Form of Work
Książki
(43)
Status
only on-site
(35)
available
(20)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(35)
Author
Sokołowski Marek
(3)
Szlendak Tomasz
(3)
Bauman Zygmunt
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Jakubowski Witold
(2)
Kłoskowska Antonina
(2)
Melosik Zbyszko
(2)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bucholc Marta
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dayan Daniel
(1)
Fatyga Barbara
(1)
Ford Sam
(1)
Francuz Piotr
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Golka Marian
(1)
Green Joshua
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jenkins Henry
(1)
Jung Bohdan
(1)
Katz Elihu
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Krajewski Marek
(1)
Krzan Katarzyna
(1)
Kuligowski Waldemar
(1)
Kunz Tomasz
(1)
Leppert Roman
(1)
Lessig Lawrence
(1)
Maffesoli Michel
(1)
Makiełło-Jarża Grażyna
(1)
Mamzer Hanna
(1)
Nass Clifford
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Popławska Agata
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Pułka Leszek
(1)
Reeves Byron
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Strinati Dominic
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szwed Robert
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Łaciak Beata
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(43)
Language
Polish
(43)
Subject
Kultura masowa
(32)
Środki masowego przekazu
(20)
Kultura
(10)
Telewizja
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Kultura audiowizualna
(5)
Młodzież
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Film
(3)
Internet
(3)
Dziecko
(2)
Globalizacja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Płeć
(2)
Religijność
(2)
Seksuologia
(2)
Spożycie
(2)
Sztuka
(2)
Wychowanie
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Aspiracje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Erotyzm
(1)
Feminizm
(1)
Film niemiecki
(1)
Filozofia
(1)
Gospodarka
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Informacja
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura -- socjologia
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Ludzie starzy
(1)
Mistyka
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Polityka
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Reality show
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozwód
(1)
Socjologia ciała
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Strukturalizm
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła frankfurcka (filoz.)
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Wenders, Wim
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Życie seksualne
(1)
Subject: time
1989-
(3)
2001-0
(1)
58 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-08-04635-7
1. O pisaniu listów ze świata płynnej nowoczesności; 2. Samotność w tłumie; 3. Rodziców z dziećmi rozmowa; 4. Poza siecią i w sieci; 5. Jak ptaki; 6. Wirtualny seks; 7. Dziwne przygody prywatności (1); 8. Dziwne przygody prywatności (2); 9. Dziwne przygody prywatności (3); 10. Rodzice i dzieci; 11. Wydatki nastolatków; 12. Na tropie pokolenia Y; 13. Fałszywy początek wolności; 14. Dziewczynko-kobieta; 15. Pora na rzęsy!; 16. Moda- czyli jak być nieustannie w ruchu; 17. Konsumpcjonizm to nie tylko konsumpcja; 18. Co się stało z elitą kulturalną?; 19. Lekarstwa i choroby; 20. Świńska grypa i inne powody do paniki; 21. Zdrowie i nierówności społeczne; 22. Ku przestrodze; 23. Świat nieprzychylny edukacji? (1); 24. Świat nieprzychylny edukacji? (2); 25. Świat nieprzychylny edukacji? (3); 26. Duchy dawnych i przyszłych dni Nowego Roku; 27. Przewidywanie nieprzewidywalnego; 28. Obliczanie nieobliczalnego; 29. O powikłanych dziejach fobii; 30. Interregnum; 31. Gdzie szukać nadludzkiej siły i po co to robić?; 32. Witajcie w domowych pieleszach?; 33. Ucieczka przed kryzysem; 34. Czy to już koniec kryzysu; 35. Kto powiedział, że masz się trzymać zasad?; 36. Fenomen Baracka Obamy; 37. Kultura w globalnym mieście; 38. Głos milczenia Lorny; 39. Obcy są groźni. Czyżby?; 40. Plemiona i nieboskłony; 41. O wytyczaniu granic; 42. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?; 43. Los i charakter; 44. Albert Camus: ja się buntuje, więc my jesteśmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-242-0669-8
1. Stringi w kulturze. Przypadek Koniakowa, 2. Prefabrykacja tradycji, promocja dziedzictwa, 3. Etniczność i pokultura: osmotyczne związki, 4. Cyfrowe tożsamości. Badania w cyberterenie, 5. Refleksyjność w antropologii i "badanie dziwactw przez ekscentryków", 6. Kanibal, nasz bliźni. Próba dekompozycji toposu, 7. Kobiety i mężczyźni to nie wszyscy. O kulturowym konstruowaniu płci
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-60807-31-6
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Socjologia współczesna)
ISBN: 978-83-01-15566-7
Znaleźć słowa. Przedmowa do wydania trzeciego: Młodzieńczy archaizm; Ideał wspólnotowy; 1. Wspólnota emocjonalna. Tezy badania: Aura estetyczna; Doświadczenie etyczne; Zwyczaj; 2. Ukryta moc: Wymiary witalizmu; Bóstwo społeczne; Ludowe "co do mnie"; 3. Uspołecznienie a społeczeństwo: Poza polityką; Naturalny "familaryzm"; 4. Trybalizm: Mgławica uczuciowa; Bycie razem "bez celu"; Model "religijny"; Wybiórcze usposobienie; Prawo tajemnicy; Masy i style życia; 5. Polikulturalizm: O troistości; Obecność i oddalenie; Ludowy politeizm lub wielorakość boga; Równowaga organiczna; 6. O proksemii: Wspólnota losu; Geniusz loci; Plemiona i sieci; Sieć sieci; Dodatek. Myśl placu publicznego: Dwie kultury; Dla dobra ludów; Ład wewnętrzny; Przeżycie, proksemia i wiedza organiczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88807-33-1
I. Zmiana kultury, zmiana spojrzenia : 1.Między reprodukcją a symulacją rzeczywistości, 2. Pluralizacja kultury i rozwój audiowizualności. II. Intermedialne strategie : 1. Happening, 2. Hiperrealizm, 3. Konceptualizm. III. Stareinowe media : 1. Słowo, obraz, 2. Literatura, 3. Przekazy audiowizualne. IV Poglądy na język i artykulacja kultury : 1. Przemiany intersemiotyczne : język naturalny, 2. Przemiany pragmatyczne : mowa w potocznym komunikowaniu, 3. Problem artykulacji kultury : kodowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88594-97-4
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-60807-52-1
1. Drogi ku sacrum, 2. Mistyczne pragnienie wyjścia poza siebie, 3. Protest przeciwko Zachodowi, 4. Mistyka w pigułce, 5.Mistyka ciała, 6. Czekając na Wodnika
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-3337-1
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Kulturoznawswto ; Nr 9)
ISBN: 83-232-1663-0
Konsumpcja jako kulturowo uwarunkowana forma przemocy. Przemoc i tekst. "Walczymy wszyscy przeciw wszystkim" - historia spod znaku niezgody. Real Blood, Virtual Media. "Please, go wake up!" Submission, Hirsi Ali and "The War of Terror" in the Netherlands. Formy przemocy wizualnej. Przemoc a muzeum. Reprodukowanie patriarchatu. Obecność motywów przemocy w antyku i ich kontynuacja we współczesnej literaturze. Przegrani modernizacji - pluralizm kulturowy a równość szans edukacyjnych w Niemczech. Geje, transwestyci i machos - przemoc symboliczna w Meksyku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7225-101-0
Cz. I Komunikowanie w perspektywie dyscyplinarnej (aspekty socjologiczne, psychologiczne i ekonomiczne): Socjologiczna problematyka komunikowania masowego; Psychologiczno-społeczne uwarunkowania procesów komunikowania. Cz. II Analiza procesów komunikowania - zastosowanie praktyczne (komunikowanie się przedsiębiorstwa, polityka medialna, rynek multimediów): Komunikowanie marketingowe; Polityka medialna; Rozwój rynków multimedialnych. Cz. III Przyszłość mediów i komunikowania ( ponowoczesność i media przyszłości): Ponowoczesność i produkt medialny; Przyszłość mediów - media przyszłości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-921930-8-3
Cz. I. Wybrane problemy kultury: Kultura jako wartość i przedmiot refleksji pedagogicznej; Wychowanie w kulturze i współczesnych kontekstach; Kultura jako przekraczanie granic; Kultura duszy- duszą kultury; Kulturowy wymiar formacji katechetycznej; Słownictwo religijne w kulturze języka i nauczaniu; "Kształtem miłości piękno jestů" Jana Pawła II propozycja dla artystów. Poezja jako wartość dla człowieka i kultury; Pamięć- element konstytutywny tożsamości. Propozycja biblijna wobec kryzysu kultur; Akt twórczy w perspektywie afektywnej; Ewaluacja kultury jako forma samorefleksji wspomagającej proces rozwoju osobowości; Wychowanie do humanizmu planetarnego; Podejście metodologiczne w badaniach zjawisk edukacji międzykulturowej; Cz. II. Młodzież a kultura: Młodzież i kultura w świetle antropologii ekonomicznej; Specyfika międzykulturowa Europejskich Spotkań Młodych animowanych przez Wspólnotę Braci z Taize; Miejsce muzyki w życiu młodzieży integrującej się Europy na tle innych zainteresowań kulturalnych; Rola pieśni historycznych w kształtowaniu obrazu ojczyzny; Rola mediów w rozwijaniu zainteresowania muzyką młodzieży; Jakość kontaktów młodzieży z kulturą audiowizualną; Zagrożenia rozwoju osobowości przez środki masowego przekazu; Wpływ mediów na kształtowanie aktywnej postawy studentów wobec kultury; Wolnoczasowa aktywność kulturalna młodzieży akademickiej; Językowy obraz kultury współczesnej młodzieży; Media jako inspiracja zachowań językowych dzieci i młodzieży; Perspektywa temporalna jako wyraz postawy młodzieży wobec świata; Postawy wobec kultury fizycznej młodzieży z wybranych ośrodków wychowawczych na terenie powiatu krakowskiego; Cz. III. Edukacja a kultura: Edukacja w środowisku pluralizmu kulturowego i religijnego; Kształcić czy inkulturować? Jaki jest cel edukacji szkolnej? Kultura a edukacja- szanse i zagrożenia; Resocjalizacyjna rola twórczości i sztuki; Rola aktywności twórczej w życiu osób głuchoniewidomych; Wychowanie przez sztukę; Sylwetka współczesnego odbiorcy muzyki a praktyka edukacyjna; Znaczenie edukacji muzycznej w kształceniu młodzieży szkolnej; Innowacje w kształceniu wczesnoszkolnym zintegrowanym dotyczące edukacji kulturalnej; Różne formy edukacji kulturalnej w szkole podstawowej na przykładzie SP nr 4 im. H. Sienkiewicza w Grajewie; Aranżacja przestrzeni edukacyjnej przedszkola a edukacja estetyczna dzieci; Wpływ aktywności plastycznej dzieci na ich rozwój i poszukiwanie własnych dróg twórczych; Kontakty ze sztuką w przedszkolu- doświadczenia w kontekście wychowawczych i rozwojowych funkcji sztuki; Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci niepełnosprawnych do odbioru dób kultury
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Kultura masowa : krytyka i obrona / Antonina Kłoskowska. - Wyd.4. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 482, [3] s. ; 19 s.
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 83-01-14556-0
1. Rozumienie kultury, 2. Ramy społeczne kultury masowej, 3. Obraz kultury masowej, 4. Szkic zagadnień kultury masowej w Polsce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis)
ISBN: 83-229-2539-5
Kultura mediów i jej spektakle; Hipermarket jako teatr narodowy; Reality show- jedna z faktur neotelewizji; Awanturnicza czasoprzestrzeń sceny hiphopowych muzykantów; Sezonowe spektakle ciała w cyberprzestrzeni; Manga, czyli teatr animacji rysunkowej; Podwójne Zycie heroiny domku dla lalek; O komiksowym spektaklu lęku i okrucieństwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-654-3
1. Kultura mediów i tożsamość: Media, tożsamość i edukacja; Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania; Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości i stylu życia adolescentów w "płynnej nowoczesności"; Gadżet czy narzędzia intelektualne? (o telefonie komórkowym w rękach adolescenta); Między brakiem zrozumienia a nienawiścią czyli odkrywanie tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych- Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Pierce; Szkoła w filmie. Czy to fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej w filmie Klasa; Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii; Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego; Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej; Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie religia?; Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google; Internetowa kultura pomagania; Tożsamość punk- rzeczywista czy upozorowana?; Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości; 2. Ciało, płeć i tożsamość: Tożsamość queer jako matryca strategii oporowych; Kreacja idealnych wizerunków, czyli kult ciała w kulturze popularnej; Postrzeganie własnej cielesności w kontekście kultury popularnej- zderzenie wymogów przestrzeni medialnej z rzeczywistością; Manekin jako obiekt pożądania społeczeństwa konsumpcyjnego; "Twarz jako medium". O doświadczeniu ciała i przestrzeni przez osoby psychotyczne w świetle antropologii wizualnej i sensorycznej; Eros i Tanatos w recepcji Zagłady. Kultura popularna, obraz, ciało; Intymne strategie tożsamościowe dziecka we współczesnej kulturze popularnej; Porono-chic, czyli seksualność jako narzędzie komunikacji; Społeczno-kulturowy kontekst zjawiska (przed)wczesnego rodzicielstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-915484-7-3
1. Studia socjokulturowe, wybrane komponenty społeczeństwa informacyjnego, 2. Interpretacje filmoznawcze, przeszłość i teraźniejszość w perspektywie aksjologicznej, 3. Szkice medioznawcze, kościół katolicki i globalna komunikacja wiary
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
ISBN: 83-229-2555-7
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
ISBN: 978-83-7611-068-4
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
ISBN: 83-232-1255-4
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-242-0392-3
Media i sport. Wprowadzenie; Sport w telewizji: powtórka i przedstawienie na ekranie; Sport telewizyjny jako zma(s)kulinizowany kult dystrakcji; Erotyka sportu telewizyjnego. Uwagi na temat liturgii heroizmu na co dzień; Lekkoatletyka, Eros i kultura popularna; Piękno sportu zespołowego. Futbol amerykański - na stadionie i w telewizji; Przyjemności widza a przemoc w telewizyjnych transmisjach sportowych; Piekielna inscenizacja w komunikowaniu masowym: estetyka codzienności i spektakl; Syndrom Heysel; Światowe zawody, rozrywka i czas wolny. Kobiety przed telewizorem; Sport w mediach: gorący i zimny; Piłka nożna - grana i opowiadana. Rozważania na temat narratywizacji gier w transmisjach telewizyjnych; Rozumienie przekazu audiowizualnego (na przykładzie transmisji wyścigów kolarskich); Sport - przez pryzmat estetyki, a nawet widziany jako sztuka?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again