Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(327)
IBUK Libra
(20)
ebookpoint BIBLIO
(4)
Forma i typ
Książki
(315)
Publikacje fachowe
(31)
Publikacje naukowe
(29)
E-booki
(24)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(267)
dostępne
(213)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(217)
Czytelnia
(268)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Kieżel Ewa
(6)
Łętowska Ewa (1940- )
(6)
Dąbrowska Anna
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(4)
Borski Maciej (1975- )
(4)
Chodyński Andrzej
(4)
Dobiegała-Korona Barbara
(4)
Fleszer Dorota (1971- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Patrzałek Wanda
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Adamus Rafał
(3)
Begg David
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Gurdek Magdalena (1977- )
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Majewski Kamil
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Nowińska Ewa (1948- )
(3)
Olejniczuk-Merta Anna
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Szpringer Włodzimierz
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Banasiński Cezary (1953- )
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Bylok Felicjan
(2)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fischer Stanley
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Lemonnier Mariola
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Pudło-Jaremek Anna
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Rozmus Dariusz (1961- )
(2)
Schenk George
(2)
Skowron Łukasz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szostak Ryszard
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Urban Wiesław
(2)
Vall Michał du (1952-2012)
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(2)
Abramski Olgierd
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(244)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(349)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(350)
angielski
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(181)
Konsumenci
(66)
Marketing
(57)
Konkurencja
(30)
Przedsiębiorstwo
(27)
Obsługa klienta
(26)
Reklama
(24)
Lojalność konsumentów
(22)
Satysfakcja konsumentów
(21)
Zachowania konsumentów
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Usługi
(19)
Banki
(16)
Marketing partnerski
(16)
Ochrona praw konsumenta
(16)
Spożycie
(15)
Marketing strategiczny
(14)
Handel
(13)
Prawo Unii Europejskiej
(13)
Komunikacja marketingowa
(12)
Prawo gospodarcze
(12)
Promocja handlowa
(12)
Rynek
(12)
Handel elektroniczny
(11)
Internet
(10)
Umowa
(10)
Zarządzanie
(10)
Badania marketingowe
(9)
Decyzje
(9)
Konsumpcja (ekonomia)
(9)
Monopol
(9)
Pieniądz
(9)
Postawy
(9)
Artykuły konsumpcyjne
(8)
Globalizacja
(8)
Gospodarka
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Prawo antymonopolowe
(8)
Public relations
(8)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Zamówienia publiczne
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Ekonomia
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Mikroekonomia
(7)
Ochrona konsumenta
(7)
Rynek pracy
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Telekomunikacja
(7)
Energetyka
(6)
Jednolity rynek UE
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Nieuczciwa konkurencja
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Rynek (ekonomia)
(6)
Rynek finansowy
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Unia Europejska
(6)
Usługi elektroniczne
(6)
Zachowanie
(6)
Ceny
(5)
Gospodarka kapitalistyczna
(5)
Gospodarstwo domowe
(5)
Instytucje europejskie
(5)
Integracja europejska
(5)
Jakość produktu
(5)
Kultura
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Logistyka
(5)
Młodzież
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Poczta
(5)
Popyt
(5)
Prawo pracy
(5)
Prawo wspólnotowe europejskie
(5)
Transport
(5)
Ubezpieczenia
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Znaki towarowe
(5)
Baza danych
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Jakość
(4)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Opakowania
(4)
Podatek
(4)
Pomoc publiczna
(4)
Postępowanie administracyjne
(4)
Postępowanie cywilne
(4)
Prawo autorskie
(4)
Prawo cywilne
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Psychologia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Socjologia
(4)
Temat: czas
2001-
(25)
1989-2000
(8)
1901-2000
(7)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(38)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Francja
(2)
Włochy
(2)
Arktyka (region)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Pilica (woj. śląskie)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Turkmenistan
(1)
Uzbekistan
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(29)
Praca zbiorowa
(19)
Czasopismo naukowe
(10)
Monografia
(8)
Raport z badań
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo prawnicze
(4)
Esej
(4)
Poradnik
(4)
Analiza i interpretacja
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dane statystyczne
(2)
Akta normatywne
(1)
Antologia
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(60)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(30)
Psychologia
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
351 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:

  • w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
  • jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
  • jak przebiega proces podejmowania decyzji
  • kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
  • jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podatek dochodowy od osób fizycznych - rys historyczny oraz omówienie przepisów obowiązujących od roku 2004; R.2 Promocje dla konsumentów; R.3 Promocje dla kontrahentów (osoby fizyczne prowadzące działalno ść gospodarczą); R.4 Promocje dla pracowników punktów sprzedaży; R.5 Świadczenia na rzecz dziennikarzy, opinion leaderów, osobistości ze świata kultury, nauki sportu; R.6. Wybrane metody motywowania agentów; R.7 Wzory dokumentów; R.8 Wybrane wyroki NSA, pisma Mini stra Finansów i wyjaśnienia urzędów skarbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka prezentuje nową ekonomię gospodarstwa domowego przez analizę alokacji czasu z użyciem narządzi statystycznych. Autor przeprowadził badania, których głównym celem było wyjaśnienie sposobów alokacji łącznego zasobu czasu w polskich gospodarstwach domowych w procesie maksymalizowania użyteczności z konsumpcji. Chcąc zidentyfikować czynniki, które determinują alokację czasu, odwołano się do cech społeczno-demograficznych i ekonomicznych osób i gospodarstw domowych, szczególnie zwrócono uwagę na sposoby gospodarowania czasem w zależności od płci.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XVII. Zeszyt 1)
Półrocznik, 2014-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013
Zawiera: Legal-constitutional and legal-theoretical issues: The institution of the nationwide referendum in Turkmenistan; Review of the constitutionality of law in the direct application of the constitution; Is a comprehensive reform of the law-making process necessary in Poland? A voice in the discussion; Application of the logics of fuzzy sets in law on the example of the case of “assets coming indirectly from a prohibited act”. Legal-historical issues: Criminal proceedings against colonel Feliks Michałowski (1952-1953); „Kill a donkey”. Public law issues: Administrative courts in Ukraine: formation and functioning in the modern conditions; Local development and municipal authorities; Genesis of the act amendment of 24 July 2015 depriving the municipal police of the authorization to use speed cameras; General principles of code of administrative procedure after amendment of 2017; A case study: selected issues regarding combating infectious animal diseases; System of sanctions in regulation 2016/679 - general observations and remarks regarding employment; Conflict on the right to use mineral resources on Svalbard - an outline. Private law issues: Verification of the term “agricultural property” in the light of the amended provisions of the Agricultural System Structuring Act of 11 April 2003; Misselling of financial services as a practice that infringes collective consumer interests; Selected problems of shaping the amount of remuneration for work; The scope of the obligation to introduce remuneration regulations after the amendment to the Labor Code of the year 2016; Concept and types of collective labor agreements in light of the polish labor law. Glosses, opinions, commentaries: The commentary to the decision of the supreme court of 15 February 2012, ii criminal code 193/2011 (OSNKW no. 9-juris¬prudence of the criminal and the military chamber of the supreme court, item 89). Reports: Report from the scientific conference “Mediation in Polish legal order: doctrine - legal regulations - practice”; „Museums - theory and practice. To be or not to be in the contemporary world” - a conference summary. Reviews: Diana Maksimiuk, 1956 in Poland. Courts, prosecution, criminal law; The students of Humanitas University as the authors of a review.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zasób wiedzy podmiotów funkcjonujących na rynku jest niedoskonały i zróżnicowany. W książce przedstawiono możliwości działań niwelujących asymetrię wiedzy dotyczącej żywności, zarówno po stronie producenta, jak i konsumenta. Część empiryczna poświęcona została aktywności informacyjnej klienta, czyli poszukiwaniu i analizie informacji o produkcie na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego oraz przekazywaniu takich informacji innym konsumentom. Celem pracy jest ustalenie zależności między poziomem wiedzy konsumentów a ich aktywnością informacyjną oraz związków tej zależności z asymetrią wiedzy między konsumentami a producentami żywności. Badania prowadzono od grudnia 2014 do kwietnia 2015 r. w Wielkopolsce. Zastosowano podejście interdyscyplinarne, ponieważ podjęta tematyka wywodzi się z zagadnień mikroekonomicznych (z ekonomiki informacji), w mniejszym stopniu analizowane kwestie odnoszą się do teorii ryzyka i niepewności, czerpią również z innych obszarów nauki: zarządzania czy ekonomii behawioralnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania nad centrami handlowymi oraz nad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi.
W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną oraz ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych oraz zagospodarowanie pod względem usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano również wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności oraz typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej.
Część trzecia w dużej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
R.1 Rachunek bankowy; R.2 Rozliczenia pieniężne; R.3 Ryzyko w transakcjach zagranicznych i metody jego ograniczania; R.4 Finansowanie działalności bieżącej przedsiębiorstwa; R.5 Kredyt inwestycyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Bezpieczeństwo i stabilność finansową na poziomie makro- i mikroekonomicznym tworzy wiele wzajemnie powiązanych komponentów, na które oddziałują liczne czynniki. Holistyczne podejście do bezpieczeństwa finansowego zaprezentowane w książce należy uznać za oryginalne. W opinii autorów bezpieczeństwo finansowe państwa jest tworzone przez instytucje nadzorcze i sieć bezpieczeństwa finansowego, bezpieczeństwo obrotu gospodarczego i bezpieczeństwo konsumenta na rynku usług finansowych. Po globalnym kryzysie finansowym, który obnażył wiele słabości współczesnego świata finansów i nadzoru nad nim ze strony państwa, nastąpiła zmiana paradygmatu regulacyjno-nadzorczego w zakresie ochrony konsumenta usług finansowych. Obecnie na polskim rynku wydawniczym nie ma publikacji, która obejmowałaby tak szeroki zakres zagadnień, jaki zaproponowali autorzy w tej monografii. Na uwagę zasługuje również aktualność prezentowanych treści w zakresie polityki fiskalnej i monetarnej w kontekście pandemii COVID-19 oraz zachwiania podwalin systemów finansowych i gospodarek narodowych. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Waliszewskiego, prof. UEP
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd.2 rozsz. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1999. - 291,[13] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Dlaczego reklama? Co to jest reklama; Przekonywanie klienta; Emocje w reklamie; Nadawca w reklamie; Tworzenie reklamy; Styl-prawdziwa siła reklamy; Czy reklama powinna być oryginalna; Slogan dźwignią reklamy; W mediach i poza mediami; Reklama i my; Kłamstwo w reklamie; Reklama z importu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej