Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(5)
Autor
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Ury William
(2)
Benien Karl
(1)
Chełpa Stanisław (1962-2007)
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Doherty Nora
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Kennedy Gavin (1940- )
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Litwińczuk Grażyna
(1)
Mayer Robert
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Konflikt
(6)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Negocjacje
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Konflikt społeczny
(2)
Rozmowa
(2)
Alkoholizm
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Oceny pracowników
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem; 2. Metoda; 3. Tak, aleů; 4. Na zakończenie; 5. Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do TAK.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Problem, 2. Metoda, 3. Tak, ale...., 4. Na zakończenie, 5.Dziesięć pytań czytelników na temat Dochodząc do tak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zjawiska psychiczne w komunikacji międzyludzkiej, R.2 Prowadzenie rozmowy, R.3 Rozmowy z pracownikami i kolegami uzależnionymi od alkoholu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Słowo wstępne; Wprowadzenie; Czym są negocjacje; Cztery etapy negocjacji; Etap pierwszy: przygotowanie; Etap drugi: prowadzenie dyskusji; Etap trzeci: składanie propozycji; Etap czwarty: zawieranie transakcji; Porozumienie; Style negocjacji; Znaczenie sztuczek manipulacyjnych; Negocjowanie trudnych sporów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
1. Pomocy- konflikty!; 2. Ja jako źródło konfliktów społecznych; 3. W jaki sposób mogę pracować nad sobą w sytuacjach konfliktowych?; 4. Co prowadzi do konfliktów?; 5. Jak może dochodzić do pogłębiania się konfliktów?; 6. Co mogę zrobić gdy zauważę konflikty?; 7. Co mogę zrobić na poszczególnych etapach eskalacji konfliktu?; 8. Profesjonalna pomoc może dokonać więcej!; Samopoznanie i samopomoc w konflikatach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora)
Wstęp do wydania drugiego; Wprowadzenie; Rozdział 1. Czy konflikty muszą być rozwiązywane? Rozdział 2. Skąd się biorą konflikty? 1. Komunikacja 2. Kultura 3. Odgrywanie ról 4. Potrzeby 5. Samoocena 6. Osobowość Rozdział 3. Pseudorozwiązania konfliktów 1. Ignorowanie 2. Odwlekanie 3. Pokojowe współistnienie 4. Deprecjonowanie 5. Reorientacja 6. Separacja 7. Kompromis 8. Eskalacja 9. Walka 10. Podsumowanie Rozdział 4. Istota konfliktu 1. Podmiot konfliktu 2. Przedmiot konfliktu 3. Aktywność stron 4. Dynamika konfliktu 5. Detektory konfliktu 6. Fazy konfliktu Rozdział 5. Jak zabrać się za rozwiązywanie konfliktu? 1. Style reakcji na konflikt 2. Etap pierwszy – przygotowanie do sporu 3. Etap drugi – zainicjowanie interakcji 4. Etap trzeci – spór 5. Etap czwarty – wyjście ze sporu 6. Podsumowanie Rozdział 6. Techniki wspomagające efektywne zarządzanie konfliktami i ich rozwiązywanie 1. Partycypacja w podejmowaniu decyzji 2. Technika przeciwnych reakcji 3. Integratywne rozwiązywanie sporów 4. Negocjacje oparte na zasadach 5. Spotkanie w milczeniu 6. Wspólny cel 7. Święty Mikołaj 8. Wywiad z osobistością 9. Wymiana wizerunków 10. Dlaczego nie? 11. Podstaw się w jego sytuacji 12. Ja jestem tobą – ty mną 13. Burza mózgów 14. Kruszenie obiektu 15. Plus – minus – interesujące? 16. Oczami niezależnego fachowca 17. Prowokowanie wątpliwości 18. Przypadkowe słowa 19. Podsumowanie Rozdział 7. Interwencja w konflikt – metody rozwiązywania sporów przez osoby neutralne 1. Mediacja 2. Etapy mediacji 3. Admonicja 4. Koncyliacja 5. Moderacja 6. Arbitraż 7. Inkwizycja 8. Podsumowanie Rozdział 8. Jak wywoływać konflikt? 1. Spojrzenie wstecz 2. Stymulowanie konfliktów w zarządzaniu 3. Wywoływanie konfliktów w życiu społecznym 4. Granice prowokacji 5. Podsumowanie; Słowo na zakończenie; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osiągnąć pełną kontrolę, 2. Stwarzanie płaszczyzny porozumienia, 3. Budowanie więzi, 4. Prowadzenie rozmowy, 5. Podaj argumenty nie do odparcia, 6. wiedzieć, co powiedzieć, kiedy powiedzieć i jak to powiedzieć, 7. Zgromadź arsenał magicznych słów i zdań, 8. Sztuka zadawania precyzyjnych pytań, 9. Doprowadzenie do zgody, 10. Zmów Zdrowaśki, 11. Doskonalenie porozumienia z rodziną i przyjaciółmi, 12. Wygraj wojnę na słowa na papierze, 14. Wygraj wojną na słowa z publicznością, 13. Wygraj wojną na słowa przez telefon, 15. Wygraj wojnę na słowa podczas zebrania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej