Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Szlendak Tomasz
(2)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Leppert Roman
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Pułka Leszek
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Szomburg Jan
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Kultura masowa
(6)
Środki masowego przekazu
(5)
Młodzież
(3)
Polska
(2)
Religijność
(2)
Seksuologia
(2)
Aspiracje
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Europa
(1)
Film
(1)
Internet
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Książka
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Telewizja
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1989-
(4)
Gatunek
Literatura dziecięca polska
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przemysły kultury szansą rozwojową dla Polski 2. Kultura a transformacja Polski 3. Przemysły kultury w Polsce są faktem - czas na politykę państwa 4. Kultura i przemysły kultury jako siła napędowa gospodarki - doświadczenia amerykańskie 5. Rozwój przemysłów kultury - doświadczenia niemieckie i europejskie 6. Technologia a przemysły kultury 7.Przemysły kultury a globalizacja - wnioski dla Polski 8. Dziesięć tez w sprawie finansowania kultury 9. Finansowanie kultury w Europie 10. Przemysły kultury w rozwoju regionalnym - doświadczenia małopolskie 11. Przemysły kultury w rozwoju regionalnym i lokalnym - doświadczenia wrocławskie 12. Kultura masowa - wyzwanie dla inteligencji 13. Perspektywy rozwoju telewizji jako przemysłu kultury 14. Kinematografia - przemysł i wyobraźnia 15. Tożsamość kulturowa przemysły filmowego w Polsce 16. Branża wydawnicza - między powinnościami wobec kultury polskiej a zasadami gospodarki rynkowej 17. Świat książki a nowe wyzwania 18. Przemysły kultury w Europie (Deklaracja z Essen)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis)
Kultura mediów i jej spektakle; Hipermarket jako teatr narodowy; Reality show- jedna z faktur neotelewizji; Awanturnicza czasoprzestrzeń sceny hiphopowych muzykantów; Sezonowe spektakle ciała w cyberprzestrzeni; Manga, czyli teatr animacji rysunkowej; Podwójne Zycie heroiny domku dla lalek; O komiksowym spektaklu lęku i okrucieństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Młodzież i paradoksy kultury współczesnej. Młodzież a przemiany kultury współczesnej; Kampanie społeczne w mediach - doświadczenia polskie; Poznawanie rzeczywistości w przenikających się światach - realnym i wirtualnym; Dyplom akademicki i społeczne kariery kobiet. De(kon)strukcje przestrzeni emancypacji; Temporalne wzory organizacji życia młodzieży w szkole, czyli o poczuciu niedogodności w czasie; (Re)socjalizacja a edukacja w rodzinie o równoległych karierach rodziców (dual-career family); Młodzież, kapitał kulturowy i sukces życiowy, czyli o kilku paradoksach nierówności społecznej. II: (Re)konstrukcje tożsamości młodzieży współczesnej. Tożsamość młodzieży w społeczeństwie naśladowczym; O niezaspokojonym głodzie miejsca; Dylematy tożsamościowe młodzieży w sytuacji zmiany kulturowej; Zachowania ekshibicjonistyczno-narcystyczne młodzieży jako forma poszukiwania własnej podmiotowości; Blogowanie jako próba oswojenia niegościnnej przyszłości; Tożsamość jako obietnica. Zmaganie (coping) młodzieży z krytycznymi wydarzeniami życiowymi; Refleksywny akcjonizm - ku postradycyjnej konstrukcji tożsamości; Wschodnioniemiecka młodzież w czasach transformacji systemowej - doświadczenie "podwójnego rozczarowania". III: Edukacyjne wybory i perspektywy życiowe młodzieży. Edukacyjno-zawodowe wybory nastolatków w "społeczeństwie ryzyka"; Młodzież wobec edukacyjno-zawodowej przyszłości - kontekst transformacji kulturowych; Planowanie kariery przez młodych dorosłych w niejednoznacznej rzeczywistości; Edukacyjne kredencjały i sukces życiowy młodzieży współczesnej; Drugoroczność w europejskich systemach szkolnych - szansa czy zagrożenie?; Różnicowanie perspektyw edukacyjnych, czyli "cztery stopnie budowania przewagi". Zakres praktyk dyskryminacyjnych stosowanych względem studentów zaocznych gdańskiej politologii; Młody pracownik na nowym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Humanitas. Studia Kulturoznawcze : badania, wprowadzenia, monografie, źródła - pod red. Andrzej Gielarowski ; Instytut Kulturoznawstwa WSFP "Ignatianum")
Część 1 Nowe media wobec społeczeństwa, literatury, sztuki oraz obrazu człowieka utrwalonego w dziełach: 1. Nowe media wobec jednostki i społeczeństwa; 2. Smakosze kultury. Pomiędzy przeszczepem a artystycznym doświadczeniem. Przeobrażenia figury ciała ludzkiego w sztuce XX i XXI wieku pod wpływem mediów; 3. Kulturowe konsekwencje konwergencji mediów. Literatura i sztuka. Część 2 Kino wobec nowych mediów: 1. Kino w nowej rzeczywistości kulturowej; 2. Zmiany obrazu filmowego pod wpływem nowych mediów; 3. Kino wobec właściwości nowych mediów; Część 3 Teatr i nowe media: specyfika i wzajemne zależności: 1. Teatr wobec nowych mediów; 2. Teatr w przestrzeni wirtualnej; Część 4 Polski system medialny i jego ewolucja: 1. Polski system medialny i j jego ewolucja; 2. Początki mediów w Polsce i ich rozwój w perspektywie historycznej; 3. Współczesny polski system medialny - struktura, determinanty, perspektywy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej / FUNDACJA NA RZECZ NAUKI POLSKIEJ ; rada wydawnicza Henryk Samsonowicz, Janusz Sławiński, Lech Szczucki, Marek Ziółkowski)
1. Późna nowoczesność, płynna religijność, seks utylitarny, 2. Supermarketyzacja kultury, 3. Supermarketyzacja religii, 4. Supermarketyzacja seksu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3042)
1. Późna nowoczesność, płynna religijność, seks utylitarny. 2. Supermarketyzacja kultury. 3. Supermarketyzacja religii. 4. Supermarketyzacja seksu. Zakończenie: Z prądem i pod prąd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej