Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(14)
E-booki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(13)
Autor
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Antonides Gerrit
(1)
Bartniczak Bartosz
(1)
Bartoszewski Jakub
(1)
Bernal Arkadiusz
(1)
Białowąs Sylwester
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gulbicka Bożena
(1)
Halicka Ewa
(1)
Januś Ewa
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Józwiak Wojciech
(1)
Kaczorowska Joanna
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Klepacka Anna M
(1)
Koziolek Adam
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Kucia-Guściora Beata
(1)
Kunz Tomasz (1969- )
(1)
Kwasek Mariola
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mirkowska Zofia
(1)
Obirek Stanisław (1956- )
(1)
Ptak Michał
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Stanek Piotr
(1)
Szczebyło Agata
(1)
Sztompka Piotr (1944- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Taszarek Bożena
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Wołoszyn Ewelina
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Ziętara Wojciech
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Żółkiewski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Temat
Konsumpcja (ekonomia)
(13)
Konsumenci
(7)
Zachowania konsumentów
(4)
Praca
(3)
Globalizacja
(2)
Kultura
(2)
Marketing
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania naukowe
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Indywidualizm (socjologia)
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Nacjonalizm
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona praw konsumenta
(1)
Odżywianie
(1)
Opieka społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Produkcja rolnicza
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Religia
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia polityki
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Spożycie
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczucia
(1)
Umowa
(1)
Wojna
(1)
Wolność
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Życie codzienne
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Esej
(4)
Podręcznik
(4)
Dane statystyczne
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
23 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Business tendency surveys provide information which is valuable to the respondents themselves as well as to economic policy makers and analysts. This is an area of special interest for economists working in governments, national banks, statistical offices and for scientists. CIRET international conferences are the meeting place for top scientists of these areas from worldwide, and they successfully integrate the academic and business communities involved in business surveys and business cycles. The book contains a selection of topics that have been discussed at 35th CIRET Conference titled Economic Tendency Surveys And Economic Policy: Measuring Output Gaps and Growth Potentials, which took place from 15 to 17 September 2021 in Poznań, Poland. See more on the global and local CIRET Conference websites. The selection is driven around two goals. In the first part, the articles are related to the research methods, as well as the use regarding a broad range of methods applied in assessing the market economic situation. The second part of the book is focused on the use of methods and situation assessment. In the presented papers, the variety within the scientific area of business tendency is shown. The work allows to prove the strong position of Polish science in this area as well.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W pięćdziesiątym ósmym numerze czasopisma „Ekonometria” opublikowano 6 arty¬kułów. Małgorzata Rószkiewicz podjęła się oceny wpływu tematyki badania oraz or¬ganizacji procesu badawczego na poziom wskaźnika braku odpowiedzi. W kolejnym artykule Łukasz Skowron zaprezentował wyniki badań nad wpływem cech socjode¬mograficznych na wyniki modelowania ścieżkowego zjawisk satysfakcji i lojalności klientów. Fryderyk Mirota i Natalia Nehrebecka przedstawili możliwości wykorzystania dynamicznych modeli panelowych w badaniach z zakresu finansów przedsiębiorstw na przykładzie modelowania transakcyjnej rezerwy płynności. Następny artykuł, autorstwa Ewy Genge, dotyczy zastosowania modeli IRT oraz LC-IRT dla zmiennych politomicz¬nych (o kategoriach uporządkowanych). Radosław Mącik dokonał oceny form i zakresu informacji o metodyce badawczej w polskich czasopismach naukowych dotyczących marketingu i konsumpcji. W ostatnim artykule Bogna Kaźmierska-Jóźwiak zaprezen¬towała zmiany w zakresie dywidend wobec zmian rentowności spółek notowanych na GPW w Warszawie. W niniejszym numerze zamieszczono również wspomnienie Antoniego Smoluka o profesor Ilonie Kopocińskiej. Agnieszka Stanimir
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czterdziesty dziewiąty numer czasopisma „Ekonometria” zawiera osiem artykułów. Pierwszy z nich, autorstwa Mariusza Łapczyńskiego i Jerzego Surmy, opisuje wyko-rzystanie modeli data mining w rozwiązywaniu problemu niezrównoważonych klas. Justyna Brzezińska i Grzegorz Maciejewski w swoim artykule zwracają uwagę na możliwości wykorzystania danych wielowymiarowych w badaniach nad ryzykiem postrzeganym przez konsumentów. Następny artykuł, autorstwa Anny Król, doty¬czy badania przydatności metod hedonicznych do analizy cen różnych grup dóbr trwałego użytku. Model regresji przestrzennej rozwoju sieci handlowych w Polsce opisuje Zofia Bednarowska. Elżbieta Sojka prezentuje możliwości wykorzystania metod adaptacyjnych do prognozowania zmiennych demograficznych. Anna Skór¬ska przedstawia zmiany zachodzących w sferze KIBS w Polsce, z uwzględnieniem zatrudnienia i jego prognoz. Martin Pavlík, Grzegorz Michalski i Martin Lukáčik przedstawiają założenia i wyniki wykorzystania autorskiego oprogramowania do tworzenia portfeli inwestycyjnych. Ostatni artykuł, autorstwa Jolanty Kowal i Ali¬cji Keplinger, dotyczy modelu etycznych kompetencji i aspektów rozwoju kapitału ludzkiego w systemach informatycznych, szczególnie na polskim rynku pracy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Cultura)
Wstęp, czyli Najpilniej strzeżony sekret społeczeństwa konsumentów; Konsumpcjonizm a konsumpcja; Społeczeństwo konsumentów; Kultura konsumpcyjna; Straty współbieżne konsumpcjonizmu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konsumując życie - o konsumentach w społeczeństwie konsumentów, 2. Konsumując świat-kultura społeczeństwa konsumpcyjnego, 3. Kulturowe wzory konsumpcji i ich alternatywy, 4. Socjologia konsumpcji - nowe wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja : eseje statystyczne / Teresa Słaby. - Warszawa : Difin, 2006. - 232 s. ; 22 cm.
1.Zarys problemów w badaniach konsumpcyjnych, 2.Konsumpcja w ujęciu bezpośrednim, 3.konsumpcja w ujęciu posrednim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja w gospodarce rynkowej / Józefa Kramer. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 318, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Konsumpcja jako przedmiot badań; Warunki i czynniki zmian struktury konsumpcji; Źródła informacji i metody badania konsumpcji; Badanie konsumpcji w ujęciu przedmiotowym; Badanie konsumpcji w ujęciu podmiotowym; Przestrzenna struktura konsumpcji; Przewidywanie rozwoju konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem rozprawy jest ocena przydatności podatku od wartości dodanej, jako formy opodatkowania konsumpcji, do realizacji funkcji fiskalnych i pozafiskalnych oraz ustalenie, jak przerzucalność tego podatku wpływa na te funkcje. Celem części empirycznej jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, na kogo, w jakim zakresie i w którym momencie przerzucany jest ciężar podatku od towarów i usług. W rozprawie analizowane są trzy kierunki przerzucalności – na konsumentów, pracowników i dawców kapitału. Problem przerzucalności jest niezwykle aktualny i złożony, wymaga uwzględnienia międzydyscyplinarnych obszarów wiedzy. Autor porusza się po nich z łatwością, przystępnie przedstawiając je czytelnikowi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Znaczenie pracy: powstanie etyki pracy, 2. Od etyki pracy do estetyki konsumpcji, 3. Powstanie i upadek państwa opiekuńczego, 4. Etyka pracy i nowi ubodzy, 5. Praca i zbyteczność w zglobalizowanym świecie, 6. Perspektywy dla nowych ubogich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - LX, 651 s. ; 23 cm.
Przegląd treści; Spis treści; Table of Contents; Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Część I. Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa; Rozdział I. Aksjologia i strategie ochrony konsumenta; Rozdział II. Pojęcie konsumenta; Rozdział III. Jakich zmian wymaga prawna ochrona konsumenta w Polsce; Część II. Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów; Rozdział IV. Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny – jako szczególny typ odpowiedzialności wytworzony przez praktykę; Rozdział V. Odpowiedzialność za produkt o cechach niebezpiecznych w obowiązującym polskim prawie; Rozdział VI. Perspektywy regulacji odpowiedzialności za produkt o cechach niebezpiecznych w polskim prawie; Bezpieczeństwo produktu; Część III. Prawo do informacji; Rozdział VIII. Prywatność konsumenta jako granica emitowania i żądania informacji handlowej; Rozdział IX. Zakaz informacji wprowadzającej w błąd – kwestie nieuczciwej reklamy; Rozdział X. Informacje, do których konsument ma prawo; Część IV. Ekonomiczne prawa konsumenta; Rozdział XI. Umowy zawierane w lokalu handlowym (art. 97 KC); Rozdział XII. Umowy zawierane poza lokalem handlowym; Rozdział XIII. Umowy zawierane na odległość; Rozdział XIV. Wzorce umowne; Rozdział XV. Kontrola treści i wykonania umowy; Rozdział XVI. Odpowiedzialność za jakość świadczenia: rękojmia i gwarancja; Część V. Zagadnienia szczegółowe; Rozdział XVII. Umowy konsumenckie zawierane w „przeznaczonych do tego miejscach” (ogólne warunki umów konsumenckich wydawane na podstawie art. 384 KC); Rozdział XVIII. Usługi finansowe; Rozdział XIX. Usługi turystyczne. Umowa o podróż; Rozdział XX. Timesharing; Rozdział XXI. Podarki, premie, konkursy sprzężone ze sprzedażą lub usługą; Rozdział XXII. Usługi medyczne; Rozdział XXIII. Dziecko jako konsument – status cywilnoprawny; zakaz dyskryminacji; Część VI. Realizacja praw konsumentów; Rozdział XXIV. Realizacja praw konsumentów – perspektywa prawa europejskiego; Rozdział XXV. Realizacja praw konsumenta w Polsce – próba bilansu; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rozwój społeczno-gospodarczy krajów nowo przyjętych do Unii Europejskiej. 1. Charakterystyka demograficzna krajów nowo przyjętych do Unii Europejskiej. Wskaźniki rozwoju społeczno-gospodarczego krajów. Część II: Tendencje w spożyciu podstawowych produktów żywnościowych. Część III: Zróżnicowanie spożycia żywności. Część IV: Ocena stanu wyżywienia ludności w krajach nowo przyjętych do Unii Europejskiej. 1. Wartość energetyczna i odżywcza spożywanej żywności. 2. Racjonalizacja spożycia żywności. 3. Spożycie żywności w aspekcie zaleceń żywnościowych. Część V: Możliwości wyżywienia w aspekcie samowystarczalności żywnościowej (surowcowej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Wspólną ramą odniesienia dla artykułów zamieszczonych w tomie 64/3 Przeglądu Socjologicznego jest szeroko rozumiana problematyka kultury rozważana w odniesieniu do różnych aspektów współczesności. Autorzy tekstów koncentrują się zwłaszcza na tematyce konsumpcji kulturowej, socjologii muzyki oraz przemianach religijności. Punktem wyjścia dla rozważań na temat, często ostatnio dyskutowanego, zjawiska konsumpcji kulturowej jest analiza oparta o charakterystykę struktury współczesnego społeczeństwa (po)nowoczesnego i związanej z tym płynności gustów odbiorców. Na uwagę zasługuje tu zwłaszcza dyskutowane w tekstach pojęcie wszystkożerności, jak się zdaje, niewystarczająco wykorzystywane w polskiej socjologii kultury. Z kolei intencją Autorów artykułów prezentujących dorobek socjologii muzyki było przede wszystkim przedstawienie Czytelnikowi tej, ciągle mało znanej w socjologii polskiej, subdyscypliny. Teksty mają charakter informacyjno-analityczny. Ich lektura daje wyobrażenie o pracach badawczych i zainteresowaniach teoretycznych socjologów muzyki oraz umożliwia wgląd do szerokiej literatury przedmiotu. Ostatni zamieszczony w tym tomie Przeglądu Socjologicznego tekst poświęcony jest problematyce religijności w Rosji. W artykule przedstawiony jest zarówno kontekst historyczny jak i zachodzące współcześnie w społeczeństwie rosyjskim procesy przemian religijności. Rozpatrywane tu kwestie, w perspektywie szerzej rozumianych zmian kulturowych i społecznych, można rozważać nie tylko w odniesieniu do zaprezentowanego studium przypadku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Życie codzienne - temat najnowszej socjologii; Codzienność życia społecznego - wyzwania dla socjologii XXI wieku; Dom i intymność: Czym jest uczucie zwane miłością?; Od rodziny do intymności; Być singlem - próba zrozumienia życia singli; Wspólnota i kapitał społeczny: Przyjaźń - społeczne spoiwo współczesnego społeczeństwa?; Zaufanie strategiczne i zaufanie normatywne; Paranoja zbiorowa: nieufność między grupami społecznymi; Sieci społeczne, podróże i rozmowy; Ulica i konsumpcja: (Prze)znaczenie pieniądza; Jak nie kupować szczęścia; W obronie zakupów; Zakupy, spędzanie wolnego czasu i wojna płci; Miłe spotkania przy stole; Postępująca zmiana istoty tego, co społeczne; Życia za kółkiem; Codzienne powiewanie flagą ojczyzny; Praca i kariera: Wypaczanie charakteru. Wpływ pracy zarobkowej na prywatne życie ludzi w nowym kapitalizmie; Czas społeczeństwa przemysłowego i władza; Zegary i bogactwo narodów; Zaufanie i społeczeństwo; Agora i komunikacja: Natura skandalu politycznego; Internet i formy związków ludzkich; Humor i śmiech w tkance społecznej; Ciało i zdrowie: O emocjach w sporcie i wypoczynku; Zdrowie i dobre samopoczucie; Nowa ewangelia zdrowia; Kultura, "rola chorego" i konsumpcja zdrowia; Duch i wiara: Globalizacja i religia; Wierzenia, rytuały, instytucje; Współczesna religia ludowa. Złożony obiekt badań dla socjologów; Emocje i nastroje: Konformizm i wstyd; W stronę socjologicznej konceptualizacji problemu lęku; Ludzkie reakcje na ryzyko: "to nie ja", "należy obwinić kogoś innego"; Panika moralna versus społeczeństwo ryzyka: konsekwencje zmian w sferze niepokojów społecznych; Neuroa sukcesu; Szczęście jako osiągnięcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Globalna polityka: 1. W pogoni za nieuchwytnym społeczeństwem, 2. Wielka Separacja numer dwa, 3. Życie i umieranie na planetarnym pograniczu, CZ.II Życie polityczne: 4. (nie)dole związane z niepewnymi przyjemnościami, 5. Jak w telewizji, 6. Życie konsumpcyjne, 7. Między biernym widzem a uczestnikiem, 8. Utopia bez toposu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Wojciech Józwiak, Zofia Mirkowska, Wojciech Ziętara: Duże gospodarstwa rolne w krajach UE o różnym poziomie rozwoju gospodarczego w latach 2005–2016 [Large Farms in EU Countries with Different Levels of Economic Development in 2005–2016], doi: 10.7366/wir012019/01, s. 7-23; Beata Kucia-Guściora: Węzłowe problemy preferencji podatkowych dla grup producentów rolnych [Fundamental Issues of the Tax Preferences for the Groups of Growers] , doi: 10.7366/wir012019/02, s. 25-43; Ewa Halicka, Joanna Kaczorowska, Agata Szczebyło: Zrównoważona konsumpcja żywności w wiejskich gospodarstwach domowych z dziećmi [Sustainable Food Consumption in Rural Households with Children] , doi: 10.7366/wir012019/03, s. 45-61; Anna M. Klepacka: Determinants of Growth of Selected Renewable Energy Types within the Context of Sustainable Development [Determinanty wzrostu wykorzystania wybranych źródeł energii odnawialnej w kontekście rozwoju zrównoważonego], doi: 10.7366/wir012019/04, s. 63-86; Paweł Żółkiewski, Ewa Januś, Piotr Stanek, Bożena Taszarek, Ewelina Wołoszyn: Preferencje rolników z Lubelszczyzny w zakresie korzystania z usług doradczych [Preferences of Farmers from the Lublin Region in the Demand for Advisory Services], doi: 10.7366/wir012019/05, s. 87-106. Sto lat rozwoju polskiej wsi Adam Koziolek: Geneza polskiej prasy ludowej w zaborze rosyjskim [The Genesis of the Polish Rural Press in the Territories Annexed During the Russian Partition], doi: 10.7366/wir012019/06, s. 107-121. Uwagi: red. naczelny – Mirosław Drygas periodyk wydawany wraz z Instytutem Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej