Form of Work
Książki
(37)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(37)
available
(24)
Branch
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(37)
Author
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kramer Józefa
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Sowa Izabela
(2)
Szulce Halina
(2)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Detyna Beata
(1)
Foxall Gordon
(1)
Francik Kamila
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Gębczyński Michał
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hill Nigel
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jachnis Anna
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lasek Mirosława
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nikołajewicz Fołomiew Aleksander
(1)
Nowak Liliana
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Raaij Fred van
(1)
Raaij van Fred W
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Stone Merlin
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Sulich Adam
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Ulwick Anthony W
(1)
Widera Wiktor
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(39)
Language
Polish
(39)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(35)
Marketing
(12)
Marketing strategiczny
(6)
Banki
(5)
Rynek
(5)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Spożycie
(4)
Ceny
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kadry
(2)
Marketinig
(2)
Młodzież
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Produkt*
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Studenci
(2)
Usługi
(2)
Zachowanie
(2)
BPMS (informat.)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Budownictwo przemysłowe
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Handel
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Keynesizm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Płaca minimalna
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stopa życiowa
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towar
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
39 results Filter
No cover
Book
In basket
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-36-1
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88170-53-8
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-655-9
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
ISBN: 83-85776-64-8
R.1 Wstępna analiza danych. R.2 Analiza dyskryminacyjna. R.3 Regresja logistyczna. R.4 Drzewa klasyfikacyjne. R.5 Generowanie reguł rozmytych. R.6 Analiza skupień. R.7 Rozmyta metoda analizy skupień. R.8 Wielowarstwowe jednokierunkowe sieci neutronowe. R.9 Sieci neutronowe Kohonena. R.10 Analiza korespondencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-982-5
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1484-7
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7412-091-6
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60089-13-2
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1.Znaczenie jakości usług w banku, 2.Badania jakości usług, 3.Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4.Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5.Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-288-7
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-271-6
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-428-7
Cz.I Konsyment i jego zachowania na rynku: Konsument idywidualny jako podmiot rynku; Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku; Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku. Cz.II Modele zachowań konsumentów na rynky: Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku; Ch-ka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK. Cz.III Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce: Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej; Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-219-4
Wprowadzenie; R.1 Konsumpcja w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego; R.2 Uwarunkowania funkcjonowania i zachowań podmiotów konsumpcji związane z kontynuacją procesów transformacji systemowej w Polsce i procesami integracyjnymi z Unią Europesjką; R.3 Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumentów w Polsce; R.4 Nowe trendy w zachowaniach polskich konsumentów; R.5 Style życia polskich konsumentów u progu integracji europejskiej - wybrane aspekty; R.6 Perspektywa zmian w obrębie funkcjonowania i zachowań gospodarstw konsumenckich; R.7 Polska w strukturach europejskich - opinie i postawy polskich konsumentów; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
Konsumpcja w gospodarce rynkowej / Józefa Kramer. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 318,[1] s. : rys.,tab.,wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1084-1
Wprowadzenie; Konsumpcja jako przedmiot badań; Wa- runki i czynniki zmian struktury konsumpcji; Źródła informacji i metody badania konsumpcji; Badanie konsu- mpcji w ujęciu przedmiotowym; Badanie konsumpcji w ujęciu podmiotowym; Przestrzenna struktura konsumpcji; Przewidywanie rozwoju konsumpcji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7417-060-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-252-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1688-4
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-97-3
1.Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2.Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3.Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4.Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5.Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6.Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7.Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8.Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9.Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10.Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11.Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1249-6
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowe go testowania produktów, satysfakcja konsumentow i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Nowy marketing w Internecie / Dominik Kaznowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 175 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-816-3
1. Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumenckich? 2. Strategie internetowe. 3. Zasięg internetu. 4. Rodzaje podmiotów działających w internecie. 5. Wyszukiwarki. 6.Web 2.0 i treści tworzone przez konsumentów. 7. Wpływ rozwoju internetu na media tradycyjne. 8. Telewizje internetowe. 9. Czas w internecie. 10. Badania internetu. 11. Rynek reklamy internetowej. 12. Działania promocyjne w internecie. 13. Planowanie kampanii w internecie. 14. Kim są polscy użytkownicy internetu. 15. Zakup powierzchni reklamowej. 16. Sposoby pomiaru efektywności kampanii internetowej. 17. Przyszłość internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again