Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Black Sam
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Fras Janina
(1)
Gregory Anne
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Niestrój Roman
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(3)
Reklama
(3)
Sponsoring
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing
(2)
Opinia publiczna
(2)
Public relations*
(2)
Targi i wystawy
(2)
Ankieta
(1)
Ekologia
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing polityczny
(1)
Nauki społeczne
(1)
Polityka
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
R.1 Proces i procedura badań; R.2 Dobór próby do badań; R.3 Określenie liczebności próby; R.4 Błędy losowe i nielosowe; R.5 Pomiar danych empirycznych; R.6 Analiza niezależności; R.7 Analiza zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 210 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Co to jest public relations?; Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne; Public relationsa propaganda, reklama i marketing; Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców; Media relations; Metody działań public relations; Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych; Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa; Badania, pomiary i ocena; Wewnętrzne public relations; Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; Zarządzanie i organizacja public relations; Etyka działalności gospodarczej; Międzynarodowe public relations i praca w sieci (networking); Zarys dziejów public relations; Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (12 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Postrzeganie i ewolucja koncepcji marketingowej: 1. Czy "rozproszenie" marketingu ma wpływ na jego "tożsamość", 2. Struktura i otoczenie współczesnego marketingu w perspektywie interdyscyplinarnej, 3. Marketing w okresie transformacji systemowej w Polsce, 4. Postrzeganie praktyk marketingowych przez konsumentów, menedżerów i środowisko akademickie, 5. Marketing jako przedmiot, dziedzina wiedzy i miejsce pracy/zawód (różnice w postrzeganiu marketingu na przykładzie badań studentów kierunków ekonomii i zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego), 6. Zarządzanie marketingowe na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Marketing a orientacja rynkowa przedsiębiorstwa- ewolucja podejścia, 8. Badania jakościowe w procesie poznania naukowego marketingu, 9. Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych, 10. Tożsamość marketingu- analiza krytyczna, 11. Podstawowe dylematy tożsamości marketingu akademickiego, 12. O praktycznym znaczeniu badań naukowych w dziedzinie marketingu, 13. Marketing w nazwach katedr i zakładów naukowych szkół wyższych w Polsce, 14. Tożsamość regionalna w budowaniu nowych wartości gospodarczych, 15. Wizerunek marketingu w kontekście odpowiedzialności menedżerskiej, 16. Epistemologiczne rozterki marketingu, 17. Ocena aktywności marketingowej przedsiębiorstw za pomocą indeksu rozumienia i stosowania marketingu, 18. Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image, 19. koncepcje naukowe a praktyczne marketingu. Konsekwencje ich relacji dla tożsamości i wizerunku dyscypliny, Cz. II Ekspansja i rozwój marketingu: 1. Zmiany w sposobie postrzegania i stosowania marketingu, 2. Marketing innowacji, 3. Corporate image- tool of marketing orientated company, 4. Marketingowe instrumenty budowania wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnej, 5. Społeczne oblicze marketingu, 6. Kształtowanie nowego oblicza marketingu przez technologie informacyjno-komunikacyjne, 7. Miejsce marki w strategii rynkowej przedsiębiorstwa, 8. Cechy działań marketingowych w organizacjach non profit- kierunki zmian strategii, 9. Elementy wsparcia marki i ich rosnące znaczenie w komunikacji marketingowej, 10. Ewolucja celów i metod badań marketingowych, 11. Wpływ rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych na marketing międzynarodowych, 12. marketing wobec wyzwań postmodernizmu, 13. Holistyczne aspekty zarządzania marketingowego, 14. Merchandising jako system bezpośredniej komunikacji marketingowej i budowania wizerunku marki sieci handlowej, 15. Zarządzanie marketingowe a współczesne wyzwania przedsiębiorstw, 16. Wartość wizerunku firmy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności, 17. Tożsamość a strategie w marketingu terytorialnym, 18. Establishing and development of marketing in Ukraine, 19. Konsument przyjazny ekologii- wybrane implikacje dla marketingu, 20. Orientacja marketingowa samorządów a kreowanie marki regionu, 21. Marketing relacyjny w świetle założeń teorii kosztów transakcyjnych, 22. Marketing w sieciowych modelach biznesu, 23. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing, Cz. III dydaktyka marketingu: 1. Kompetencje marketingowe studentów kierunku zarządzanie w świetle założeń systemu bolońskiego, 2. edukacja w zakresie marketingu wystawienniczego wobec wyzwań wynikających z formuły współczesnych targów, 3. Zmiany w nauczaniu marketingu w opinii ekspertów (lata 2002 i 2008), 4. Marketing w dydaktyce szkół wyższych- opinie studentów, 5. Standardy jakości kształcenia na studiach podyplomowych z zakresu marketingu- dylematy, 6. Postrzeganie treści i sposobów kształcenia w zakresie badań marketingowych, 7. Dydaktyka marketingu w warunkach wirtualizacji życia społecznego, 8. Metoda case study w kształceniu marketerów, Cz. IV studia analityczne wybranych obiektów marketingowych: 1. Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia marketing relacji w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach, 2. Ważność potrzeb młodych konsumentów europejskich, 3. Główne obszary internetowej aktywności Marketingowej polskich nabywców finalnych- wyniki badań empirycznych, 4. Działania marketingowe organizacji radiowej a zachowania słuchaczy i reklamodawców, 5. Marketing w rozwoju przedsiębiorczości akademickiej w szkole wyższej, 6. Możliwość zastosowania badan marketingowych w szkołach wyższych, 7. Etnocentryzm/patriotyzm konsumencki na rynku piwa jako przejaw nostalgii polskich migrantów, 7. Badania PIMS- zastosowania i perspektywy, 8. Zarządzanie relacjami z klientem jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 9. Zarządzanie markami lokalnymi przez firmy francuskie w Polsce, 10. działania marketingowe przedsiębiorstw a problematyka bankructw gospodarstw domowych, 11. Zmiany w otoczeniu a działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 12. Wykorzystanie orientacji marketingowej w zarządzaniu obszarami słabo rozwiniętymi, 13. Tożsamość marki "Koleje Dużych Prędkości" w Polsce, 14. Efekt kraju pochodzenia produktu a rynkowe decyzje konsumentów, 15. Postrzeganie przez młodych konsumentów działań marketingowych firmy Mars, 16. Działania marketingowe banków i ich wpływ na zachowania klientów, 17. Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a strategie outsourcingowe na rynkach zagranicznych, 18. reakcje konsumentów na działania marketingowe przedsiębiorstw handlowych, 19. Key aspects of market orientation in Czech high-tech firms, 20. Skuteczność i efektywność działań marketingowych przedsiębiorstwa, 21. Współczesne działania marketingowe skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej