Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(64)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(53)
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(53)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Adamus Rafał
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Lemonnier Mariola
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Makowska Agata
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mering Leszek
(1)
Michalak Arkadiusz
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Niepokulczycka Elżbieta
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Oliwniak Sławomir
(1)
Ostrihansky Rudolf
(1)
Ozimek Irena
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Piontek Eugeniusz
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Pęczalska Barbara
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Rokita Karolina
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sieliwanowicz Elżebieta
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Skory Maciej
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stosio Andrzej
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szczotka Jerzy
(1)
Szostak Ryszard
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Witosz Aleksander Jerzy
(1)
Witosz Antoni
(1)
Włodarska-Dziurzyńska Karolina
(1)
Zając Aleksander
(1)
Zaleski Mikołaj
(1)
Łazowski Adam
(1)
Łysoń Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(62)
Konkurencja
(14)
Prawo gospodarcze
(9)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Telekomunikacja
(7)
Umowa
(6)
Usługi
(6)
Energetyka
(5)
Poczta
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Banki
(4)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Dane osobowe
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Prawo autorskie
(3)
Prawo pracy
(3)
Znaki towarowe
(3)
Baza danych
(2)
Gospodarka
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Handel
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Konstytucja Europejska
(2)
Monopol
(2)
Opakowania
(2)
Podatek
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Prawo
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spożycie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Upadłość konsumencka
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Bancassurance
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bhp
(1)
Edukacja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Informacja
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kadry
(1)
Keynesizm
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Monopol i zwalczanie
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Piontek, Eugeniusz (1935- )
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo krajowe a prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo pierwotne Wspólnot Europejskich
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie -- stan na 2005 r.
(1)
Programy komputerowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo państwowe
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek finansowy
(1)
Skóry
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podatek dochodowy od osób fizycznych - rys historyczny oraz omówienie przepisów obowiązujących od roku 2004; R.2 Promocje dla konsumentów; R.3 Promocje dla kontrahentów (osoby fizyczne prowadzące działalno ść gospodarczą); R.4 Promocje dla pracowników punktów sprzedaży; R.5 Świadczenia na rzecz dziennikarzy, opinion leaderów, osobistości ze świata kultury, nauki sportu; R.6. Wybrane metody motywowania agentów; R.7 Wzory dokumentów; R.8 Wybrane wyroki NSA, pisma Mini stra Finansów i wyjaśnienia urzędów skarbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wprowadzenie: Proces kształtowania się regulacji dot. zawierania umów z użyciem środków komunikacji elektronicznej. R.1 Oświadczenie woli złożone z użyciem środków komunikacji elektronicznej; R.2 Środki komunikacji elektronicznej a wady oświadczeń woli; R.3 Oferta; R.4 Forma czynności prawnych; R.5 Podpis elektroniczny a podpis własnoręczny; R.6 Ochrona prawa konsumenta w związku z zawieraniem umów poprzez środki komunikacji elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada społecznej gospodarki rynkowej w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego w latach 1998-2006; Uwagi o zasadach prowadzenia działalności gospodarczej w prawie II Rzeczypospolitej; Własność i jej ochrona w kontekście zmian ustrojowych po 1989 r.; Ochrona konsumentów w Polsce (wybrane zagadnienia prawne i pozaprawne); ank jako instytucja zaufania publicznego w gospodarce rynkowej; Kontrola tworzenia miejscowego prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Porządek prawny Wspólnot Europejskich: Pojęcie prawa europejskiego; Tworzenie prawa wspólnotowego; Źródła prawa europejskiego; Implementacja prawa wspólnotowego. Cz. II Pojęcie i rodzaje integracji ekonomicznej: Klasyczne formy integracji ekonomicznej; Formy pogłębionej integracji ekonomicznej. Cz. III Wybrane polityki gospodarcze UE: Wolny przepływ towarów; Swoboda świadczenia usług; Swoboda przepływu pracowników; Europejskie prawo zamówień publicznych; Sposoby udzielania pomocy publicznej; Europejskie prawo konsumenckie; Zakończenie. Akty prawne (wyciągi): -Traktat o Unii Europejskiej - tekst skonsolidowany z uwzględnienie zmian wprowadzonych Traktatem z Nicei; -Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską - tekst skonsolidowany z uwzględnieniem zmian wprowadzonych Traktatem z Nicei.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Miejsce niedozwolonych postanowień umownych w systemie prawa, 2. Niedozwolone postanowienia umowne - analiza pojęcia, 3. Prawne środki służące ochronie konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi, 4. Ocena obowiązującej regulacji z uwzględnieniem rozwiązań obcych oraz stopnia implementacji prawa europejskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Klient pojawia się w banku. 2. Klient lokuje pieniądze. 3. Klient dokonuje rozliczenia. 4. Klient pożycza pieniądze. 5. Wpływ szczegółowych obowiązków i uprawnień banków na sytuację klientów. 6. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Stan prawny na 1 lipca 2005 r.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kryteria wyodrębnienia sprzedaży w obrocie konsumenckim, 2. Charakterystyka ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy, 3. Wykonanie i skutki konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (praw do namysłu), 4. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową a wadliwość rzeczy, 5. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy jako uprawnienie wynikające z gwarancji ustawowej oraz rękojmi za wady rzeczy, 6. Konsumenckie praw odstąpienia od niektórych innych umów dotyczących rzeczy, 7. Związki umów w obrocie konsumenckim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 557, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
1. Cywilnoprawny charakter reklamy: Reklama jako oświadczenie woli; Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej; Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy; Pojęcie konsumenta; 2. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; 3. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie: Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta; Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Instrumenty ochrony konsumenta; Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta; 4. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych: Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta; Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich; Ochrona konsumenta w reklamie- wprowadzenie do regulacji prawnej USA; Gwarancje; Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys problematyki, 2. Teoretyczne podstawy decyzji konsumenta, 3. Miejsce konsumenta w mechanizmie rynkowym, 4. Zachowania konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, 5. Ochrona konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia ogólne, 2. Zakres stosowania dyrektywy, 3. Generalnie ujęty zakaz stosowania nieuczciwych praktyk handlowych i jego konkretyzacja (art. 5 Dyrektywy), 4. Nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w dyrektywie, 5. Aneksy do dyrektywy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Konsument i prawa konsumenta, 2.Polityka konsumencka w Unii Europejskiej, 3.Polityka konsumencka w Polsce, 4.Znajomość wybranych regulacji prawnych w zakresie sprzedaży towarów i usług, 5.Edukacja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona konkurencji / Barbara Pęczalska. - Stan prawny na 10.01.2007 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - 427 s. ; 22 cm.
(Prawo dla Firm)
1. Postępowania administracyjne przed Prezesem UOKiK, 2. Właściwości centrali UOKiK a właściwość delegatur UOKiK, 3. Opłaty, 4. Terminy, 5. Dowody, 6. Przedsiębiorca, 7. Strony postępowania, 8. Interes prawny i interes publiczny, 9. Rynek właściwy, 10. Koncentracja, 11. Kartel, 12. Dominacja, 13. Tajemnica przedsiębiorstwa, 14. Kontrola przedsiębiorcy, 15. Kary pieniężne, 16. Leniency, 17. Środki zaskarżania decyzji Prezesa UOKiK, 18. Nowelizacja,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zagadnienia ogólne dot. konsumenta: Pojęcie konsumenta w prawie wspólnotowym i prawie polskim; Pojęcie konsumenta w ubezpieczeniach - uwagi o art. 384 § 5 k.c.; Realne możliwości zapoznawania się klientów z wzorcami umownymi. Ochrona konsumenta usług finansowych: Ochrona konsumenta usług finansowych świadczonych przez Pocztę Polską; Implementacja dyrektywy 2002/65/WE do krajowych porządków prawnych; Cywilnoprawna ochrona konsumenta usług finansowych w umowach zawieranych na odległość; Ochrona konsumenta usług finansowych w świetle prawa wspólnotowego - wybrane zagadnienia. Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej: Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej w świetle art. 807 § 2 k.c. - stan obecny i projektowany; Publicznoprawne instrumenty ochrony konsumenta usługi ubezpieczeniowej. Ogólne zagadnienia zabezpieczenia wierzytelności: Z problematyki przeniesienia praw w celu zabezpieczenia wierzytelności (przegla możliwości). Zabezpieczenia finansowe służące ochronie konsumenta usług turystycznych: Zabezpieczenie finansowe organizatorów turystyki w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; Ochrona konsumenta usług turystycznych w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. Wybrane zagadnienia związane z wierzytelnościami i długami konsumenckimi; Prawne aspekty przelewu wierzytelności konsumenckiej; Przekształcenie wierzytelności konsumentów na skutek ogłoszenia upadłości - pozycja prawna konsumenta w polskim prawie upadłościowym i naprawczym. Zagadnienia wybrane. Proceduralne aspekty ochrony konsumenta: Bankowy Arbitraż Konsumencki; Problematyka procesowa konsumenckich usług finansowych; Rozstrzyganie sporów konsumenckich w telekomunikacji; Formuła polubownego rozstrzygania sporów transgranicznych z udziałem konsumenta usług finansowych; Sprawozdanie z przebiegu konferencji (22-24 września 2005 r., Krynica Górska)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej