Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Milic-Czerniak Róża
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-36-1
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-484-4
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again