Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Klisiński Janusz
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Sport
(2)
Kluby sportowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Zarządzanie marketingowe w sporcie; R.II Zachowanie konsumenta sportowego; R.III Rola badań marketingowych w sporcie; R.IV Segmentacja rynku sportowego; R.V Produkt sportowy; R.VI Marketingowa polityka cen w sporcie; R.VII Promocja sportu; R.VIII Miejsce / dystrybucja w sporcie; R.IX Nowoczesny marketing w sporcie; R. X Marketing nabywcy instytucjonalnego produktów sportowych; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
1. Klub sportowy jako podmiot analizy teoretycznej, 2. Istota i przesłanki rozwoju marketingu w sporcie, 3. Marketingowe zorientowanie klubów sportowych - ocene dorobku literatury przedmiotu, 4. Determinanty i zakres marketingowego zorientowania klubów sportowych w Polsce, 5. Wdrażanie orientacji marektingowej w klubach sportowych - diagnoza stanu i proporcja modelu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej