Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Author
Gracz Leszek
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Krupski Rafał
(1)
Mering Leszek
(1)
Powałowski Andrzej
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Konkurencja
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-517-4
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-735-X
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87611-30-1
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Authority data
Konkurencja - a konsumenci (ekonom.) (hasło przedmiotowe)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again