Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(7)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Bombol Małgorzata
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Krupski Rafał
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(10)
Decyzje
(5)
Handel
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Jednolity rynek UE
(3)
Monopol
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Transport
(3)
Unia Europejska
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza systemowa
(1)
Benchmarking
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Konkurencja
(1)
Kredyt handlowy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 340, [1] s. : mapy, tab., wykr. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 340, [2] s. : rys.; tab. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 6/1999)
1. Przemiany strukturalne w polskim rolnictwie, 2. Decyzje konsumenta na rynku w świetle współczesnej mikroekonomii i teoria podejmowania decyzji, 3. Przedsiębiorstwo wobec niepewności gospodarowania, 4. Teoria systemowa i analiza systemowa podstawą badań i oceny zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Logistyka i marketing - obszary wspólnych działań (część I), 6. Drogi transmisji impulsów pieniężnych, 7. Europejska jednostka walutowa, 8. Ubezpieczenia kredytów eksportowych w polskim handlu zagranicznym z Rosją w I połowie lat dziewięćdziesiątych (część I)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej