Form of Work
Książki
(28)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(19)
only on-site
(17)
Branch
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(17)
Author
Olszewski Jan
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Nowińska Ewa
(3)
Vall du Michał
(2)
Borkowska Bożena
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Fitt Joanna
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Kasprzycki Dariusz
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kozłowska-Kalisz Patrycja
(1)
Kurzępa Bolesław
(1)
Kurzępa Elżbieta
(1)
Mering Leszek
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Pęczalska Barbara
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Szostak Ryszard
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tendera-Właszczuk Helena
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Vall Michał du
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(29)
Language
Polish
(29)
Subject
Konkurencja
(21)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Prawo gospodarcze
(10)
Zamówienia publiczne
(6)
Energetyka
(5)
Nieuczciwa konkurencja
(5)
Poczta
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Prawo autorskie
(4)
Spółki
(4)
Upadłość
(4)
Pomoc publiczna
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Telekomunikacja
(3)
Umowa
(3)
Dobra osobiste
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Informacje niejawne
(2)
Konkurencja -- prawo -- Polska
(2)
Monopol
(2)
Ochrona konsumenta
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek finansowy
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Wolność ekonomiczna
(2)
Alkohol
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Dane osobowe
(1)
Edukacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Globalizacja
(1)
Gry hazardowe
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Interwencjonizm
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Legislacja
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing
(1)
Monografia
(1)
Monopol i zwalczanie
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona konkurencji
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Orzecznictwo -- Polska -- poradnik
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podatki
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polska
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Prawo -- teoria
(1)
Prawo autorskie -- Polska -- stan na 2005 r.
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Reklama
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rolnictwo
(1)
Rybołóstwo
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Spam
(1)
Spożycie
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Swobodny przepływ usług
(1)
Tajemnica służbowa
(1)
Transport
(1)
Tytoń
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Wolne zawody
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Własność przemysłowa -- ochrona -- prawo -- Polska
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
35 results Filter
E-book
In basket
Przypadające w tym roku 25-lecie rozpoczęcia w Polsce przemian ustroju politycznego i gospodarczego zostało uświetnione w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu organizacją międzynarodowego Kongresu PES 25 (People – Economy – Society: 25 years of transition). Jedna z sesji równoległych odbywających się w ramach Kongresu PES 25 została zorganizowana przez zespół pracowników Katedry Mikroekonomii i Ekonomii Instytucjonalnej. Sesja ta, pn. „25 lat gospodarki rynkowej w Polsce”, została poświęcona dyskusji nad zagadnieniami związanymi z odchodzeniem w naszym kraju od gospodarki centralnie planowanej w kierunku gospodarki rynkowej. Wyniki tej dyskusji zostały przedstawione w artykułach zamieszczonych w niniejszym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nie jest to zbyt duży zbiór publikacji, ale interesujący ze względu na rozległość poruszanych w nich zagadnień i zróżnicowane ich ujęcie. Większość opracowań traktuje o problemach związanych z kształtowaniem się instytucji gospodarki rynkowej, przy czym podczas gdy autorzy niektórych artykułów zwracają uwagę na znaczenie kształtowania się norm społecznych, inni analizują i podkreślają znaczenie ram instytucjonalnych oraz instytucji prawnych na poziomie konkretnych rynków. Ostatecznie lektura tej grupy publikacji wydaje się wskazywać na problem komplementarności instytucji w różnych układach. Część opracowań zawartych w tym zeszycie tworzą artykuły, których autorzy podjęli próbę wyjaśnienia dynamiki pewnych zjawisk ekonomicznych, wskazując na grupy interesu jako czynnik przesądzający o zakresie i naturze zmian w badanych obszarach gospodarki. Wśród zagadnień poruszanych w niniejszej publikacji znalazły się także takie, które zwracają uwagę na negatywne zjawiska społeczne towarzyszące transformującej się gospodarce polskiej. I wreszcie, na co warto zwrócić uwagę, wśród artykułów tworzących niniejszy zeszyt Czytelnik znajdzie zarówno prace, które mają formę rozważań teoretycznych, jak i prezentacje wyników badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Biznes a ochrona konkurencji / Anna Fornalczyk. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7526-040-3
1. Strategie konkurencyjne przedsiębiorstw i ochrona konkurencji. 2. Nadużywanie dominacji rynkowej przedsiębiorstwa. 3. Antykonkurencyjne porozumienia przedsiębiorstw. 4. Koncentracja i konkurencja. 5. Ochrona konkurencji w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7416-235-X
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 88)
1. Prawo własności intelektualnej. 2. Nieuczciwa konkurencja. 3. Prawo cywilne i handlowe. 4. Inne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-732-6
1. Zagadnienia ogólne, 2. Zakres stosowania dyrektywy, 3. Generalnie ujęty zakaz stosowania nieuczciwych praktyk handlowych i jego konkretyzacja (art. 5 Dyrektywy), 4. Nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w dyrektywie, 5. Aneksy do dyrektywy,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
Ochrona konkurencji / Barbara Pęczalska. - Stan prawny na 10.01.2007 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - 427 s. ; 22 cm.
(Prawo dla Firm)
ISBN: 978-83-7483-450-6
1. Postępowania administracyjne przed Prezesem UOKiK, 2. Właściwości centrali UOKiK a właściwość delegatur UOKiK, 3. Opłaty, 4. Terminy, 5. Dowody, 6. Przedsiębiorca, 7. Strony postępowania, 8. Interes prawny i interes publiczny, 9. Rynek właściwy, 10. Koncentracja, 11. Kartel, 12. Dominacja, 13. Tajemnica przedsiębiorstwa, 14. Kontrola przedsiębiorcy, 15. Kary pieniężne, 16. Leniency, 17. Środki zaskarżania decyzji Prezesa UOKiK, 18. Nowelizacja,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-563-3
1. Pojęcie i zarys historii prawa własności intelektualnej; 2. Prawo autorskie i prawa pokrewne; 3. Prawo własności przemysłowej; 4. Ochrona baz danych; 5. Prawo ochrony przed nieuczciwą konkurencją.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Zakamycza)
ISBN: 83-7444-170-4
1. Tajemnica przedsiębiorstwa na tle innych tajemnic prawnie chronionych, 2. Historyczny rozwój ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, 3. Uwagi prawnoporównawcze, 4. Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r., 5. Ustawowe znamiona czynów zabronionych określonych w art. 23 ust.1 i ust. 2 u.z.n.k. (przestępstw naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa), 6. Zagadnienia zbiegu przepisów art. 23 ust 1 i ust. 2 u.z.n.k. z innymi przepisami prawa, 7. Kwestie wymiaru kary za przestępstwa naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa z art. 23 ust.1 i ust.2 u.z.n.k., 8. Uwagi na temat trybu ścigania występków z art. 23 ust 1 i ust 2 u.z.n.k., 9. Przestępstwa z art 23 ust 1 i ust 2 u.z.n.k. w świetle wyników badań empirycznych, 10. Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa w świetle innych przepisów prawa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7334-391-1
R.I Wprowadzenie, R.II Źródła prawa gospodarczego publicznego, R.III Zasady prawa gospodarczego publicznego, R.IV Podmioty prawa gospodarczego publicznego, R.V Zadania (funkcje) administracji gospodarczej, R.VI Instrumenty prawne organów administracji gospodarczej, R.VII Prawo działalności gospodarczej, R.VIII Publiczna działalność gospodarcza, R.IX Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, R.X Prawo pomocy publicznej, R.XI Prawo energetyczne, R.XII Prawo telekomunikacyjne, R.XIII Prawo pocztowe, R.XIV Prawo zamówień publicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7334-789-2
1. Wprowadzenie, 2. Zasady prawa gospodarczego publicznego, 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracyji gospodarczej, 5. Środki i formy prawne organów administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7334-789-2
1. Wprowadzenie, 2. Zasady prawa gospodarczego publicznego, 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracyji gospodarczej, 5. Środki i formy prawne organów administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo gospodarcze publiczne / Kazimierz Strzyczkowski. - Wyd. 5 Stan prawny na 17.08.2009 r. - Warszawa : LexisNexis Polska Sp. z o.o., 2009. - 677 s. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7620-257-0
1. Wprowadzenie; 2. Źródła i zasady prawa gospodarczego publicznego; 3. Podmioty prawa gospodarczego publicznego; 4. Funkcje organów administracji gospodarczej; 5. Środki i prawne formy działania administracji gospodarczej; 6. Prawo działalności gospodarczej; 7. Prawo publicznej działalności gospodarczej; 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów; 9. Prawo pomocy publicznej; 10. Prawo pocztowe; 11. Prawo energetyczne; 12. Prawo telekomunikacyjne; 13. Prawo zamówień publicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7620-519-9
1. Wprowadzenie, 2. Źródła i zasady prawa gospodaczego publicznego, 3. Pomioty prawa gospodarczego publicznego, 4. Funkcje organów administracji gospodarczej, 5. Środki prawne formy działania administracji gospodarczej, 6. Prawo działalności gospodarczej, 7. Prawo przedsiębiorstw publicznych, 8. Prawo ochrony konkurencji i konsumentów, 9. Prawo pomocy publicznej, 10. Prawo pocztowe, 11. Prawo energetyczne, 12. Prawo telekomunikacyjne, 13. Prawo zamówień publicznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo gospodarcze. Kompendium / red. Jan Olszewski. - Wyd. 4. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - 502 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Skrypty Becka)
ISBN: 978-83-7387-892-1
Część I: Formy prowadzenia działalności gospodarczej. 1. Swoboda działalności gospodarczej. 2. Pojęcie przedsiębiorcy. 3. Instytucje wspólne dla przedsiębiorców. 4. Poszczególne formy prowadzenia działalności gospodarczej. Część II: Obowiązki przedsiębiorców. 5. Obowiązki dotyczące ewidencjonowania przedsiębiorców. 6. Obowiązki przedsiębiorcy w dziedzinie ochrony danych. 7. Zasady kształtowania cen. Część III: Prawo ochrony mechanizmów rynkowych i uczciwej konkurencji. 8. Ewolucyjny proces rozwoju ochrony konkurencji. 9. Cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Ważniejsze wyłączenia i ogólna charakterystyka organów ochrony. 10. Prewencyjna ochrona konkurencji. 11. Zwalczanie praktyk ograniczających konkurencję i naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 12. Postępowanie przed Prezesem Urzędu. 13. Zwalczanie czynów nieuczciwej konkurencji (zasady ogólne). 14. Postępowanie w sprawach czynów nieuczciwej konkurencji. 15. Zakazy konkurencji. Część IV: Umowy w obrocie handlowym. 16. Umowy handlowe - zagadnienia ogólne. 17. Zabezpieczenie wykonania zobowiązań w obrocie gospodarczym. Część V: Procedury uzdrawiania i zakończenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorców w postępowaniu upadłościowym. 18. Postępowanie upadłościowe i naprawcze. Część VI: Rozwiązywanie sporów gospodarczych. 19. Sądy gospodarcze. 20. Mediacja w sporach gospodarczych. 21. Postępowanie przed sądem polubownym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo gospodarcze. Kompendium / red. Jan Olszewski. - Wyd. 5. - Warszawa : C.H.Beck, 2009. - 469, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Skrypty Becka)
ISBN: 978-83-255-0369-7
Część I: Formy prowadzenia działalności gospodarczej. 1. Swoboda działalności gospodarczej. 2. Pojęcie przedsiębiorcy. 3. Instytucje wspólne dla przedsiębiorców. 4. Poszczególne formy prowadzenia działalności gospodarczej. Część II: Obowiązki przedsiębiorców. 5. Obowiązki dotyczące ewidencjonowania przedsiębiorców. 6. Obowiązki przedsiębiorcy w dziedzinie ochrony danych. 7. Zasady kształtowania cen. Część III: Prawo ochrony mechanizmów rynkowych i uczciwej konkurencji. 8. Ewolucyjny proces rozwoju ochrony konkurencji. 9. Cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Ważniejsze wyłączenia i ogólna charakterystyka organów ochrony. 10. Prewencyjna ochrona konkurencji. 11. Zwalczanie praktyk ograniczających konkurencję i naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 12. Postępowanie przed Prezesem Urzędu. 13. Zwalczanie czynów nieuczciwej konkurencji (zasady ogólne). 14. Postępowanie w sprawach czynów nieuczciwej konkurencji. 15. Zakazy konkurencji. Część IV: Umowy w obrocie handlowym. 16. Umowy handlowe - zagadnienia ogólne. 17. Zabezpieczenie wykonania zobowiązań w obrocie gospodarczym. Część V: Procedury uzdrawiania i zakończenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorców w postępowaniu upadłościowym. 18. Postępowanie upadłościowe i naprawcze. Część VI: Rozwiązywanie sporów gospodarczych. 19. Sądy gospodarcze. 20. Mediacja w sporach gospodarczych. 21. Postępowanie przed sądem polubownym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo gospodarcze. Kompendium / red. Jan Olszewski. - Wyd. 6. - Warszawa : C.H.Beck, 2013. - 502 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Skrypty Becka)
ISBN: 978-83-255-4471-3
Część I: Formy prowadzenia działalności gospodarczej. 1. Swoboda działalności gospodarczej. 2. Pojęcie przedsiębiorcy. 3. Instytucje wspólne dla przedsiębiorców. 4. Poszczególne formy prowadzenia działalności gospodarczej. Część II: Obowiązki przedsiębiorców. 5. Obowiązki dotyczące ewidencjonowania przedsiębiorców. 6. Obowiązki przedsiębiorcy w dziedzinie ochrony danych. 7. Zasady kształtowania cen. Część III: Prawo ochrony mechanizmów rynkowych i uczciwej konkurencji. 8. Ewolucyjny proces rozwoju ochrony konkurencji. 9. Cele ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Ważniejsze wyłączenia i ogólna charakterystyka organów ochrony. 10. Prewencyjna ochrona konkurencji. 11. Zwalczanie praktyk ograniczających konkurencję i naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 12. Postępowanie przed Prezesem Urzędu. 13. Zwalczanie czynów nieuczciwej konkurencji (zasady ogólne). 14. Postępowanie w sprawach czynów nieuczciwej konkurencji. 15. Zakazy konkurencji. Część IV: Umowy w obrocie handlowym. 16. Umowy handlowe - zagadnienia ogólne. 17. Zabezpieczenie wykonania zobowiązań w obrocie gospodarczym. Część V: Procedury uzdrawiania i zakończenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorców w postępowaniu upadłościowym. 18. Postępowanie upadłościowe i naprawcze. Część VI: Rozwiązywanie sporów gospodarczych. 19. Sądy gospodarcze. 20. Mediacja w sporach gospodarczych. 21. Postępowanie przed sądem polubownym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87611-30-1
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7334-715-1
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again