Form of Work
Książki
(109)
Czasopisma
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(95)
available
(73)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(73)
Czytelnia
(96)
Author
Huczek Marian
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Duliniec Elżbieta
(4)
Kędzior Zofia
(4)
Mruk Henryk
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Białecki Klemens
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Maison Dominika
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Andrzej
(2)
Perenc Józef
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Skawińska Eulalia
(2)
Szulce Halina
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Breen George E
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Detyna Beata
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Francik Kamila
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gejmo Beder
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Hague Paul
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Antoni
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Kasperek Andrzej
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kopel Anna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(10)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(115)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(116)
Subject
Marketing
(80)
Rynek
(24)
Przedsiębiorstwo
(23)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing strategiczny
(14)
Badania marketingowe
(12)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Internet
(9)
Marketing elektroniczny
(9)
Reklama
(8)
Usługi
(8)
Ceny
(7)
Instytucje nonprofit
(5)
Promocja
(5)
Promocja handlowa
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Innowacje
(4)
Jakość produktu
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Marketing partnerski
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Reklama internetowa
(4)
Turystyka
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Marka*
(3)
Obsługa klienta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Public relations
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekorozwój
(2)
Farmacja
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Kadry
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Leki
(2)
Logistyka
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketinig
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka
(2)
Produkt*
(2)
Rolnictwo
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zogniskowany wywiad grupowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agroturystyka
(1)
Agroturytyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice
(1)
Polska
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
Psychologia
(1)
116 results Filter
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 83-7011-829-1
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278,[1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-12850-X
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na an- kietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respon- dentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Niezbędnik badacza)
ISBN: 978-83-01-16539-0
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1755-3
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1004)
1.Badania marketingowe - diagnoza i kierunki rozwoju, 2.Źródła i formy wykorzystania informacji rynkowej, 3.Model wykorzystania bdań marketingowych, 4.Nowe technologie w badaniach marketingowych, 5.Skuteczność i efektywność działań marketingowych - metody pomiaru
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 978-83-7489-003-8
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0082-5
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-584-5
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-239-0
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
ISBN: 83-87708-07-0
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14256-1
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-015-3
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-03-1
1.Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2.Planowanie badania marketingowego, 3.Budowa narzędzia pomiarowego, 4.Sposoby pomiarów marketingowych, 5.Podstawowe zastosowanie badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : tab., rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1197-X
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1003-5
Wprowadzenie; jak badania marketingowe mogą pomóc naszej firmie; Jak samemu prowadzić badania; zagadnienia dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again