Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(175)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(11)
Czasopisma
(10)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(129)
dostępne
(126)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(132)
Czytelnia
(130)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(10)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Sikorski Czesław (1943- )
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Sułkowski Łukasz
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Chovancová Miloslava
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Gaweł Łukasz
(3)
Hofstede Geert
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Kostera Monika
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Lis Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Sitko-Lutek Agnieszka
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(3)
Wojtaszek Henryk
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berniak-Woźny Justyna
(2)
Bobińska Krystyna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Dudzik-Lewicka Irena
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Korombel Anna
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Morgan Gareth
(2)
Orzechowski Emil
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sipa Monika
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Turek Dariusz
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zarębska Anna
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Beech Nic
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(64)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(184)
Rosja
(2)
Język
polski
(184)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(100)
Zarządzanie
(65)
Organizacja
(61)
Kadry
(35)
Przedsiębiorstwo
(34)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Kultura
(20)
Przywództwo
(20)
Menedżerowie
(15)
Zachowanie organizacyjne
(15)
Motywacja pracy
(14)
Praca
(13)
Zarządzanie strategiczne
(12)
Zarządzanie wiedzą
(12)
Organizacja ucząca się
(11)
Zarządzanie jakością
(11)
Innowacje
(9)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Public relations
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Decyzje
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Konflikt
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Kultura pracy
(6)
Motywacja
(6)
Organizacje
(6)
Polityka zatrudnienia
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Marketing
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie kulturą
(5)
Controlling
(4)
Globalizacja
(4)
Ocena pracowników
(4)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Siła robocza
(4)
Zatrudnienie
(4)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Etnopsychologia
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Instytucje kultury
(3)
Jakość usług
(3)
Kapitał społeczny
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia kultury
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Jakość
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metodologia
(2)
Muzea
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prakseologia
(2)
Produktywność pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Regionalizm
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Sektor publiczny
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Społeczeństwo obywatelskie
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Styl kierowania
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Teatr
(2)
Teoria organizacji
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zaufanie
(2)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Praca zbiorowa
(20)
Opracowanie
(19)
Czasopismo naukowe
(11)
Monografia
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Szkic
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(92)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(27)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Kultura i sztuka
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
186 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja nauk o zarządzaniu: 1.Kluczowe pojęcia, 2. Nurt klasyczny i neoklasyczny (klasyczna szkoła zarządzania), 3. Nurt psychosocjologiczny (szkoła behawioralna), 4. Nurt systemowy, 5. "Nowa fala", 6. Koncepcje gry społecznej. R.II Funkcje zarządzania: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Planowanie, 3. Organizowanie, 4. Motywowanie, 5. Kontrolowanie R.III Organizacja i struktury organizacyjne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Struktury hierarchiczne, 3. Struktury pośrednie, 4. Struktury organiczne. R.IV Zachowania w organizacji: 1. Kultura organizacyjna, 2. Zachowania na tle władzy - menedżer, przywódca, 3. Komunikacja, 4. Negocjacje. R.V Zarządzanie strategiczne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Modele zarządzania strategicznego, 3. Metody portfelowe, 4. Strategie. R.VI Zarządzanie zasobami ludzkimi: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Zarządzania kompetencjami, 3. Przegląd teorii i koncepcji motywacji, 4. Wynagrodzenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Koncepcja kształcenia animatorów i menedżerów kultury w konteście obecnych uwarunkowań i nowych wyzwań - dyskurs interdyscyplinarny. Kształcenie animatorów i menedżerów kultury w wybranych ośrodkach akademickich - tradycje, współczesny model i plany na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Audit znormalizowanych systemów zarządzania, 2. Audyt kultury organizacyjnej, 3. Audyt personalny w przedsiębiorstwie, 4. Audyt finansowy - rewizja sprawozdań finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przestrzeń międzynarodowa a cyberbezpieczeństwo: Aktywność informacyjna zagrożeniem dla środowiska bezpieczeństwa międzynarodowego; Potencjalne zagrożenia bezzałogowych statków powietrznych w eksploatacji cywilnej; Aktywność Chińskiej Armii Ludowo-Wyzwoleńczej w cyberprzestrzeni; CIMIC w cyberprzestrzeni. II. Bezpieczeństwo państwa w cyberprzestrzeni: Bezpieczeństwo w środowisku sieciowym; Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni XXI wieku – zarys problemu; Świat w sieci – nowa jakość zagrożeń dla bezpieczeństwa państwa; Od Netykiety do CSIRT-ów. Geneza i rozwój regulacji prawnych i organizacyjnych powszechnego i krajowego systemy cyberbezpieczeństwa; Bezpieczeństwo Rzeczypospolitej Polskiej w cyberprzestrzeni; Inteligentne systemy transportowe (ITS) poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego; Infrastruktura krytyczna – technologie i systemy jakimi posługuje się Straż Miejska w Kielcach; Cyberprzestępczość – definicja, formy i ich społeczno-ekonomiczne skutki dla gospodarki. III. Bezpieczeństwo personalne w cyberprzestrzeni: Bezpieczeństwo w sieci – wybrane problemy; Dezinformacja i fake newsy w Internecie jako zagrożenia bezpieczeństwa w Unii Europejskiej; Deepfake jako jeden z elementów zagrożenia cybernetycznego; Bezpieczeństwo bankowości internetowej i mobilnej; Wpływ fonoholizmu ba bezpieczeństwo społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Poltext , 2017. - 320, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1.1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich; 1.2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym; 1.3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce. Rozdział 2. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 2.1. Badanie efektywności instytucji kultury; 2.2. Istota controllingu; 2.3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury; 2.4. Kryteria systematyzacji controllingu; 2.5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury; 2.5.1. Controlling finansowy w instytucji kultury; 2.5.3. Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury; 2.5.4. Controlling usług i projektów w instytucji kultury; 2.6. System controllingu w instytucji kultury - wnioski. Rozdział 3. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 3.1. Strategiczna karta wyników; 3.1.1. Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów; 3.1.2. Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników; 3.1.3. Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury; 3.2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych; 3.3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury; 3.4. Rachunek kosztów instytucji kultury; 3.5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie. Rozdział 4. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY -WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Cel badania i zastosowana metodyka; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury. Rozdział 5. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 5.1. Implementacja systemu controllingu w teatrze -studium przypadku; 5.1.1. Wprowadzenie do studium przypadku; 5.1.2. Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii; 5.1.3. Proces tworzenia budżetu; 5.1.4. Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Wykonywanie pracy jako klucz do zrozumienia efektów organizacyjnych 1.1. Wykonywanie pracy jako przedmiot badań na gruncie nauk o zarządzaniu 1.2. Problematyka wykonywania pracy - przegląd wybranych podejść badawczych 1.3. Wykonywanie pracy jako konstrukt wielowymiarowy 1.3A. Behawioralny wymiar wykonywania pracy 1.4. Wykonywanie pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 1.5. Wykonywanie pracy a efektywność, wydajność i produktywność pracy Rozdział 2. Organizacyjny kontekst wykonywania pracy 2.1. Uwarunkowania wykonywania pracy - refleksje wprowadzające 2.2. Wewnętrzny kontekst organizacyjny jako pryzmat do wyjaśniania procesów wykonywania pracy 2.3. Cechy destruktywnego kontekstu organizacyjnego - konceptualizacja modelu teoretycznego 3. Mechanizm tłumaczący oddziaływanie destruktywnego kontekstu organizacyjnego na wykonywanie pracy 3.1. Teoretyczne perspektywy tłumaczenia związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy 3.2. Rola postaw pracowniczych w wyjaśnianiu związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a procesami wykonywania pracy 3.3. Postawy wobec pracy jako mediator relacji pomiędzy destruktywnym kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 4. Założenia, cele i strategia badania wykonywania pracy w destruktywnym kontekście organizacji 4.1. Cele, problemy badawcze i ich uzasadnienie 4.2. Założenia dotyczące testowania modelu teoretycznego 4.3. Przyjęta strategia badawcza 4.4. Metodyka analizy danych i procedury kontroli jakości badań 5. Wykonywanie pracy - charakterystyka zjawiska w perspektywie badań własnych 5.1. Cele badania i problemy badawcze 5.2. Metoda i przebieg badania 5.3. Postrzeganie wykonywania pracy - wyniki badania jakościowego FGI 5.4. Estymacja modelu wykonywania pracy - wyniki badania ilościowego 6. Zasoby organizacyjne i indywidualne a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 1 6.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 6.2. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 6.3. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 7. Klimat pracy i przywództwo a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 2 7.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 7.2. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 7.3. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 8. Wnioski z badań i rekomendacje praktyczne w zakresie wiedzy o efektach zawodowych pracowników funkcjonujących w destruktywnych kontekstach organizacyjnych 8.1. Wnioski z badań w kontekście dotychczasowej wiedzy o efektach zawodowych 8.2. Rekomendacje praktyczne dla zarządzania pracownikami; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; ANEKSY; Aneks 1. Scenariusz wywiadu FGI z ekspertami ZZL. Aneks 2. Scenariusz wywiadu IDI z pracownikami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji; 2. Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji; 3. Pomiar kluczowych postaw pracowników; 4. Pomiar kontaktów interpersonalnych; 5. Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego; 6. Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Łukasz Gaweł, Monika Kostera: Wstęp. Etnografie, organizacje i kultura. Część I. Instytucje kultury; Łukasz Gaweł: Zaginiony świat - edukacja muzealna a proces zarządzania dziedzictwem kulturowym; Elizabeth Carnegie, Jerzy Kociatkiewicz: Okupacja Krainy Gdziekolwiek. Muzea historii najnowszej i zwiedzający je turyści; Paweł Krzyworzeka: Niszczycielski powiew świeżości w muzeum; Bogna Halska-Pionka, Krzysztof Kula: Muzyczne arboretum - colere w instytucjach kultury; Agnieszka Całek: Muzeum jako narzędzie w procesie opowiadania transmedialnego o trudnym dziedzictwie. Przypadek Fabryki Schindlera w Krakowie; Justyna Ryś, Alicja Wróbel, Dorota Żak, Michał Grzyska: "Wszyscy gramy do jednej bramki". Zarządzanie dziedzictwem na przykładzie teatru publicznego; Jarosław Klas: Zarządzanie poprzez animację - dziedzictwo kulturowe w centrach, ośrodkach i domach kultury; Bartosz Sławecki, Maciej Ławrynowicz: Gromadzić i upowszechniać - odkrywanie procesu kształtowania tożsamości kolekcji i czytelni komiksów pewnej biblioteki uniwersyteckiej; Michał Murzyn: Wartości w zarządzaniu muzeum. Część II. Dziedzictwo kultury na obrzeżach instytucji; Marta Poleć: Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w aktywności artystów ulicznych; Bartosz Kożuch, Wojciech Wychowaniec: Taniec w okowach biurokracji; Anna Góral: Zarządzanie dziedzictwem - o paradoksie planowania przeszłości; Aleksandra Abramczyk, Dagmara Bator, Kamil Leśniak: Rynek doznań na przykładzie juwenaliów. CZĘŚĆ III. Przenikanie: kultura w życiu codziennym organizacji; Jowita Tenderowicz, Karolina Wiecheć: Firmy rodzinne - przeżytek czy skuteczna strategia organizacji w przekazywaniu pałeczki dziedzictwa ludzkich wartości?; Bożena Freund, Aleksandra Radwan: "Jest tyle uczuć, ile serc" - etnografia oddziału klinicznego pewnego szpitala; Marta Szeluga-Romańska: Żeby zwyczaj nie umarł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna - co to takiego? Trzy poziomy kultury organizacyjnej; O sztuce budowania, czyli kultura organizacyjna to nie tylko wewnętrzna sprawa firmy; Jak pielęgnować kulturę organizacyjną; Kultura organizacyjna a zmiany w firmie; Fuzje i wykupy przedsiębiorstw, czyli jak walczyć z niezgodnością kultur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
1. Podstawy teoretyczne zarządzania publicznego: Współczesne tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu; Zarządzanie publiczne jako teoria i praktyka; 2. Metody i techniki zarządzania publicznego: Publiczne zarządzanie strategiczne; Zarządzanie jakością w organizacjach publicznych; Zarządzanie programami i projektami publicznymi; Kultura organizacji publicznej; 7. Nowoczesne przywództwo w organizacjach publicznych; Zarządzanie partycypacyjne; 3. Dobre praktyki zarządzania publicznego: Transformacja uczelni publicznych na przykładzie wybranych metod zarządzania jakością kształcenia; Diagnozowanie kultury organizacyjnej w podmiocie leczniczym- studium szpitala publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej