Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Grant Robert G
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Konkurencja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Reengineering*
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Integracja a proces konkurowania, 2. Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, 3. Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami, 4. Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi, 5. Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, 6. Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna, 7. Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej