Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Rusiński Michał
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kontrola
(3)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza wartości
(1)
Decyzje
(1)
Kadry
(1)
Koszty
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przywództwo
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 207)
I. Metody planowania i organizowania : 1. Cykl organizacyjny 2. Metoda diagnostyczna 3. Metoda prognostyczna 4. Metoda pozyskiwqnia informacji na potrzeby zarządzania 5. Normowanie pracy 6. Wartościowanie pracy 7. Analiza wartości II. Metody motywowania: 8. Zarządzanie przez komunikację 9. Zarządzanie przez konflikt 10. Zarządzanie przez cele 11. Zarządzanie przez delegowanie uprawnień 12. Metody kształtowania potencjału emocjonalnego pracowników 13. Manipulacje w zarządzaniu III. Metody kontroli : 14. Zarządzanie przez wyjątki. 15. controlling 16. strategiczna karta wyników 17. Nadzór korporacyjny IV. Metody zwiększania kreatywności i innowacyjności : 18. Twórcze zarządzanie 19. Burza mózgów 20. Metoda synektyczna 21. Metoda delficka 22. Metoda morfologiczna 23. Zarządzanie przez innowację V. Metody projektowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez innowacje V. Metody przekrojowe : 24. Zarządzanie projektami 25. Zarządzanie przez technologię informacyjną 26. Telepraca 27. Zespoły wirtualna 28. Zarządzanie przez jakość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej