Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(80)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(80)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(52)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia
(68)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Blaik Piotr (1942- )
(5)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Ciesielski Marek
(3)
Krawczyk Stanisław
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Witkowski Jarosław (1963- )
(3)
Fajfer Paweł
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Konecka Sylwia
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Kuriata Andrzej
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Matulewski Marek
(2)
Wojciechowski Adam
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Andrzejczyk Paweł
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brdulak Halina
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Galińska Barbara
(1)
Handfield Robert B
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Koliński Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kosakowski Dariusz
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lipa Michał
(1)
Nowak Iwo
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pfohl Hans-Christian
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Piniecki Ryszard
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Pokusa Tadeusz
(1)
Płaczek Ewa
(1)
Reszka Leszek
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Skowrońska Agnieszka
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Starowicz Wiesław
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Strebel Heinz
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Tundys Blanka
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Urbanec Maria
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Ziółko Monika
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(81)
Język
polski
(81)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(74)
Przedsiębiorstwo
(29)
Łańcuch dostaw
(23)
Zarządzanie
(15)
Logistyka
(11)
Transport
(10)
Gospodarka materiałowa
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Branża TSL
(6)
Usługi logistyczne
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Marketing
(5)
Sieć dystrybucji
(5)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(4)
Obsługa klienta
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Gospodarka magazynowa
(3)
Informatyka
(3)
Infrastruktura techniczna
(3)
Kadry
(3)
Polityka transportowa
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Klęski elementarne
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo transportowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Transport samochodowy
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie środowiskowe
(2)
Zwalczanie
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Euroregiony
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
IKEA
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria bezpieczeństwa
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Języki informacyjne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książki
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(2)
Japonia
(2)
Czechy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Księga pamiątkowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Transport i logistyka
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
81 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekologistyka : teoria i praktyka / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 139 s. : il., zdj. ; 23 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Ekologistyka a środowisko naturalne 1.1. Istota ekologistyki 1.2. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego 1.3. Źródła zagrożeń związane z ekologistyką 1.4. Zarządzanie zagrożeniami ekologicznymi Rozdział 2. Gospodarka odpadami w ekologistyce 2.1. Odpady w liczbach 2.2. Determinanty funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami 2.3. Charakterystyka wybranych odpadów 2.4. Podstawowe procesy logistyczne w gospodarce odpadami 2.5. Transport odpadów niebezpiecznych Rozdział 3. Opakowania w logistyce i ekologistyce 3.1. Funkcje opakowań i ich rodzaj 3.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 3.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 3.4. System wspomagający dobór opakowań Rozdział 4. Systemy informatyczne w ekologistyce 4.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego dla potrzeb ekologistyki 4.2. Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) 4.3. Telematyka w bezpieczeństwie procesów transportowych 4.4. Monitorowanie samochodowych środków transportowych 4.5. Automatyczna identyfikacja 4.6. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji Rozdział 5. Ekologistyka a „czystsza produkcja” 5.1. Istota „czystszej produkcji” 5.2. Minimalizacja odpadów 5.3. System zarządzania środowiskowego; Bibliografia; Wykaz podstawowych pojęć i terminów ekologistycznych; Wykaz załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3. Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4. Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5. Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6. Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7. Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8. Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowe czynniki przewagi konkurencyjnej. 2. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw w warunkach globalnych. 3. Restrukturyzacja jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. 4. Znaczenie zarządzania wiedzą i kreowania nowych produktów dla podnoszenia konkurencyjności. 5. Logistyka jako czynnik zwiększania konkurencyjności. 6. Dostosowania rozwojowe przedsiębiorstw farmaceutycznych w warunkach globalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 175, [1] s. : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
Wprowadzenie 1. Uwarunkowania funkcjonowania gospodarki magazynowej 1.1. Istota gospodarki magazynowej 1.2. Lokalizacja magazynu w sieci dostaw 1.3. Współzależność logistyki magazynowej i organizacji transportu 1.4. Koszty magazynowania 1.5. Koszty utrzymania zapasów – przykład praktyczny 2. Infrastruktura techniczna gospodarki magazynowej 2.1. Budowle magazynowe 2.2. Urządzenia do składowania 2.3. Środki transportu wewnętrznego 2.4. Urządzenia techniki obliczeniowej i informatycznej 2.5. Wybór regałów do składowania – przykład praktyczny 3. Jednostka ładunkowa w gospodarce magazynowej 3.1. Definicja, rola i rodzaje jednostek ładunkowych 3.2. Paletowa jednostka ładunkowa 3.3. Projektowanie paletowej jednostki ładunkowej – przykład praktyczny 4. Organizacja przestrzeni magazynowej 4.1. Fazy procesu magazynowania 4.2. Układy technologiczne magazynu 4.3. Układ rzędowy i blokowy w magazynie 4.4. Moduł magazynowy 4.5. Oznakowanie regałów 5. Klasyczne metody alokacji zapasów w przestrzeni magazynowej 5.1. Metoda stałych miejsc składowania i metoda wolnych miejsc składowania 5.2. Analiza ABC 5.3. Analiza XYZ 5.4. Metoda dwukryterialna ABC/XYZ 5.5. Wykorzystanie analizy ABC w magazynie – przykład praktyczny 6. Technologie wspomagające gospodarkę magazynową 6.1. System kodów kreskowych 6.2. Technologia RFID 6.3. Systemy typu „pick-by” 7. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie magazynem 7.1. Definicja i elementy systemu informatycznego 7.2. System ERP 7.3. System SCM 7.4. System WMS 8. Dokumentacja magazynowa 8.1. Dokumentacja organizacyjna 8.2. Dokumentacja obrotu magazynowego 9. Bezpieczeństwo pracy w procesach magazynowych 9.1. Przepisy i normy w magazynowaniu 9.2. Zagrożenia w procesach magazynowych 9.3. Bezpieczne składowanie zapasów magazynowych 10. Magazyn w przyszłości 10.1. Znaczenie kluczowych kompetencji 10.2. Inteligentny magazyn 10.3. Cechy magazynu przyszłości; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka dla logistyki / Jerzy Majewski. - Wyd. 2. - Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2006. - 317 s. : tab., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Logistyka)
1. Przesłanki, założenia i definicje. 2. Kategorie systemów wspomagających zarządzanie logistyką. 3. O co w tym wszystkim chodzi, czyli po co komu MRP dla logistyki? 4. Jak patrzeć na procesy w przedsiębiorstwie? 5. Jak działa przedsiębiorstwo produkcyjne eksploatujące ZSI? 6. Problematyka wdrożeniowa systemów informatycznych dla logistyki. 7. Globalna wymiana danych w logistyce. 8. Nowe wyzwania w zakresie identyfikacji towarów: RFID i EPC. 9. Aspekty infomatyczne śledzenia przepływów logistycznych. 10. Czy warto inwestować w ERP? 11. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informatyka dla logistyki / Jerzy Majewski. - Wyd. 3. - Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2008. - 315, [1] s. : rays.; tab.; wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Logistyka)
1. Przesłanki, założenia i definicje. 2. Kategorie systemów wspomagających zarządzanie logistyką. 3. O co w tym wszystkim chodzi, czyli po co komu MRP dla logistyki? 4. Jak patrzeć na procesy w przedsiębiorstwie? 5. Jak działa przedsiębiorstwo produkcyjne eksploatujące ZSI? 6. Problematyka wdrożeniowa systemów informatycznych dla logistyki. 7. Globalna wymiana danych w logistyce. 8. Nowe wyzwania w zakresie identyfikacji towarów: RFID i EPC. 9. Aspekty infomatyczne śledzenia przepływów logistycznych. 10. Czy warto inwestować w ERP? 11. Posłowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wymagania logistyki dystrybucji względem systemów informatycznych. 2. Systemy informatyczne wykorzystywane w zarządzaniu logistycznym dystrybucji. 3. Narzędzia usprawniające funkcjonowanie logistyki dystrybucji. 4. Efekty, korzyści i bariery wdrażania systemów informatycznych w logistyce dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Metody sterowania przepływami w przedsiębiorstwie: Just-in-time, Kanban, Metody sterowania zapasami, 2. Zintegrowane systemy informatyczne (ERP, MRP II, IC), 3. Szybka odpowiedź, 4. Nowa rola dostawcy, 5. Instrumenty analityczne wykorzystywane w zarządzaniu logistycznym, 6. Informatyczne wspomaganie zarządzania łańcuchem dostaw, 7. SCOR - model referencyjny łańcucha dostaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria bezpieczeństwa systemów logistycznych / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 353 s. : il., wykresy ; 23 cm.
Wstęp; 1. System logistyczny 1.1. Istota systemu logistycznego 1.2. Współdziałanie systemów logistycznych 1.3. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa systemów logistycznych 2. Determinanty funkcjonowania zarządzania bezpieczeństwem systemu logistycznego 2.1. Bezpieczeństwo systemu logistycznego i zarządzanie nim 2.2. Zarządzanie progresywne 2.3. Zarządzanie konserwatywne 2.4. Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych 3. Bezpieczeństwo systemów logistycznych w wymogach i normach międzynarodowych 3.1. System Zarządzania Bezpieczeństwem Łańcucha Dostaw – ISO 28000:2007 3.2. Wytyczne dotyczące społecznej odpowiedzialności – ISO 26000:2010 3.3. System Zarządzania Ciągłością Działania – ISO 22301:2012 3.4. System Badania i Oceny Bezpieczeństwa i Jakości – SQAS (Safety and Quality Assessment System) 3.5. Inicjatywy Bezpieczeństwa Kontenerowego – CSI (Container Security Initiative) 3.6. Bezpieczeństwo łańcuchów dostaw przed terroryzmem w wymogach C-TAPT (Customs-Trade Partnership Against Terrorism) 3.7. Certyfikaty TAPA (Technology Asset Protection Association) 3.8 .Międzynarodowy Kodeks Ochrony Statku i Obiektu Portowego – ISPS (International Ship and Port Facility Security Code) 3.9. Zaawansowane informacje o ładunku ACI (Advanced Cargo Information) 3.10. Upoważniony podmiot gospodarczy – AEO (Authorised Economic Operator) 3.11. Zarządzanie ryzykiem – ISO 31000:2009 3.12. Zarządzanie ryzykiem w korporacji – COSO 3.13. Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 4. Bezpieczeństwo transportu samochodowego, kolejowego, kontenerowego, wewnętrznego 4.1. Uwarunkowania wpływające na bezpieczeństwo transportu 4.2. Bezpieczeństwa w transporcie samochodowym 4.3. Bezpieczeństwo w transporcie kolejowym 4.4. Bezpieczeństwo przewozów kontenerowych 4.5. Bezpieczeństwo w transporcie wewnętrznym 5. Bezpieczeństwo wybranych systemów logistycznych 5.1. Bezpieczeństwo gospodarki magazynowej 5.2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego 5.3. Ekologistyka w bezpieczeństwie środowiska naturalnego 5.4. Logistyka imprez masowych 6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 6.1. Istota ochrony informacji 6.2. Zagrożenia 6.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji 7. Technologie informatyczne w zarządzaniu bezpieczeństwem systemów logistycznych 7.1. Informatyczne wspomaganie 7.2. Automatyczna identyfikacja 7.3. Elektroniczna wymiana danych 7.4. Telematyka 8. Bezpieczeństwo a koszty logistyczne 8.1. Koszty logistyczne 8.2. Proces pozyskiwania sprzętu 8.3. Eksploatacja sprzętu 8.4. Koszty eksploatacji sprzętu 8.5. Redukcja kosztów 9. Model zarządzania bezpieczeństwem logistycznym 9.1. Modelowanie systemowe w zarządzaniu i logistyce 9.2. Wybiórcza analiza wyników badań i ich graficzne przedstawienie 9.3. Model zarządzania bezpieczeństwem systemów logistycznych (MZBSL); Zakończenie; Bibliografia; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2017. - 400 s. : rys.; tab., wykresy ; 24 cm.
Od Autora; Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 476 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki; 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce; 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki; 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych; 5. Struktura procesów logistycznych i problem jej kształtowania; 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego; 7. Koncepcja logistycznie zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami; 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania; 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie; 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki; 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Logistyka - pojęcie i przesłanki rozwoju: Ocena teoretycznych koncepcji logistyki; Podstawowe fazy i kierunki rozwoju logistyki; Determinanty rozwoju i wzrostu znaczenia logistyki. R.2 Nowoczesna koncepcja logistyki: Istota nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistyki. R.3 Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych: Podejście systemowe jako podstawa interpretacji procesów logistycznych; Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów logistycznych; Powiązania między systemami logistycznymi- wstępna identyfikacja; Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych. R.4 Proces zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Istota i funkcje (zadania) procesu zarządzania logistycznego; Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych; Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego- próba systematyki; Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego; Zarządzanie łańcuchem dostaw. R.5 Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem: Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego; Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; Opcje strategiczne logi styki; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. R.6 Logistyka a inne koncepcje zarządzania: Uwagi wstępne; Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Logistyka a Lean Management; Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością; Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie. R.7 Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie: Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logi styki w przedsiębiorstwie; Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie; Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie; Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw w świetle badań i doświadczeń krajów Europy Zachodniej i USA. R.8 Logistyka jako determinanta efektywności: Systemowa formuła efektywności logistyki; Efekty strategiczne logistyki i ich determinanty; Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach Europy Zachodniej. Uwagi: wydanie II obejmuje dodatkowo: R.1 Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zarządzaniu zintegrowanym, 2. Pojęcie procesu i jego podstawowe elementy, 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów - ujęcie ogólne, 4. Próba identyfikacji i klasyfikacji procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i działalności rynkowej, 5. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości, 6. Proces cyrkulacji logistycznej. R.2 logistyka i inne przekrojowe koncepcje zarządzania
: 1. Uwagi wstępne, 2 .Koncepcja zintegrowanego zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Logistyka z zarządzanie wyszczuplające (LM), 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 5. Logistyka a zarządzanie czasem (TBM), 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ERC), 7. Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie (CIM), 8. Integracja i wdrażanie przekrojowo zorientowanych koncepcji i instrumentów zarządzania w aspekcie wpływu na sukcesy przedsiębiorstw R. 3 Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki : 1. Istota i kerunki racjonalizacji kosztów logistyki, 2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki, 3.adania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki, 4. System rachunku kosztów procesów, 5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki, 6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Logistyka - pojęcie i przesłanki rozwoju: Ocena teoretycznych koncepcji logistyki; Podstawowe fazy i kierunki rozwoju logistyki; Determinanty rozwoju i wzrostu znaczenia logistyki. R.2 Nowoczesna koncepcja logistyki: Istota nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistyki. R.3 Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych: Podejście systemowe jako podstawa interpretacji procesów logistycznych; Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów logistycznych; Powiązania między systemami logistycznymi- wstępna identyfikacja; Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych. R.4 Proces zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Istota i funkcje (zadania) procesu zarządzania logistycznego; Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych; Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego- próba systematyki; Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego; Zarządzanie łańcuchem dostaw. R.5 Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem: Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego; Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; Opcje strategiczne logi styki; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. R.6 Logistyka a inne koncepcje zarządzania: Uwagi wstępne; Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Logistyka a Lean Management; Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością; Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie. R.7 Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie: Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logi styki w przedsiębiorstwie; Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie; Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie; Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw w świetle badań i doświadczeń krajów Europy Zachodniej i USA. R.8 Logistyka jako determinanta efektywności: Systemowa formuła efektywności logistyki; Efekty strategiczne logistyki i ich determinanty; Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach Europy Zachodniej. Uwagi: wydanie II obejmuje dodatkowo: R.1 Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zarządzaniu zintegrowanym, 2. Pojęcie procesu i jego podstawowe elementy, 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów - ujęcie ogólne, 4. Próba identyfikacji i klasyfikacji procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i działalności rynkowej, 5. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości, 6. Proces cyrkulacji logistycznej. R.2 logistyka i inne przekrojowe koncepcje zarządzania : 1.Uwagi wstępne, 2.Koncepcja zintegrowanego zarzą dzania logistyczno-marketingowego, 3.Logistyka z zarzą dzanie wyszczuplające (LM), 4.Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 5.Logistyka a zarządzanie czasem (TBM), 6.Logistyka a efektywna obsługa klienta (ERC), 7.Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarza nie (CIM), 8.Integracja i wdrażanie przekrojowo zorien towanych koncepcji i instrumentów zarządzania w aspe kcie wpływu na sukcesy przedsiębiorstw R.3 Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki : 1.Istota i kerunki racjonalizacji kosztów logistyki, 2.Zagadnienie wyodrębnienia i ident yfikacji kosztów logistyki, 3.Zadania, zakres i prze kroje rachunku kosztów logistyki, 4.System rachunku ko sztów procesów, 5.Target costing jako instrument rynko wo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki, 6.Te ndencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świe tle badań w krajach zachodnich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logistyka humanitarna i zarządzanie kryzysowe - zarys wybranych aspektów: Aspekty prawne logistyki humanitarnej; Działalność dobroczynna przedsiębiorstwa jako składowa globalnego potencjału antykryzysowego; Organizacja przewozu ładunków niebezpiecznych transportem drogowym; Rola państwa w sytuacji globalnego kryzysu gospodarczego; Stan badań nad powodzią w 1997 r. na Śląsku; Produkt w tworzeniu wartości kulturowych w wymiarze etycznym zarządzania logistycznego. Cz. II Logistyka humanitarna - istota i przejawy: Logistyka humanitarna w świetle literatury angielskojęzycznej; Logistyka humanitarna w świetle literatury niemieckojęzycznej; Logistyka wojskowa w operacji pomocy humanitarnej na przykładzie misji w Pakistanie; Pomoc psychologiczna jako element wsparcia logistycznego w sytuacjach kryzysowych; Medycyna ratunkowa i katastrof; Zarządzanie kryzysowe w organizacjach pozarządowych (na przykładzie wybranych organizacji miasta Opola); Miejsce wolontariatu w niesieniu pomocy humanitarnej; Logistyka docierania do osób potrzebujących pomocy (na przykładzie Stowarzyszenia „Wigilia dla Samotnych i Bezdomnych”); Analiza statystyczna polskiej pomocy humanitarnej; Formalizm rozwiązań rachunkowo-finansowych zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej; Świadomość występowania katastrof naturalnych w powiązaniu ze zmianami klimatycznymi w Polsce; Kształtowanie postawy humanitarnej młodzieży poprzez wspieranie działań charytatywnych na przykładzie PLO nr II w Opolu; Zarządzanie kryzysowe o logistyka humanitarna jako rola i zadania rządowe i samorządu terytorialnego - wybrane zagadnienia. Cz. III Wybrane narzędzia zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej: Numer alarmowy 112 - koncepcja i stan na dzień dzisiejszy; Perspektywy rozwoju systemu TETRA w Polsce; Komputerowy system bazy wiedzy w planowaniu strategii działań logistycznych prowadzonych w sytuacjach kryzysowych; Regulacje prawne w zarządzaniu kryzysowym. Cz. IV Media a pomoc humanitarna i zarządzanie kryzysowe: Współczesna rola mediów w sytuacjach kryzysowych (polska perspektywa); Wybrane aspekty wykorzystania marketingu w zarządzaniu antykryzysowym; Rola lokalnego radia w sytuacji kryzysowej oraz znaczenie informacji w logistyce humanitarnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Część 1. Logistyka i spedycja w modelach rozgrywających i ujęciu teoriomnogościowym Rozdział 1. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym 1.1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym 1.2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 1.3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT)) 1.4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator) 1.4.1. Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne 1.4.2. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego 1.4.3. Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny) 1.4.4. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej Rozdział 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym 2.1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym 2.2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym Część 2. Usługi logistyczne w ujęciu pragmatycznym (transport i spedycja) Rozdział 3. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych 3.1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce 3.2. Potencjał taborowy 3.3. Potencjał magazynowy 3.4. Potencjał przewozowy Rozdział 4. Ceny w transporcie samochodowym 4.1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny 4.2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce 4.3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym 4.4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping Rozdział 5. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce 5.1. Konwencja TIR 5.2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej