Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(41)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(31)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(5)
Begg David
(3)
Blicharz Rafał
(2)
Bossak Jan W
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Duraj Jan
(2)
Fischer Stanley
(2)
Sajnóg Artur
(2)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brodecki Zdzisław
(1)
Christopher Martin
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gronkiewicz Anna
(1)
Jaworski Bogdan
(1)
Kabaj Krzysztof
(1)
Kil Jan (1991- )
(1)
Kiszluk Krzysztof
(1)
Koczur Sebastian
(1)
Konieczny Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Krauze Katarzyna
(1)
Kubas Ewa
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kwaśniak Aleksander (1983- )
(1)
Majchrowska Elżbieta
(1)
Majer Anna
(1)
Marciniak Łukasz T
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Miłkowski Tomasz (1970- )
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Ogiegło Leszek
(1)
Pawełczyk Mirosław
(1)
Pałasz Lech
(1)
Peck Helen
(1)
Piasecki Stanisław
(1)
Popiołek Wojciech
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Przeklasa Paweł
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Sagan-Martko Marta
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Sobczak Karol
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szpunar Maciej (1971- )
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szyszkowski Artur
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Trias de Bes Mingot Fernando (1967- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Zadworna Sylwia
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zborowska Władysława
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Łozińska-Piekarska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Konkurencja
(34)
Rynek
(14)
Gospodarka
(12)
Przedsiębiorstwo
(11)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Prawo gospodarcze
(7)
Rynek pracy
(7)
Mikroekonomia
(6)
Marketing
(5)
Rynek (ekonomia)
(5)
Rynek finansowy
(5)
Produkcja
(4)
Ekonomia
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Innowacje
(3)
Konsumenci
(3)
Monopol
(3)
Podatek
(3)
Popyt
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Własność przemysłowa
(3)
Zamówienia publiczne
(3)
Banki
(2)
Bogactwo
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Pieniądz
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polska
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Restytucja dóbr kultury
(2)
Siła robocza
(2)
Sędziowie
(2)
Towary
(2)
Unia Europejska
(2)
Upadłość
(2)
Adopcja
(1)
Adres e-mail
(1)
Akcjonariusze
(1)
Antyterroryzm
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biegli sądowi
(1)
Branża TSL
(1)
Budżet państwa
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Ceny
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dumping
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Faktoring
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Francja
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grafologia
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hodowcy psów
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Integracja europejska
(1)
Interwencjonizm
(1)
Irlandia
(1)
Japonia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Język polski
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwesta
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Małżeństwo
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Wielka Brytania
(2)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Grecja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
48 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów, strategie manipulowania klientami, liczne taktyki i racjonalizacje kupców wobec siebie, a także kategoryzacje towarów i klientów. Dzięki temu czytelnik uzyskuje obraz społeczności kupieckiej z jej skomplikowanymi podziałami wewnętrznymi i wielowymiarowymi nierównościami.

Publikacja jest kierowana zarówno do socjologów, antropologów, ekonomistów zorientowanych społecznie, jak również działaczy i urzędników samorządowych zajmujących się sprawami targowisk. Jej lektura może być pomocna w zarządzaniu targowiskami i przeciwdziałaniu konfliktom ze środowiskami kupców.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I WPROWADZENIE: Narzędzia analizy ekonomicznej; Popyt, podaż i rynek; państwo w gospodarce mieszanej; CZĘŚĆ II MIKROEKONOMIA POZYTYWNA: Teoria wyboru konsumenta; Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; Rozwinięcie teorii podaży; Konkurencja doskonała; Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; Kapitał i ziemia; Ryzyko w działalności gospodarczej CZĘŚĆ III: EKONOMIA DOBROBYTU: Podatki i wydatki publiczne; Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; Nacjonalizacja i prywatyzacja; Równowaga ogólna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33O, 330 (4 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejsza monografia dotyczy kluczowych problemów działalności przedsiębiorstw, które odnoszą się do szeregu czynników efektywnego wykorzystania zasobów materialnych i niematerialnych dla budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Wskazują one na potrzebę eksponowania oceny operacyjnych, finansowych oraz inwestycyjnych nośników efektywności ekonomicznej podmiotów gospodarczych, nadto kluczowych ich kompetencji. Prezentowana monografia składa się z 20 artykułów naukowych, które wydają się użyteczne nie tylko w rozpoznaniu prawidłowości działania przedsiębiorstw na rynku kapitałowym, lecz także we wskazaniu przyczyn i konsekwencji podejmowania szeregu decyzji wzmacniających efektywność ekonomiczną jednostek gospodarczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Niniejsza monografia dotyczy kluczowych problemów działalności przedsiębiorstw, które odnoszą się do szeregu czynników efektywnego wykorzystania zasobów materialnych i niematerialnych dla budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Wskazują one na potrzebę eksponowania oceny operacyjnych, finansowych oraz inwestycyjnych nośników efektywności ekonomicznej podmiotów gospodarczych, nadto kluczowych ich kompetencji.
Prezentowana monografia składa się z 20 artykułów naukowych, które wydają się użyteczne nie tylko w rozpoznaniu prawidłowości działania przedsiębiorstw na rynku kapitałowym, lecz także we wskazaniu przyczyn i konsekwencji podejmowania szeregu decyzji wzmacniających efektywność ekonomiczną jednostek gospodarczych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
R.I Charakterystyka ogólna europejskiego prawa gospodarczego: 1. Ogólna charakterystyka Instytucji europejskich i europejskiego prawa.;2. Pozycja i perspektywy Polski.;3. Prawo europejskie-europejskie prawo gospodarcze. R.II Przedsiębiorca w świetle europejskiego prawa gospodarczego; 1. Pojęcie przedsiębiorstwa w prawie europejskim.;2.Podstawowe prawa i obowiązki przedsiębiorcy.;3. Warunki przestrzenne działania przedsiębiorstwa. R.III Europejskie prawo przedsiębiorczości; 1. Wolność gospodarcza a funkcje regulacyjne pań stwa.;2. Swoboda i ograniczenia świadczenia usług w europejskim prawie gospodarczym. R.IV Europejskie prawo celne: 1.Kodeks celny UE.;2. Kodeks cywilny UE wprowadzenie towarów i przeznaczenie celne.;3. Odwoła nie od decyzji.;4. Warunki ważności i skutków dokument ów celnych w ramach Wspólnoty.;5. Skład i zakres kompetencji oraz procedura Komitetu.;6. Harmonizacja polskiego ustawodawstwa celnego z unijnym. R.V Europejskie prawo walutowe i rynku kapitałowego; 1. Podstawy prawne przepływu kapitału i płatności we Wspólnocie Europejskiej.;2. Europejskie prawo walutowe.;3. Europejska Unia Gospodarcza i Walutowa (EMU).;4. Europejskie prawo rynku kapitałowego. R.VI Europejskie Prawo Ochrony Konkurencji; 1.Europejskie reguły konkurencji; 2. Własność intelektualna a europejskie reguły konkurencji.;3. Prawo subwencyjne(pomoc publiczna).;4. Europejskie prawo podatkowe i jego harmonizacja.;5. Europejskie regulacje konsumenckie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Instytucje, rynki i konkurencja a systemy społeczno-gospodarcze państwa, Cz.II Europejskie systemy społeczno-gospodarcze: 1. Wprowadzenie, 2. Wielka Brytania. Od klasycznego do europejskiego modelu rynkowego, 2. Niemcy. Społeczna gospodarka rynkowe, 3. Francja. Od etatyzmu do społecznej gospodarki rynkowej, 5. Szwecja. Skandynawski model dobrobytu, 6. Iralndia. Cz.III Amerykański system gospodarczy, Cz.IV Japonia i Nowe Kraje Przemysłowe Azji: 1. Japonia. Od państwa rozwojowego do harmonii społeczno-ekonomicznej, 2. Nowe Kraje Przemysłowe Azji. Proeksportowe tygrysy, 2. Indie. Od kapitalizmu państwowego do rynkowego. Cz.V Chiny i Rosja. Prorynkowea transformacja gospodarcza: 1. Chiny. Czerwoni mandaryni, liberalizacja i dynamiczny rozwój, 2. Rosja. Liberalizacja, oligarchowie i rynek, Cz.VI Polska. Transformacja instytucjonalna, rynek i konkurencja na tle międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konkurencja / red. Zdzisław Brodecki. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2004. - 623 s. : tab. ; 23 cm.
(Acquis communautaire)
Cz. I Zrozumieć Unię Europejską: Podstawowe założenia teorii konkurencji; Konkurencja na jednolitym rynku; Traktat Akcesyjny - ogólna ocena. Cz. II Porządek prawny Unii Europejskiej: Zagadnienia ogólne; Traktat; Prawo antymonopolowe; Prawo pomocy publicznej dla przedsiębiorców; Zamówienia publiczne; Małe i średnie przedsiębiorstwa; Rolnictwo i rybołówstwo; Współpraca międzynarodowa w zakresie reguł konkurencji. Cz. III Porządek prawny Rzeczypospolitej Polskiej: Zbliżanie przepisów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej do acquis communautaire; Traktat Akcesyjny - rozwiązania przejściowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura korporacyjna - aspekt jakościowy, 2. Determinanty konkurencyjności rynkowej, 3. Analiza i ocena kultury korporacyjnej, 4. Analiza pozycji konkurencyjnej oraz zależności między kulturą a konkurencyjnością przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia ekonomii 2. Mechanizm funkcjonowani arynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Teoria wyboru konsumenta 5. Teoria popytu konsumenta 6. Teorie produkcji 7. Teoria kosztów i zysków 8. Konkurencja doskonała 9. Monopol pełny 10. Konkurencja monopolistyczna 11. Teorie oligopolu 12. Rynek czynników wytwórczych 13. Ekonomia dobrobytu 14. Niedoskonałości mechanizmu rynkowego i rola rządu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie: 1. Ekonomia a polityka, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Popyt, podaż i rynek. Cz.II Mikroekonomia pozytywna: 4. Elastyczność popytu i podaży, 5. Decyzje konsumenta, 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie, 7. Koszty a wielkość podaży, 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol, 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała, 10. Rynek pracy, 11. Różne rodzaje pracy, 12 .Rynki czynników produkcji i podział dochodu, 13. Ryzyko i informacja, 14. Gospodarka oparta na informacji. Cz.III Ekonomia dobrobytu: 15. Ekonomia dobrobytu, 16. Wydatki i dochody publiczne, 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji, 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do ekonomii 2. Funkcjonowanie rynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Konsument jako podmiot rynku 5. Przedsiębiorstwo jako podmiot rynku 6. Rynek konkurencji doskonałej 7. Rynek monopolu pełnego 8. Rynek konkurencji niedoskonałej 9. Rynki czynników produkcji 10. Sprawność systemu rynkowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej