Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Autor
Bettger Frank
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rokita Karolina
(1)
Rosell Lennart
(1)
Stewart Grant
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kupno i sprzedaż
(6)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Handel
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Logistyka
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Sprzedaż konsumencka
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Upadłość konsumencka
(1)
Zarządzanie
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta / Karolina Rokita. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 225, [1] s. ; 21 cm.
(Poradniki / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
1. Sprzedaż konsumencka, 2. Sprzedaż na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. Kredyt konsumencki, 5. Nieuczciwe praktyki rynkowe, 6. Spory z udziałem konsumentów, 7. Niedozwolone postanowienia umowne (klauzule abuzywne), 8. Upadłość konsumencka, 9. Prawo karne też chroni konsumenta, 10. Kto pomoże konsumentowi?, 11. Przyszłośc prawa konsumenckiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
1. Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości; 2. Etykieta pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami; 3. Sukces w sprzedaży nieruchomości, czyli co decyduje o powodzeniu pośrednika?; 4. Sztuka komunikowania się z klientem w sprzedaży nieruchomości; 5. Psychologia sprzedaży nieruchomości; 6. Negocjacje w procesie sprzedaży nieruchomości; 7. Gry psychologiczne, czyli manipulacje i techniki w procesie sprzedaży; 8. Strategie wpływu społecznego; 9. Typy klienta w procesie sprzedaży nieruchomości i kody dostępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 206 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Przygotowania, Strategie, Taktyki, Demaskowanie gier handlowych, Pozwól kupić, Iluzje negocjacji, techniki perswazyjne - wyniki badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przedmowa, 2.Techniki zakupu - co to takiego?, 3.Rozwijaj techniki zakupu, 4.Wybór dostawcy, 5.Proces zakupu, 6.Techniki negocjacji, 7.Logistyka, 8.Jakość, 9.Ochrona środowiska i odpowiedzialność społeczna, 10.Import, 11.Co mówi prawo?, 12.Skorowidz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej