Form of Work
Książki
(61)
E-booki
(10)
IBUK Libra
(10)
Czasopisma
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(57)
available
(35)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(59)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(7)
Huczek Marian
(7)
Smolarek Małgorzata
(6)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Chovancová Miloslava
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Penc Józef
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berniak-Woźny Justyna
(2)
Bobińska Krystyna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Juchnowicz Marta
(2)
Korombel Anna
(2)
Kostera Monika
(2)
Pachura Aneta
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Sikorski Czesław
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrews Tim G
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Broda Jerzy
(1)
Cameron Kim S
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cichy Diana
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dubrovina Nadiya
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gosik Blanka
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Górka-Chowanie Agnieszka
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hawrysz Liliana
(1)
Herdan Agnieszka
(1)
Hyjek Katarzyna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Janusz Anna
(1)
Joachimiak Izabela
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Jędrzeja Bogusław
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamiński Robert
(1)
Karpińska Marzena Edyta
(1)
Kawśniewska Anna
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimczak Kinga
(1)
Klimczok Monika
(1)
Klimek Jan
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koliński Adam
(1)
Kopel Anna
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(20)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(78)
Language
Polish
(78)
Audience Group
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Subject
Kultura organizacyjna
(64)
Zarządzanie
(29)
Kadry
(15)
Przedsiębiorstwo
(14)
Organizacja
(11)
Stosunki interpersonalne
(7)
Innowacje
(6)
Menedżerowie
(6)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Oceny pracowników
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Praca
(3)
Przywództwo
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura pracy
(2)
Motywacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Sektor publiczny
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zasoby ludzkie w firmie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Administracja
(1)
Audyt zewnetrzny
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Energetyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Innowacje - organizacja
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Leśnictwo
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metodologia
(1)
Migracje
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Personel
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemysł
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Płaca minimalna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stres
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Rosja
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Czasopismo naukowe
(6)
Monografia
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(7)
104 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2297-7
1. Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji; 2. Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji; 3. Pomiar kluczowych postaw pracowników; 4. Pomiar kontaktów interpersonalnych; 5. Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego; 6. Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60818-58-9
1. Zagadnienia teoretyczne; 2. Badania nad dopasowaniem człowieka do środowiska pracy; 3. Modelowanie związków między zmiennymi społeczno-demograficznymi i dopasowaniem do organizacji a zdrowiem- badania własne; 4. Dopasowanie do pracy dla praktyków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-922-0
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-312-2
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-1535-7
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2476-8
1. Charakterystyka procesów łączenia się przedsiębiorstw, 2. Etapy łączenia się przedsiębiorstw, 3. Zarządzanie nową organizacją po fuzjii lub przejęciu, 4. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi po fuzji lub przejęciu, 5. Kultura organziacyjna w procesie integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 6. Zarządzanie zmianą w warunkach integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 7. Zarządzanie konfliktem w procesie integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 8. Proces łączenia się uczestników kananałów dystrybucji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-313-6
1. Nowe warunki działania biznesu , 2. Programowanie przyszłości biznesu , 3. Pracownicy jako kapitał organizacji , 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi , 5. Zachowania ludzi w organizacji , 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji , 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji , 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu , 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-007-4
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-739-5
1. Podstawy teoretyczne zarządzania publicznego: Współczesne tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu; Zarządzanie publiczne jako teoria i praktyka; 2. Metody i techniki zarządzania publicznego: Publiczne zarządzanie strategiczne; Zarządzanie jakością w organizacjach publicznych; Zarządzanie programami i projektami publicznymi; Kultura organizacji publicznej; 7. Nowoczesne przywództwo w organizacjach publicznych; Zarządzanie partycypacyjne; 3. Dobre praktyki zarządzania publicznego: Transformacja uczelni publicznych na przykładzie wybranych metod zarządzania jakością kształcenia; Diagnozowanie kultury organizacyjnej w podmiocie leczniczym- studium szpitala publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-913835-6-3
1. Zamiast wstępu czyli o potrzebie filozofii organizacji; 2. Ontologia organizacji; 3. Problem treści pojęcia "filozofia organizacji"; 4. Nauki o zarządzaniu a klasyfikacja nauk; 5. Globalizacja, podmiotowość, wiedza. Uwagi o filozofii organizacji; 6. Decyzje- rozwiązania i decyzje- wybory (obiektywny i subiektywny punkt widzenia); 7. Zarządzanie- rządzenie- demokracja jako elementy organizacji społeczeństw (w perspektywie przyszłości); 8. Jak istnieje wiedza o organizacji?; 9. Filozofia organizacji- perspektywa etyczna; 10. Czy socjobiologia może stać się nauką podstawową dla filozofii organizacji? 11. Prakseologia Tadeusza Kotarbińskiego jako filozofia organizacji; 12. Prakseologia a ogólna teoria organizacji; 13. Zygmunt Bauman- przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; 14. Kultura organizacji; 15. Jak możliwa jest teoria negocjacji?; 16. Narzędzia analityczne wspomagające metody badań struktur organizacyjnych; 17. Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu; 18. Społeczne struktury pośredniczące . Studium przypadku organizacji pozarządowej; 19. Parametry globalizacji i czynniki procesu bolońskiego; 20. Współczesna biblioteka naukowa jako organizacja; 21. Stosunki pracy i kontrakt psychologiczny jako wyraz filozofii organizacji w obszarze zasobów ludzkich; 22. Współczesne podejście do realizacji funkcji personalnej w organizacjach; 23. Ewolucja organizacji w odniesieniu do dwóch zmiennych- techniki i kultury; 24. Czynniki i miary skłonności do podejmowania ryzyka finansowego w jednostkach służby zdrowia; 25. Zespół wirtualny jako przykład zmiany sposobu realizacji zadań pracowniczych; 26. Język - źródło błędów i odkryć filozoficznych; 27. O filozofii grup literackich; 28. Technika współczesna według Neila Postmana
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7784-581-3
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-413-3
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7930-522-3
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8142-661-9
Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-19770-4
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Koncepcja kapitału społecznego ujęcie makroekonomiczne: 1.1. Przegląd podejść badawczych dotyczących kapitału społecznego; 1.2. Funkcje kapitału społecznego; 1.3. Kontrowersje związane z koncepcją kapitału społecznego; 1.4. Pomiar kapitału społecznego; jego stan i pomiar w Polsce. Rozdział 2. Kapitał społeczny organizacji: 2.1. Kapitał społeczny i ludzki jako komponent kapitału intelektualnego organizacji; 2.2. Wewnętrzny i zewnętrzny kapitał społeczny organizacji; 2.3. Kapitał społeczny oparty na teoriach sieci relacji. Rozdział 3. Struktura kapitału społecznego wewnątrz organizacji: 3.1. Sieci relacji społecznych; 3.2. Zaufanie, normy i wartości w kapitale społecznym; 3.3. Pomiar kapitału społecznego organizacji. Rozdział 4. Fundamenty zarządzania wewnętrznym kapitałem społecznym organizacji: 4.1. Zarządzanie poprzez wartości; 4.2. Rola kultury zaufania w zarządzania kapitałem społecznym; 4.3. Instrumenty kształtowania postaw zaangażowania pracowników. Rozdział 5. Inwestowanie w kapitał ludzki i społeczny w organizacji: 5.1. Inwestowanie w rozwój pracowników; 5.2. Inwestowanie w procesy zarządzania wiedzą pracowników; 5.3. Inwestowanie w nowe technologie w komunikacji między pracownikami; 5.4. Inwestowanie w innowacyjne procesy i narzędzia zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Rozdział 6. Rola Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w kształtowaniu kapitału społecznego organizacji: 6.1. Koncepcja Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i jej funkcje; 6.2. Modele Społecznej Odpowiedzialności Biznesu; 6.3. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu wobec interesariuszy wewnętrznych – narzędzia i dobre praktyki. Rozdział 7. Podmioty zarządzania kapitałem społecznym: 7.1. Wspólnoty pracowników; 7.2. Pracownicy działów personalnych; 7.3. Zarząd i kierownicy liniowi; 7.4. Podmioty zewnętrzne zarządzania kapitałem ludzkim i społecznym. Bibliografia. Spis tabel.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-388-2
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0481-8
1. Kreatywność jednostki; 2. Tworzenie kreatywnego zespołu i jego funkcjonowanie; 3. Kreatywność i innowacyjność przedsiębiorstwa; 4. Tworzenie kultury innowacji w praktyce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8102-276-7
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-8079-9
1. Zmiana kultury organizacyjnej - wprowadzenie; 2. Kwestionariusz do oceny kultury organizacji; 3. Model wartości konkurujących; 4. Sporządzanie profilu kultury organizacji; 5. Model wartości konkurujących jako narzędzie diagnostyczne i wspomagające proces zmian kultury organizacji; 6. Zmiana osobista jako warunek pomyślnego przeprowadzenia zmiany kultury organizacji; 7. Zmiana kultury organizacji - podsumowanie przebiegu procesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again