Sortowanie
Źródło opisu
sosnowiec_wsh_ks
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Agenda 00
(4)
Agenda 10
(4)
Autor
Barcik Agnieszka
(1)
Broda Jerzy
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Musiał Aldona
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Ryś Adam
(1)
Rąb Jacek
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Sánchez-Hernández M. Isabel
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Łaskawiec Konrad
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kultura organizacyjna
(5)
Zarządzanie
(3)
Organizacja
(2)
Filozofia
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Socjotechnika
(1)
Transport samochodowy
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: miejsce
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamiast wstępu czyli o potrzebie filozofii organizacji; 2. Ontologia organizacji; 3. Problem treści pojęcia "filozofia organizacji"; 4. Nauki o zarządzaniu a klasyfikacja nauk; 5. Globalizacja, podmiotowość, wiedza. Uwagi o filozofii organizacji; 6. Decyzje- rozwiązania i decyzje- wybory (obiektywny i subiektywny punkt widzenia); 7. Zarządzanie- rządzenie- demokracja jako elementy organizacji społeczeństw (w perspektywie przyszłości); 8. Jak istnieje wiedza o organizacji?; 9. Filozofia organizacji- perspektywa etyczna; 10. Czy socjobiologia może stać się nauką podstawową dla filozofii organizacji? 11. Prakseologia Tadeusza Kotarbińskiego jako filozofia organizacji; 12. Prakseologia a ogólna teoria organizacji; 13. Zygmunt Bauman- przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; 14. Kultura organizacji; 15. Jak możliwa jest teoria negocjacji?; 16. Narzędzia analityczne wspomagające metody badań struktur organizacyjnych; 17. Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu; 18. Społeczne struktury pośredniczące . Studium przypadku organizacji pozarządowej; 19. Parametry globalizacji i czynniki procesu bolońskiego; 20. Współczesna biblioteka naukowa jako organizacja; 21. Stosunki pracy i kontrakt psychologiczny jako wyraz filozofii organizacji w obszarze zasobów ludzkich; 22. Współczesne podejście do realizacji funkcji personalnej w organizacjach; 23. Ewolucja organizacji w odniesieniu do dwóch zmiennych- techniki i kultury; 24. Czynniki i miary skłonności do podejmowania ryzyka finansowego w jednostkach służby zdrowia; 25. Zespół wirtualny jako przykład zmiany sposobu realizacji zadań pracowniczych; 26. Język - źródło błędów i odkryć filozoficznych; 27. O filozofii grup literackich; 28. Technika współczesna według Neila Postmana
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 20/2006)
1. Zagadnienia teoretyczne międzynarodowego rynku towarowych przewozów samochodowych; 2. Fundusze Unii Europejskiej i ich wykorzystanie w Polsce; 3. Marketing jako pole odpowiedzialności społecznej; 4. Kultura organizacyjna i reputacja przedsiębiorstwa w relacji z markę; 5. Prawdziwe oblicze szarej strefy; 6. Inwestycje zagraniczne w Rosji; 7. Ocena kadry kierowniczej jako element systemu ocen pracowniczych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej