Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Mendys Wacław
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Stone Merlin
(1)
Szumilak Jan
(1)
Todman Chris
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Baza danych
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Aukcja internetowa
(1)
Dane osobowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel detaliczny
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Monopol
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Programy komputerowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Telekomunikacja
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Miejsce i rola handlu detalicznego w procesie gospodarczym, 2.Oferta usługowa handlu detalicznego, 3.Merchandising, 4.Organizacja źródeł zaopatrzenia i rola handlu detalicznego w kanałach rynku, 5.Obsługa logistyczna handlu detalicznego, 6.Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie, 7.Efektywność handlu detalicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie kontaktami z klientami : 1. Aspekt biznesowy, 2. Cele biznesowe, 3. Strategia biznesowa, 4. Wzorzec wartości, 5. Zarządzanie kontaktami z klientami. R.2 Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych : 1. Wstęp , 2. Czym jest hurtownia danych?, 3. Tworzenie hurtowni danych, 4. Problemy występujące podczas używania relacyjnych baz danych. R.3 Problemy projektowe, którym musimy stawić czoła : 1. Wymiarowe modele danych, 2. Co się nadaje dla CRM. R.4 Znaczenie czasu w hurtowni danych : 1. Rola czasu, 2. Problemy związane z czasem, 3. Rozwiązanie pierwszej generacji dla czasu, 4. Wariacja na temat, 5. Wnioski z przeglądu metod pierwszej generacji, 6. Przechwytywanie
zmian. R.5 Model pojęciowy : 1.Wymagania stawiane modelowi po jęciowemu, 2.Wykrywanie zmian danych, 3.Modele punkto we, 4.Warsztaty modelowania punktowego. R.6 Model logiczny : 1.Modelowanie logiczne, 2.Imple mentacja retrospekcji, 3.Użycie wymiany czasu, 4.Sche mat logiczny, 5.Rozważania dotyczące wydajności, 6.Wy bierania rozwiązania, 7.Częstość przechwytywania zmie nionych danych, 8.Więzy spójności, 9.Ocena i podsumowa nie modelu logicznego. R.7 Implementacja fizyczna : 1.Architektura hurtowni danych, 2.Aplikacje wspomagające CRM, 3.Robienie kopii
zapasowych, 4.Archiwizowanie, 5.Ekstrakcja i ładowani e. R.8 Uzasadnienie biznesowe : 1.Podejście przyrostowe, 2.Prezentacja. R.9 Zarządzanie przedsięwzięciem : 1.Wprowadzenie, 2. Jakie są elementy dostawy?, 3.Jakie załozenia i poten cjalne zagrożenia powninienem uwzględnić?, 4.Jakiego rodzaju zespołu potrzebuję?. R.10 Produkty programowe : 1.Ekstrakcja, przekształcan ie i ładowanie, 2.Bezpośrednie przetwarzanie anlity czne-OLAP, 3.Narzędzia do tworzenia zapytań, 4.Eksplo racja danych, 5.Zarządzanie kampaniami marketingowymi,
6.Personalizacja, 7.Narzędzia do zarządzania metadany mi, 8.Sortownia. R.11 Przyszłość : 1.Temporalne bazy danych (rozszerze nia temporalne), 2.Rozszerzenia OLAP do SQL, 3.Aktywne
wspomaganie decyzji, 4.Dane zewnetrzne, 5.Dane nieust rukturalizowane, 6.Agenci wyszukiwania, 7.Aplikacje świadome DSS
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z paragrafem)
Ustawa z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych instrumentach płatniczych; Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych; Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych; Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawa z dnia 21 lipca 2000 r. - prawo telekomunikacyjne; Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej; Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym; Uchwała Sejmu RP z dnia 14 lipca 2000 r. w sprawie budowania podstaw społeczeństwa informacyjnego w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej