Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Cialdini Robert
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Kochan Marek
(1)
Lipa Michał
(1)
Martin Steve J
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Manipulacja (psychol.)
(4)
Perswazja
(2)
Dyskusja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Retoryka
(1)
Socjotechnika
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Zarządzanie
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-07-4
1.Profesjonalne rozmowy i negocjacje w procesie sprzedaży, 2.Sztuka negocjowania, 3.Techniki manipulacyjne w negocjacjach, 4.Negocjacje specjalistyczne, 5.Negocjacje w czasie spotkań rekrutacyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-580-8
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0565-X
1. Co to znaczy wygrać w publicznej dyskusji , 2. Najczęsciej stosowane techniki erystyczne . Techniki odnoszące się przynajmniej pośrednio do tematu , 3. Lepper - Rokita w Radiu zet : przykład debaty z użyciem technik erystycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-35-4
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Manipulacja (psychol.) - poradnik (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again