Form of Work
Książki
(17)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(17)
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(17)
Author
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Szulce Halina
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Detyna Beata
(1)
Francik Kamila
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Nikołajewicz Fołomiew Aleksander
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Raaij van Fred W
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Stone Merlin
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Sulich Adam
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Widera Wiktor
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing
(12)
Marketing strategiczny
(6)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Ceny
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Marketinig
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkt*
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Handel
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Keynesizm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
19 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-655-9
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1484-7
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7412-091-6
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7417-060-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-252-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1688-4
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-97-3
1.Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2.Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3.Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4.Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5.Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6.Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7.Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8.Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9.Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10.Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11.Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1249-6
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowe go testowania produktów, satysfakcja konsumentow i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-816-3
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7205-223-9
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-54-4
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Rynek i nowy marketing / Henryk Bronakowski. - Wyd.3. - Białystok : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 2005. - 278,[2] s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-87256-79-X
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-88607-68-5
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13960-9
1.Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2.Rozwój demografi czny, 3.Czynniki kulturowe, 4.Podaż i korzystanie z pr oduktów i usług, 5.Konsumeryzm i polityka wobec konsu menta. Cz.II Procesy podstawowe : 6.Spostrzeganie i kategory zacja pojęciowa, 7.Struktura znaczenia a wartość, 8.Mo tywacja a zachowanie kosumenta, 9.Postawy i emocje, 10 .Procesy uczenia się, 11.Procesy podejmowania decyzji, 12.Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13.Rodzina a produkcja gos podarstwa domowego, 14.Grupy odniesienia, 15.Innowacje , 16.Styl życia i konsumpcja czasu, 17.Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18.Robienie zakupów, 19.Za chowanie finansowe, 20.Grupy wiekowe i etniczne konsum entów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21.Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22.Konsumpcja a środowisko, 23.Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24.Segmentacja rynku i różnicowani e produktów, 25.Badania nad zachowaniem konsumenta
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 3 (1/2003))
Wyróżniki europejskości a konkurencyjność małych i średnich firm; Analiza produkcji przedsiębiorstwa wytwarzającego materiały dla budownictwa; Kompleks wysoko technologiczny w gospodarce narodowej - w warunkach globalizacji; Funkcjonowanie systemu "Flow - Logistic" w firmie spedycyjno-transportowej; Analiza jakości tworzywa na walce hutnicze; Marketing usług edukacyjnych; Statystyczna kontrola jakości w procesie produkcji części złączonych; Badanie satysfakcji klientów - metoda servqual.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1657-2
1.Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2.Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3.Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4.Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5.Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6.Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7.Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-0952-5
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta : 1.Wyzwanie marketingowe, 2.Uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku, 3.Potrzeby i motywacje, 4.Ryzyko w zakupach konsumentów. Cz.II Decyzje nabywców : 5.Anatomia decyzji konsumentów, 6.Rodzaje decyzji zakupu, 7.Zakup nowegp produktu, 8.Przedsiębiorstwo i instytucjie jako nabywcy. Cz.III wybór rynku docelowego : 9.Analiza możliwości i zagrożeń działania, 10.Segmentacja rynku, 11.Wybór pozycji i sposobu działania na rynku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again