Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Bryła Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Janowska Iwona
(1)
Jeznach Maria
(1)
Meredyk Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Marketing
(3)
Żywność
(3)
Ceny
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Opakowania
(1)
Promocja handlowa
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Znaki towarowe
(1)
Subject: time
1989-
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60432-29-7
Ewolucja rynków żywnościowych w gospodarce efektywnej; Jakość naturalna a cena produktów żywnościowych; Jakość jako element promocji produktów żywnościowych; Funkcje reklamy a jakość produktów żywnościowych; Technologia kreacji rynku żywnościowego na przykładzie grupy Maspex Wadowice; Wizerunek kraju i miarka produktu jako czynnik dynamiki eksportu żywności; Ekologiczność jako czynnik pozycjonowania żywności; Dystrybucja produktów żywnościowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1875-8
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7244-805-1
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again