Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Anholt Simon
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Zawadzki Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Instytucje nonprofit
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Biznes
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Kadry
(1)
Marka*
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Promocja
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Public relatiosn
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Towary
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1.Dlaczego marki warte są zachodu?, 2.Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3.Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4.Wyzwanie: markowy eksport, 5.Kiedy kraje stają się markami, 6.Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Sektor non-profit w Polsce, 2. Elementy kierowania w organizacjach non-profit, 3. Strategia i planowanie w organizacjach non-profit, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach non-profit, 5. Marketing w organizacjach non-profit, 6. Public relations w organizacjach non-profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej