Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(106)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(98)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(17)
Czasopisma
(8)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
tylko na miejscu
(70)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(86)
Czytelnia
(71)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(10)
Grabiec Olimpia (1975- )
(8)
Sikorski Czesław (1943- )
(7)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Lis Marcin
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Trojanowski Tomasz
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wojtaszek Henryk
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Sitko-Lutek Agnieszka
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Turek Dariusz
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Wróblewski Łukasz
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Beech Nic
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Cameron Kim S
(1)
Chajęcki Janusz Maciej
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovaniec Pavel
(1)
Cichy Diana
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Edington D.W
(1)
Evans Christina
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Glińska-Neweś Aldona (1971- )
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Rosja
(2)
Język
polski
(105)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(81)
Zarządzanie
(30)
Kadry
(23)
Organizacja
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Przedsiębiorstwo
(16)
Przywództwo
(16)
Zachowanie organizacyjne
(15)
Menedżerowie
(12)
Marketing
(9)
Motywacja pracy
(9)
Relacje międzyludzkie
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Public relations
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kultura
(6)
Polityka zatrudnienia
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Innowacje
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Kultura pracy
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Decyzje
(4)
Instytucje kultury
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Motywacja
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Siła robocza
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencyjność
(3)
Ocena pracowników
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Banki
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Styl kierowania
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Sztuka
(2)
Teoria organizacji
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zaufanie
(2)
Administracja
(1)
Animacja kultury
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
COVID-19
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Clipper Round the World
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Temat: czas
2001-
(27)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(10)
Czasopismo naukowe
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Szkic
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(92)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
107 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Poltext , 2017. - 320, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1.1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich; 1.2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym; 1.3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce. Rozdział 2. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 2.1. Badanie efektywności instytucji kultury; 2.2. Istota controllingu; 2.3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury; 2.4. Kryteria systematyzacji controllingu; 2.5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury; 2.5.1. Controlling finansowy w instytucji kultury; 2.5.3. Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury; 2.5.4. Controlling usług i projektów w instytucji kultury; 2.6. System controllingu w instytucji kultury - wnioski. Rozdział 3. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 3.1. Strategiczna karta wyników; 3.1.1. Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów; 3.1.2. Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników; 3.1.3. Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury; 3.2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych; 3.3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury; 3.4. Rachunek kosztów instytucji kultury; 3.5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie. Rozdział 4. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY -WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Cel badania i zastosowana metodyka; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury. Rozdział 5. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 5.1. Implementacja systemu controllingu w teatrze -studium przypadku; 5.1.1. Wprowadzenie do studium przypadku; 5.1.2. Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii; 5.1.3. Proces tworzenia budżetu; 5.1.4. Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Wykonywanie pracy jako klucz do zrozumienia efektów organizacyjnych 1.1. Wykonywanie pracy jako przedmiot badań na gruncie nauk o zarządzaniu 1.2. Problematyka wykonywania pracy - przegląd wybranych podejść badawczych 1.3. Wykonywanie pracy jako konstrukt wielowymiarowy 1.3A. Behawioralny wymiar wykonywania pracy 1.4. Wykonywanie pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 1.5. Wykonywanie pracy a efektywność, wydajność i produktywność pracy Rozdział 2. Organizacyjny kontekst wykonywania pracy 2.1. Uwarunkowania wykonywania pracy - refleksje wprowadzające 2.2. Wewnętrzny kontekst organizacyjny jako pryzmat do wyjaśniania procesów wykonywania pracy 2.3. Cechy destruktywnego kontekstu organizacyjnego - konceptualizacja modelu teoretycznego 3. Mechanizm tłumaczący oddziaływanie destruktywnego kontekstu organizacyjnego na wykonywanie pracy 3.1. Teoretyczne perspektywy tłumaczenia związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy 3.2. Rola postaw pracowniczych w wyjaśnianiu związków pomiędzy kontekstem organizacyjnym a procesami wykonywania pracy 3.3. Postawy wobec pracy jako mediator relacji pomiędzy destruktywnym kontekstem organizacyjnym a wykonywaniem pracy - konceptualizacja modelu teoretycznego 4. Założenia, cele i strategia badania wykonywania pracy w destruktywnym kontekście organizacji 4.1. Cele, problemy badawcze i ich uzasadnienie 4.2. Założenia dotyczące testowania modelu teoretycznego 4.3. Przyjęta strategia badawcza 4.4. Metodyka analizy danych i procedury kontroli jakości badań 5. Wykonywanie pracy - charakterystyka zjawiska w perspektywie badań własnych 5.1. Cele badania i problemy badawcze 5.2. Metoda i przebieg badania 5.3. Postrzeganie wykonywania pracy - wyniki badania jakościowego FGI 5.4. Estymacja modelu wykonywania pracy - wyniki badania ilościowego 6. Zasoby organizacyjne i indywidualne a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 1 6.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 6.2. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 6.3. Związek zasobów organizacyjnych i indywidualnych z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 7. Klimat pracy i przywództwo a wykonywanie pracy - weryfikacja modelu 2 7.1. Cele badania i teoretyczny model badawczy 7.2. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań ilościowych 7.3. Związek destruktywnego klimatu i przywództwa z wykonywaniem pracy w perspektywie badań jakościowych 8. Wnioski z badań i rekomendacje praktyczne w zakresie wiedzy o efektach zawodowych pracowników funkcjonujących w destruktywnych kontekstach organizacyjnych 8.1. Wnioski z badań w kontekście dotychczasowej wiedzy o efektach zawodowych 8.2. Rekomendacje praktyczne dla zarządzania pracownikami; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; ANEKSY; Aneks 1. Scenariusz wywiadu FGI z ekspertami ZZL. Aneks 2. Scenariusz wywiadu IDI z pracownikami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji; 2. Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji; 3. Pomiar kluczowych postaw pracowników; 4. Pomiar kontaktów interpersonalnych; 5. Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego; 6. Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wprowadzenie do idei employer brandingu; 2. Ujęcie employer brandingu w strategii organizacji; 3. Najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa; 4. Employer branding zewnętrzny; 5. CSR- wymiar pracowniczy społecznej odpowiedzialności biznesu; 6. Wsparcie głównego biznesu firmy jako kluczowy element działań employer brandingowych; 7. Studia przypadków. Opisy dobrych praktyk prowadzonych przez firmy na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Łukasz Gaweł, Monika Kostera: Wstęp. Etnografie, organizacje i kultura. Część I. Instytucje kultury; Łukasz Gaweł: Zaginiony świat - edukacja muzealna a proces zarządzania dziedzictwem kulturowym; Elizabeth Carnegie, Jerzy Kociatkiewicz: Okupacja Krainy Gdziekolwiek. Muzea historii najnowszej i zwiedzający je turyści; Paweł Krzyworzeka: Niszczycielski powiew świeżości w muzeum; Bogna Halska-Pionka, Krzysztof Kula: Muzyczne arboretum - colere w instytucjach kultury; Agnieszka Całek: Muzeum jako narzędzie w procesie opowiadania transmedialnego o trudnym dziedzictwie. Przypadek Fabryki Schindlera w Krakowie; Justyna Ryś, Alicja Wróbel, Dorota Żak, Michał Grzyska: "Wszyscy gramy do jednej bramki". Zarządzanie dziedzictwem na przykładzie teatru publicznego; Jarosław Klas: Zarządzanie poprzez animację - dziedzictwo kulturowe w centrach, ośrodkach i domach kultury; Bartosz Sławecki, Maciej Ławrynowicz: Gromadzić i upowszechniać - odkrywanie procesu kształtowania tożsamości kolekcji i czytelni komiksów pewnej biblioteki uniwersyteckiej; Michał Murzyn: Wartości w zarządzaniu muzeum. Część II. Dziedzictwo kultury na obrzeżach instytucji; Marta Poleć: Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w aktywności artystów ulicznych; Bartosz Kożuch, Wojciech Wychowaniec: Taniec w okowach biurokracji; Anna Góral: Zarządzanie dziedzictwem - o paradoksie planowania przeszłości; Aleksandra Abramczyk, Dagmara Bator, Kamil Leśniak: Rynek doznań na przykładzie juwenaliów. CZĘŚĆ III. Przenikanie: kultura w życiu codziennym organizacji; Jowita Tenderowicz, Karolina Wiecheć: Firmy rodzinne - przeżytek czy skuteczna strategia organizacji w przekazywaniu pałeczki dziedzictwa ludzkich wartości?; Bożena Freund, Aleksandra Radwan: "Jest tyle uczuć, ile serc" - etnografia oddziału klinicznego pewnego szpitala; Marta Szeluga-Romańska: Żeby zwyczaj nie umarł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
1. Podstawy teoretyczne zarządzania publicznego: Współczesne tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu; Zarządzanie publiczne jako teoria i praktyka; 2. Metody i techniki zarządzania publicznego: Publiczne zarządzanie strategiczne; Zarządzanie jakością w organizacjach publicznych; Zarządzanie programami i projektami publicznymi; Kultura organizacji publicznej; 7. Nowoczesne przywództwo w organizacjach publicznych; Zarządzanie partycypacyjne; 3. Dobre praktyki zarządzania publicznego: Transformacja uczelni publicznych na przykładzie wybranych metod zarządzania jakością kształcenia; Diagnozowanie kultury organizacyjnej w podmiocie leczniczym- studium szpitala publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Budowanie potencjału konkurencyjności; R.2 Zarządzanie kapitałem ludzkim a kluczowe kompetencje; R.3 Ocena efektywności rozwoju ludzkiego kapitału; R.4 Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; R.5 Kierowanie karierą pracowników instrumentem stabilizacji kadr; R.6 Prokuonkurencyjne instrumenty motywowania; R.7 Kreacja kapitału ludzkiego przez kulturę; R.8 Narzędzia inter-, intra- i ekstranetowe w realizacji ZZL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Klimat organizacyjny pochodną kultury organizacyjnej 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia 1.2. Typy klimatu organizacyjnego 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności Rozdział 2. Różnorodność elementów klimatu organizacyjnego i ich charakterystyka 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego Rozdział 3. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom efektywności organizacyjnej 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego Rozdział 4. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom motywacji ludzi do pracy 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia 4.3. Motywowanie w świecie VUCA 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności w gospodarce; 2. Przedsiębiorstwo innowacyjne; 3. Kompetencje organizacji; 4. Kultura organizacyjna w perspektywie międzynarodowej; 5. Kultura innowacji; 6. Kompetencyjno-kulturowy model innowacyjności przedsiębiorstw; 7. Przedsiębiorstwa innowacyjne w perspektywie międzynarodowej - studia przypadków; 8. Doskonalenie innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i etyka zarządzania / Tadeusz Oleksyn. - Warszawa : Difin SA, 2021. - 350 s. : fot., il. ; 23 cm.
Wprowadzenie; CZĘŚĆ PIERWSZA. Kultura a zarządzanie ROZDZIAŁ 1. Różne rozumienia kultury; cywilizacje jako kultury 1.1. Czym jest kultura; trudności z definicją 1.2. Cywilizacje według Feliksa Konecznego 1.3. Cywilizacje według Samuela Huntingtona i ich zderzenia ROZDZIAŁ 2. Kultura duchowa 2.1. Kultura naukowa 2.2. Kultury religijne i ich przesłania 2.3. Chrześcijaństwo jako inspirator i mecenas kultury ROZDZIAŁ 3. Kultura antropocenu i jak ją zmienić? 3.1. Szacunek do przyrody w różnych wiekach i kulturach 3.2. Ery industrialna i postindustrialna czy antropocen? 3.3. Pan całej planety i postrach ekosystemów 3.4. Globalne ocieplenie, przyczyny i skutki, przeciwdziałanie ROZDZIAŁ 4. Kultura fizyczna a zarządzanie 4.1. Mark McCormack i IMG 4.2. Rekreacja i turystyka 4.3. Turystyka sportowa ROZDZIAŁ 5. Kultura materialna i techniczna 5.1. Dlaczego bywają niedoceniane? 5.2. Ogrody – przykład jedności kultury materialnej, sztuki i zarządzania 5.3. Casus Stainway & Sons – holistyka kultur i zarządzania 5.4. Kultura techniczna ROZDZIAŁ 6. Kultura polityczna i rządzenia 6.1. Czym jest kultura polityczna 6.2. Systemy autorytarne vs. systemy demokratyczne 6.3. Mężowie stanu, politycy i politykierzy 6.4. Osobowości autorytarne i paranoicy w polityce jako zagrożenie szczególne ROZDZIAŁ 7. Sztuka a zarządzanie 7.1. Zmienne w czasie rozumienie sztuki 7.2. Zarządzanie jako sztuka, menedżer jako artysta? 7.3. Artyści w systemach totalitarnych i autorytarnych 7.4. Ludzie sztuki w obronie zwierząt ROZDZIAŁ 8. Kultura wojskowa a zarządzanie 8.1. Dwie narracje 8.2. Pacyfizm nie jest rozwiązaniem, niemniej zmniejszmy tempo zbrojeń 8.3. Ewolucja ducha i kultury armii 8.4. Niektóre kontrowersje i zagrożenia ROZDZIAŁ 9. Kultura zarządzania – wybrane kwestie 9.1. Czym jest kultura zarządzania i jej składowe 9.2. Wojskowy rodowód zarządzania i wzorce kulturowe 9.3. Kultura folwarczna wiecznie żywa? 9.4. Kultura osobista, zwyczaje i styl bycia zarządzających ROZDZIAŁ 10. Narodowe kultury zarządzania 10.1. Kultury narodowe i ich determinanty 10.2. Specyfika zarządzania w USA 10.3. Specyfika zarządzania europejskiego (UE) 10.4. Specyfika zarządzania niemieckiego i jego uwarunkowania 10.5. Specyfika zarządzania brytyjskiego i jego uwarunkowania 10.6. Specyfika zarządzania francuskiego i jego uwarunkowania 10.7. Specyfika zarządzania polskiego i jego uwarunkowania 10.8. Specyfika zarządzania szwedzkiego 10.9. Specyfika zarządzania japońskiego i jego uwarunkowania ROZDZIAŁ 11. Kultury organizacji 11.1. Definicje i podstawowe założenia 11.2. Typologie kultur organizacji 11.3. Zarządzanie kulturą organizacji 11.4. Zarządzanie międzykulturowe Bibliografia, część pierwsza CZĘŚĆ DRUGA. Etyka rządzenia i zarządzania ROZDZIAŁ 12. Istota etyki i moralności 12.1. Czym jest etyka i skąd się wzięła 12.2. Etyka zmienną jest… 12.3. Czym jest moralność? 12.4. Mity o etyce ROZDZIAŁ 13. Wybrane wypowiedzi na temat etyki; etyka a duchowość ROZDZIAŁ 14. Inspiracje filozoficzne etyki – starożytna Grecja 14.1. Tales z Miletu 14.2. Pitagoras 14.3. Sofiści – praktykujący mądrość (V/IV wiek p.n.e.) 14.4. Sokrates (470–399 rok p.n.e.) 14.5. Etyka Platona (427–347 rok p.n.e.) 14.6. Hedonizm grecki – inaczej rozumiany niż dzisiaj 14.7. Szkoła cynicka (niemająca z cynizmem nic wspólnego) 14.8. Etyka umiaru Arystotelesa (384–322 rok p.n.e.) 14.9. Stoicyzm ROZDZIAŁ 15. Inspiracje filozoficzne – starożytne Chiny 15.1. Taoizm i Lao-cy 15.2. Konfucjanizm i Konfucjusz 15.3. Starochińskie cnoty/wyznaczniki moralne ROZDZIAŁ 16. Inspiracje filozoficzne, polityczne i zagrożenia – nowożytność 16.1. Utylitaryzm/filozofia zdrowego rozsądku i konsekwencjalizm 16.2. Relatywizm 16.3. Etyka sytuacyjna 16.4. Deontologia – etyka obowiązku 16.5. Egzystencjalizm – nurt nihilistyczno-ateistyczny 16.6. Personalizm chrześcijański/katolicki 16.7. Liberalizm 16.8. Ordoliberalizm czyli społeczna gospodarka rynkowa 16.9. Komunitaryzm 16.10. Socjaldemokratyzm 16.11. Postmodernizm/ponowoczesność i jego etyka ROZDZIAŁ 17. Nie zabijaj – najważniejsza i najszersza norma uniwersalna. Kontrowersyjne i nieetyczne branże 17.1. Zakaz zabijania i jego rozumienie 17.2. Produkcja i sprzedaż alkoholu 17.3. Produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych 17.4. Handel bronią 17.5. Przemysłowy tucz i przemysł mięsny. Myślistwo i rybołówstwo ROZDZIAŁ 18. Wybrane kwestie etyczne związane z rządzeniem i zarządzaniem 18.1. Przewodzenie jako czynność naturalna; nie blokować przepływu elit 18.2. Siła władzy – nie za mała, nie za wielka 18.3. Etyka zarządzania państwem i rafy populizmu 18.4. Kompetencje zarządzających jako kwestia etyczna 18.5. Zysk przedsiębiorstw i zdrowa gospodarka jako kwestie etyczne 18.6. Jakość jako kwestia etyczna 18.7. Prawda jako kwestia etyczna 18.8. Respektowanie dobra wszystkich interesariuszy 18.9. Optymalizacja jako kwestia etyczna 18.10. Szara strefa – wymiar etyczny ROZDZIAŁ 19. Prawo a etyka i dobre obyczaje 19.1. Różnice między prawem a etyką 19.2. Etyczność prawa 19.3. Etyka a zasady współżycia społecznego, zwyczaje i obyczaje 19.4. Zróżnicowanie zwyczajów i obyczajów i ich kolizje z etyką uniwersalną 19.5. Kodeksy etyczne ROZDZIAŁ 20. Etyczny przedsiębiorca, menedżer, pracownik 20.1. Dlaczego ludzie chcą prowadzić firmy i zarządzać? 20.2. Etyczny przedsiębiorca 20.3. Etyczny menedżer 20.4. Etyczny pracownik ROZDZIAŁ 21. Wybrane międzynarodowe porozumienia etyczne 21.1. Manifest z Davos (1973) 21.2. Europejska Sieć Etyki Biznesu/European Business Ethics Network 21.3. Zasady Okrągłego Stołu z Caux (1994) 21.4. Kodeks etyki w biznesie dla chrześcijan, muzułmanów i żydów, 1993 21.5. Globalne Porozumienie/Global Compact; Bibliografia, część druga; Uwagi końcowe i niektóre refleksje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej