Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(24)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Gontarz Beata
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kempna-Pieniążek Magdalena
(2)
Küng Lucy
(2)
Maj Anna
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Zalewska-Turzyńska Magdalena
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Bugajski Marian
(1)
Burnecka Małgorzata
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fiske John
(1)
Fleischer Michael
(1)
Flew Terry
(1)
Francuz Piotr
(1)
German Kathleen
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Goćkowski Janusz
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Lorek Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Mattelart Armand
(1)
Mattelart Michele
(1)
McQuail Denis (1935-2017)
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułkowski Pomorski Jerzy
(1)
Monroe Alan H
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sikora Marek
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Tomaszkiewicz Teresa
(1)
Trybulec Marcin
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Temat
Komunikacja społeczna
(26)
Środki masowego przekazu
(16)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Internet
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kultura masowa
(3)
Opinia publiczna
(3)
Dziennikarstwo
(2)
Film
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język polski
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dubbing
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Gatunki medialne
(1)
Globalizacja
(1)
Język
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konflikt
(1)
Konstruktywizm
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Napisy do filmów
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Norma językowa
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przekłady
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rozmowa
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria gier
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Współpraca naukowo-techniczna
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Zarządzanie i marketing
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Komunikacja medialna - sztuka pisania i aksjologia w komunikacji medialnej. O twórczości w pisaniu; Pojęcie fabuły w poetyce i w teorii twórczego pisania; Wartość w teorii twórczego pisania ( preferencje aksjologiczne); Współczesne mass media wobec wartości. Część II: Film. Między " rejtanizmem" a " chwytem buldoga" (felieton filmowy); Nieśmiertelny ruch westernu; Zmysły w filmie. Część III: Literatura. Sacrum w poezji Czesława Miłosza w latach 1930-1980; "Nośność pierwo- słowa". Rzecz o Jerzym Pietrkiewiczu - tłumaczu poezji papieża; Perswazja u Tymona Terleckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura-komunikacja-interkulturowość, 2. Nie wiemy, co czynimy: o kulturowych uwarunkowaniach naszego działania, 3. Obchodzenie się z obcym i z obcością, 4. Multikulturowość a interkulturowość do bycia obok siebie do bycia ze sobą, 5. Interkulturowe uczenie się, 6. Porcja informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Socjolongwistyka czy socjologia języka? Polska myśl socjolingwistyczna; Język w uwarunkowaniach społecznych. Socjolekty; Społeczne uwarunkowania zachowań językowych. Z teorii interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w zachowaniach społecznych / Stanisław Grabias. - Wyd.2 popr. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003. - 382 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Socjolongwistyka czy socjologia języka? Polska myśl socjolingwistyczna; Język w uwarunkowaniach społecznych. Socjolekty; Społeczne uwarunkowania zachowań językowych. Z teorii interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
I. Tradycyjne i nowe orientacje działania komunikacyjnego w edukacji 1. Jürgena Habermasa teoria działania komunikacyjnego i jej implikacje dla pedagogiki (wybrane tropy i paradoksy w retrospekcji) 2. Uwarunkowanie kryzysu edukacji i jego skutki 3. Syndrom demiana i postawa Trikstera. O komunikacji między (za) światami humanistyki a prze(d)świtem pedagogiki integralnej 4. Potencjał komunikacyjny nauczyciela 5. Rozwój jednostki a kształtowanie procesu nauczania - uwagi praktyczne w kontekście integralnego modelu człowieka K. Wilbera 6. Edukacja a Wilberowska koncepcja integralnego rozwoju jednostki i świata 7. System wartości i aksjologia współczesnej edukacji 8. Wartości preferowane przez studentów pedagogiki 9. Autorytet a kompetencje - perspektywa edukacyjna II. Szkoła - działania komunikacyjne - wartości a postawy 1. Kompensacyjne zadania szkoły w zakresie transmisji wartości jako pedagogiczny skutek "wielkiej emigracji" 2. Szkoła wobec kryzysów egzystenacjalnych młodzieży 3. Opresyjność uczniów jako efekt zakłóconej komunikacji w szkole 4. Komunikacja intepersonalna a podmiotowość kształcenia wyższego 5. Film jako wartość w kulturze i edukacji 6. Autorskość w kształtowaniu postaw obywatelskich 7. Patriotyzm jako wartość - mit czy rzeczywistość? 8. Metodologiczne aspekty pomiaru postaw jako wypadkowej systemu wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złożony charakter porozumiewania się: Rodzaje kodów komunikacyjnych; Język figuratywny w komunikatach emo cjonalnych; Kompetencja w zakresie humoru u kobiet i mężczyzn; Ubranie jako komunikat społeczny; Anonimowo ść przekazu a poczucie wstydu; Rozumienie terminów używanych w sloganach reklamowych; Interpretacja przy słów przez młodocianych przestępców. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych: Rozumienie pojęć uzywanych w mediach przez uczniów szkół średnich Umiejętności narracyjne i ich związek z rozwojem poznawczym u dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat; Zło żoność językowa przsłów a ich rozumienie przez dzieci. Zaburzenia srawności komunikacyjnej: Problemy komunika cyjne osób z dysleksją rozwojową; Możliwości komunika cyjne w autyzmie; Reinterpretacja błędów w piśmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie do globalnych mediów: podstawowe pojęcia; 2. Teorie globalnych mediów; 3. Globalizacja i globalne korporacje medialne; 4. Globalne media, gospodarka oparta na wiedzy i nowa konkurencja; 5. Globalne kultury medialne; 6. Od suwerenności do oprogramowania: narodowe polityki medialne w erze globalnych mediów; Zakończenie: raz jeszcze o teoriach globalnych mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Charakterystyka szkoły z Toronto; Rozdział 2. Problemy determinizmu technologicznego; Rozdział 3. Alternatywne modele podmiotowości Rozdział 4. Przyczynowość i media w perspektywie umysłu rozszerzonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media masowe : władza, rozrywka i biznes / Maciej Mrozowski. - Wyd.2 popr. i uzupeł. - Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2001. - 422 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Komunikowanie - jego wyróżniki i uwarunkowania: Podstawowe ustalenia analityczne; Proces komunikowania Psychologiczne i społeczne uwarunkowania komunikowania 2. Komunikowanie masowe - cechy wyróżniające: Próba definicji; Instytucje nadawcze; Przekazy masowe; Zbiorowości odbiorcze; Kontakt komunikacyjny. 3. Rozwój i funkcje komunikowania masowego: Geneza i stymulatory rozwoju; Stadia procesów rozwojowych; Funkcje komunikowania masowego. 4. Komunikowanie masowe w systemie społecznym: Komunikowanie masowe jako (pod)system społeczny; Rola i zadania mediów w modelu demokracji liberalnej; Kampanie wyborcze; Media w sytuacjach kryzysowych. 5. Komunikowanie masowe w gospodarce rynkowej: Założenia modelu rynkowego; Rynek mediów; Struktura rynku mediów; Funkcjonowanie rynku mediów; Rynek konsumpcyjny - reklama i media. 6. Komunikowanie masowe a stosunki władzy: Normatywne teorie mediów (doktryny medialne); Krytyczne teorie mediów. 7. Nadawcy - warunki i zasady działania: Typy instytucji nadawczych; Uwarunkowania działalności nadawczej; Zasady działania instytucji nadawczych. 8. Przekazy - konstruowanie obrazów rzeczywistości: Znaki, znaczenia, interpretacje; Konstruowanie przekazów; Obraz świata - odbicie rzeczywistości- opowieść mityczna. 9. Świat przedstawiony w mediach: Dziennikarski dyskurs; Wymiary świata przedstawionego. 10. Odbiorcy - rozumienie i wpływ mediów: Media masowe a więzi społeczne; Odbiór, wykorzystanie i recepcja przekazu; Oddziaływanie i efekty mediów. Podsumowanie: media masowe w perspektywie społeczeństwa informacyjnego i kultury postmodernistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie. Zarys problematyki 2. Rozwój badań nad komunikowaniem masowym 3. Rola, cele i funkcje mass mediów 4. Wpływ mass mediów na życie społeczne 5. Wpływ mass mediów na tożsamość człowieka 6. Budowanie tożsamości w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2974)
1. Forma i wzór, 2. Emocje, 3. Społeczeństwo i komunikacja, 4. Rozsądny konstruktywizm, 5. Wszystko jest komunikacją, 6. Problem dualizmu i jego możliwe rozwiązanie, 7. Koncepcje trzeciej rzeczywistości, 8. Obraz świata, 9. Normatywika, 10. Definicje, 11. Aneks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji. Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Publikacja poświęcona jest podnoszeniu sprawności organizacji przez komunikowanie wewnętrzne. Autorka uznaje bowiem niewłaściwą komunikację wewnątrzorganizacyjną za główną przyczynę nieprawidłowego funkcjonowania organizacji.

Zaprezentowany w monografii autorski model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania stanowi propozycję opisu i analizy organizacji przez pryzmat komunikowania. Komunikacja odgrywa w nim rolę służebną wobec koordynacji, im lepsze jest narzędzie - komunikacja, tym lepszy efekt koordynacyjny. Model koordynacji organizacyjnej wraz z grupami wskaźników pozwala natomiast określić poziom sprawności organizacji oraz wskazuje obszary, w których wymaga ona poprawy. Oba modele zastosowane łącznie pozwalają na oznaczenie dynamiki zmian sprawności organizacji w czasie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 236 s. : 8 k il.kol. ; 24 cm.
Reklama i media; Znaki niewerbalne (poetyka obrazu, p. ruchu, p. dźwięku); Aspekt werbalny; Świat przedstawiony; Reklama w kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej