Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(8)
Autor
Bednarska Hanna
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Keynes John M
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Tresch Richard W
(1)
Witczak Olgierd
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(8)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(9)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(9)
Ekonomia
(4)
Konkurencja
(3)
Pieniądz
(3)
Mikroekonomia
(2)
Popyt
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bogactwo
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Inwestycje
(1)
Kredyt
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Merchandising
(1)
Monopol
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Podatki
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek pracy
(1)
Spożycie
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i typologia sfery konsumpcji, 2. Determinanty konsumpcji, 3. Konsumpcja w teorii ekonomii - rys historyczny, 4. Funkcjie i prawidłowości rozowju konsumpcji, 5. Współczesna konsumpcja - nowe zjawiska i tendencje, 6. Konsumpcja a gospodarka - problem społecznej efektywności rozwoju gospodarczego, 7. Konsumpcja społęczeństwa polskiego po 1989 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Istota i znaczenie merchandisingu, 2. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, 3. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej, 4. Sterowanie ruchem nabywców, 5. Atmosfera sklepu, 6. Ekspozycja towarów na półce, 7. Promocja w miejscu sprzedaży, 8. Tworzenie witryn sklepowych, 9. Psychologai w merchandisingu, 10. Efektywność i kontrola w merchandisingu, 11. Merchandising w małym sklepie, 12. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcze, 13. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu, 14. Merchandising wybranych produktów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia ekonomii 2. Mechanizm funkcjonowani arynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Teoria wyboru konsumenta 5. Teoria popytu konsumenta 6. Teorie produkcji 7. Teoria kosztów i zysków 8. Konkurencja doskonała 9. Monopol pełny 10. Konkurencja monopolistyczna 11. Teorie oligopolu 12. Rynek czynników wytwórczych 13. Ekonomia dobrobytu 14. Niedoskonałości mechanizmu rynkowego i rola rządu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do ekonomii 2. Funkcjonowanie rynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Konsument jako podmiot rynku 5. Przedsiębiorstwo jako podmiot rynku 6. Rynek konkurencji doskonałej 7. Rynek monopolu pełnego 8. Rynek konkurencji niedoskonałej 9. Rynki czynników produkcji 10. Sprawność systemu rynkowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie :1 .Ogólna teoria, 2. Postulaty ekonom ii klasycznej, 3. Zasada popytu efektywnego. R.2 Definicje i pojęcia : 4. Wybór jednostek, 5. Przewidywania jako czynnik określający produkcję i zatrudnienie, 6. Definicja dochodu, oszczędności i inwestycji, 7 .Dalsze rozważania na temat oszczędności i inwestycji. R.3 Skłonność do konsumpcji : 8. Czynniki obiektywne, 9. Czynniki subiektywne, 10. Krańcowa skłonność do konsumpcji i mnożnik. R.4 Skłonność do inwestowania : 11. Krańcowa efektywność kapitału, 12. Stan przewidywań długookresowych, 13. Ogólna teoria stopy procentowej, 14. Klasyczna teoria stopy procentowej, 15. Psychologiczne i gospodarcze motywy płynności, 16. Różne uwagi na temat istoty kapitału,
17.Zasadnicze właściwości procentu i pieniądza, 18.Po wtórne sformułowanie ogólnej teorii zatrudnienia R.5 Płace nominalne i ceny : 19.Zmiany płac nominal nyvh, 20.Funkcja zatrudnienia, 21.Teoria cen. R.6 Uwagi na marginesie ogólnej teorii : 22.Uwagi o cy klu koniunkturalnym, 23.Uwagi o merkantylizmie, prawac h przeciw lichwie, stemplowanym pieniądzu i teoriach p odkonsumpcji, 24.Uwagi końcowe o filozofii społecznej,
do której mogłaby prowadzić ogólna teoria
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ekonomia jako dyscyplina naukowa, 2.Zarys historii i ogólne założenia ustroju liberalnego, 3.Gospodarka rynkowa, 4.Teoria wyboru konsumenta, 5.Przedsiębiorstwo i koszty produkcji, 6.Konkurencja w gospodarce rynkowej, 7.Pieniądz i system bankowy, 8.Rynek finansowy i rynek papierów wartościowych, 9.Rynek pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej