
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Karcz Kornelia
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Huczek Marian
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Breen George E
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Hague Paul
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Year
2020 - 2023
(14)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(91)
1990 - 1999
(13)
Time Period of Creation
2001-
(29)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(147)
Russia (Federation)
(1)
Ukraine
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(148)
Russian
(2)
Audience Group
Szkoły zawodowe
(1)
Subject
Marketing
(79)
Badania marketingowe
(35)
Przedsiębiorstwo
(27)
Rynek
(20)
Marketing strategiczny
(15)
Badania rynku
(10)
Internet
(9)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Reklama
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing elektroniczny
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Ceny
(6)
Innowacje
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Promocja handlowa
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie
(6)
Obsługa klienta
(5)
Promocja
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Jakość produktu
(4)
Marketing partnerski
(4)
Public relations
(4)
Reklama internetowa
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Analiza danych
(3)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Marka*
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Miasta
(3)
Organizacja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zogniskowany wywiad grupowy
(3)
Badania naukowe
(2)
Badania operacyjne
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Jakość
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Leki
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka
(2)
Polityka regionalna
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towary
(2)
Transport
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Subject: time
2001-
(18)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(24)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(27)
Raport z badań
(24)
Opracowanie
(14)
Monografia
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(70)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Nauka i badania
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Matematyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
150 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8030-538-0
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-12850-X
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na an- kietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respon- dentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Niezbędnik badacza)
ISBN: 978-83-01-16539-0
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1755-3
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1433-2
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyni ków badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 499, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1114-7
R.1 Badania marketingowe a podejmowanie decyzji; R.2 Projektowanie badania marketingowego; R.3 Budowa instrumentu pomiarowego; R.4 Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych i wtórnych; R.5 Metody redukacji i analizy danych; R.6 Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; R.7 Organizacja badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 978-83-7489-003-8
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0082-5
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-584-5
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-239-0
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2011. - 548 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1941-0
1. Przygotowanie procesu badań marketingowych: Badania marketingowe a zarządzanie; Proces badania marketingowego; 2. Dobór próby oraz pomiar jej jednostek za pomocą instrumentów pomiarowych: Projektowanie doboru próby; Pomiar w badaniach marketingowych; Kwestionariusz jako instrument pomiarowy; 3. Zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych: Zbieranie danych ze źródeł wtórnych; Pośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Bezpośrednie sondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Pozasondażowe metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych; Zbieranie danych za pomocą metod eksperymentu; 4. Redukcja i analiza danych otrzymanych z pomiaru: Metody redukcji danych; Wybrane metody ilościowej analizy danych; 5. Komunikowanie i wykorzystanie wyników oraz organizacja badań: Metody prezentacji i oceny wyników badania marketingowego; Etyczne aspekty badań marketingowych; Organizacja badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
ISBN: 83-87708-07-0
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-14256-1
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7484-015-3
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-796-9764-9

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : tab., rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again