Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(18)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(24)
Autor
Bryła Paweł
(2)
Domański Tomasz
(2)
Kall Jacek
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Sikorski Czesław
(2)
Witek-Crabb Anna
(2)
Adamiak Barbara (1949- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Antonów Radosław
(1)
Baranowska Marta
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartoszewski Władysław (1922-2015)
(1)
Bartyzel Jacek
(1)
Barwicka-Tylek Iwona
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bojarski Marek
(1)
Bosiacki Adam (1968- )
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Bäcker Roman
(1)
Ceglarska Anna
(1)
Cesarz Maciej
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chojnicka Krystyna
(1)
Chunyan Zhang
(1)
Citkowska-Kimla Anna
(1)
Complak Krystian
(1)
Cravens David W
(1)
Day Derek
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doyle Peter
(1)
Dubel Lech
(1)
Edelman Marek (1922-2009)
(1)
Edwards Helen
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Garbacz Weronika
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Górecki Olgierd
(1)
Haliżak Edward
(1)
Heath Robert
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Herman Andrzej
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólski Michał
(1)
Kaczorowski Włodzimierz
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kania rafał
(1)
Kawalec Krzysztof
(1)
Kazimierczuk Marcin
(1)
Kimla Piotr
(1)
Kiwior-Filo Małgorzata
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Koredczuk Józef
(1)
Kornat Marek
(1)
Kosturbiec Jarosław
(1)
Kozerska Ewa
(1)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(1)
Kundera Elżbieta
(1)
Kundera Jarosław
(1)
Kuźmicz Karol
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lewczuk Elżbieta
(1)
Liżyńska Katarzyna
(1)
Machaj Łukasz
(1)
Malczewski Jacek
(1)
Markiewicz Maciej
(1)
Marszał Maciej (1968- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michałowska Grażyna
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Odnous Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Pochylska Anna
(1)
Podkowski Marek
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Przygodzki Jacek
(1)
Płońska Anna
(1)
Radomska Joanna
(1)
Rak Joanna
(1)
Sadowski Mirosław (1964- )
(1)
Sadowski Piotr
(1)
Sagan Adam
(1)
Scheffler Tomasz (1968- )
(1)
Schenck Barbara Findlay
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Schwitters Kurt
(1)
Sienkiewicz Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(45)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marka*
(17)
Marketing
(8)
Marka (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Znaki towarowe
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Rynek
(3)
Badania marketingowe
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing narodowy
(2)
Produkt turystyczny
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bartoszewski, Władysław (1922-2015)
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Czas
(1)
Edelman, Marek (1922-2009)
(1)
Estetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
GenderTrends*
(1)
Getto warszawskie
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Holokaust
(1)
IKEA
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Maciejewski, Marek (1950- )
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Pieniądz
(1)
Piłsudski, Józef (1867-1935)
(1)
Poczta
(1)
Podział ideowy (politologia)
(1)
Polityka
(1)
Powstanie w getcie warszawskim (1943)
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo
(1)
Presiowski, Idzi (1803-1853)
(1)
Produkt*
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć handlowa
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Technologie mobilne
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łomża (woj. podlaskie)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
47 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia dużej części pracujących rodaków, dbałość o markę pracodawcy nie należy do grupy priorytetowych działań organizacji. W efekcie, w sytuacji spadającego poziomu bezrobocia (jak przykładowo w roku 2008), wiele podmiotów gospodarczych ma kłopoty nie tylko z zatrzymaniem w firmie obecnych pracowników, ale i pozyskiwaniem nowych kadr. To właśnie powyższe przesłanki stanowiły główny powód zainteresowania się autorki problematyką employer branding , koncepcją, która, gdy stosowana jest w praktyce, stanowić może remedium na problemy organizacji z utrzymywaniem, zatrudnianiem czy motywowaniem pracowników. Niniejsze opracowanie ma głównie charakter poznawczy. Prezentowane treści mają na celu odpowiedzieć na dwa zasadnicze pytania: po pierwsze, dlaczego należy stosować employer branding ; po drugie, w jaki sposób zarządzać marką organizacji jako pracodawcy. Odpowiedzi na pierwsze z pytań szukano w charakterze przemian dokonujących się we współczesnych organizacjach i ich otoczeniu. Wskazówek, dotyczących kreowania marki pracodawcy oraz umacniania jej siły, dostarczył z kolei dorobek nauki w zakresie zarządzania, a w szczególności zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Aby jak najdokładniej wyjaśnić istotę omawianej koncepcji, wyniki studiów literaturowych uzupełniono rezultatami badań empirycznych. W ramach badań opracowano instrumentarium badawcze, służące pomiarowi wizerunku marki pracodawcy i określeniu efektów tej siły w postaci postaw i zachowań pracowniczych zaliczanych do grupy lojalnościowych. W efekcie udało się poznać naturę marki organizacji jako pracodawcy oraz opracować wskazówki w zakresie zarządzania, których wdrożenie pozwoli organizacjom wzmacniać siłę ich employer brands .
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Mój Edelman". Wspomienie Władysława Bartoszewskiego, "Warszawskie getto". W dwudziestą rocznicę powstania rozmawiają Władysław Bartoszewski i Marek Edelman, Los Żydów Warszawy 1939-1943, Władysław Bartoszewski, Getto walczy Marek Edelman, Wybór dokumentów, "Śladem walk ŻOB". Spacer Władysława Bartoszewskiego i Marka Edelmana po terenie dawnego getta warszawskiego w siedemnastą rocznicę wybuchu powstania, Kalendarium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Zarządzanie marką- nowy sposób myślenia: 1.Zrówno ważone podjeście do marki; 2.Różne sposoby rozumienia "marki". Cz.II Marki zintegrowane- planowanie: 3.Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych. Cz.III Wykorzystanie procesu budowania marki: 4.Opraco wanie wizji marki; 5.Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki; 6.Określenie celów marki; 7.Rewidowanie sfe ry marki; 8.Syntetyzacja charakteru marki; 9.Wdrażanie marki i określanie zasobów marki; 10.Ocena marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnącą świadomością konsumentów oraz z coraz większą dbałością o zdrowy tryb życia. Współczesny konsument jest także coraz bardziej otwarty na poznawanie różnych regionów i to zarówno w skali swego kraju, jak i całej Europy.
W procesie konsumpcji produktów żywnościowych obserwujemy wyraźny trend do poszukiwania autentycznych wartości i związanych z nimi produktów. W kontekście europejskim należy także podkreślić umacnianie roli regulacji unijnych, które służą ochronie produktów regionalnych oraz unikatowych metod wytwarzania.
Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.
W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej.
W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji.
Osobnym wyzwaniem dla regionalnych produktów żywnościowych są strategie eksportu i próby penetrowania rynków zagranicznych. Możliwości marketingowe są w tym zakresie zdeterminowane skalą produkcji, a także wykorzystaniem w tej strategii różnego rodzaju dobrowolnych zrzeszeń i konsorcjów producenckich.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakości produktu, w szczególności oznaczenia jakości i systemy certyfikacji. Przyjmują cechy tzw. marek kolektywnych. Marketingowy proces konstruowania jakości produktów regionalnych i ekologicznych ma uwarunkowania systemowe, gdyż zależy od poziomu współpracy w kanale dystrybucji. Tożsamość obszaru pochodzenia i wymiar ekologiczny nawiązują do potrzeb współczesnego konsumenta, jego systemu wartości i preferencji.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy dotyczy terminologii oraz stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. Ma charakter teoretyczny i stanowi kontekst problemu, drugi - własnych badań empirycznych obejmujących sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Posłużono się dwoma próbami, obejmującymi kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ukazano studia przypadku czterech firm, specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział jest poświęcony wynikom badań własnych na dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych na temat zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, a także wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Cz. I. Po co kierować marketing do kobiet 1. Siła portfela 2.Różnice, które robią różnice Cz. II. Model marketingowy gendertrends. Dlaczego i w jaki sposób kobiety podejmują różne decyzje o wyborze marki 1. Model marketingowy GenderTrends: Widok z lotu ptaka 2. Gwiazda kultury płci 3. Koło i kompas: Reakcja na przekazy marketingowe 4. Spiralna ścieżka: Jak kobiety podejmują decyzje o zakupie Cz. III. Praktyczne zastosowania: Strategie i taktyka 1. Na miejscu: ocena rynku 2. Gotowi: planowanie strategii i taktyki 3. Start! Komunikacja, która łączy 4. Twarzą w twarz: sprzeaż i obsługa 5.Uwagi dla dyrektora regionalnego Aneks A. Osiem mitów marketingu skierowanego do kobiet: rozwiewanie mitów Aneks B: Geniusze GenderTrends:kontynuacja wyróżnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej