Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Głuszek Ewa
(1)
Rymarzak Małgorzata
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Majątek trwały
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Nieruchomości
(1)
Własność przemysłowa
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Zarządzanie nieruchomościami przedsiębiorstw w Polsce / Małgorzata Rymarzak. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 195, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-120-3
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące nieruchomości: Definicja i rodzaje nieruchomości; Prawa do nieruchomości; Funkcje nieruchomości; Znaczenie nieruchomości w przedsiębiorstwach; Pojęcie rynku nieruchomości; 2. Pojecie i formy zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw: Pojęcie zarządzania; Definicja zarządzania nieruchomościami; Ewolucja zawodu zarządcy nieruchomości; Zarządzanie nieruchomościami w rozwiniętych gospodarkach runkowych; Formy zarządzania nieruchomościami w Polsce; Determinanty wyboru formy zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw; 3. Zamiana formy zarządzania nieruchomościami w przedsiębiorstwach: Outsourcing vs. Insourcing w przedsiębiorstwie; Outsourcing zarządzania i w zarządzaniu nieruchomościami w rozwiniętych gospodarkach rynkowych; Insourcing zarządzania nieruchomościami; Ewolucja form zarządzania nieruchomościami (outsourcing-insourcing); 4. Zarządzanie nieruchomościami w największych przedsiębiorstwach w Polsce; 5. Przedsiębiorstwa świadczące usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami w Polsce- wyniki badania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 332 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-700-7
Część I: Zasobowe podejście do przedsiębiorstwa. 1. Przewaga konkurencyjna jako podstawowe pojęcie strategii konkurowania. 2. Koncepcja zasobowego podejścia do przedsiębiorstwa. Część II: Charakterystyka zasobów niematerialnych. 4. Wiedza. 5. Kultura organizacyjna. 6. Reputacja przedsiębiorstwa. 7. Marki produktów. 8. Sieci relacji (architektura). 9. Prawa własności intelektualnej. Część III: Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 10. Znaczenia zasobów niematerialnych dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. 11. Ogólny model współzależności między zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 12. Koncepcje zarządzania zasobami niematerialnymi. 13. Zarys modelu zarządzania zasobami niematerialnymi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again