Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Korycińska-Huras Agnieszka
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Pisarek Walery
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Informacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Czytelnictwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Społeczeństwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.1282)
1. Z zagadnień komunikacji informacyjnej i literackiej. 1.1. Teorie komunikacji informacyjnej wobec literatury. 1.2.Problemy komunikacji literackiej. 2.Literatura w czytelniczym odbiorze. 2.1. Odbiorcza dosłowność a weryzm: źródła i przejawy. 2.1.1. Postawy werystyczne a poczucie "swojskości" świata. 2.1.2. Postawy werystyczne a edukacja literacka w szkole. 2.2. Istota odbioru dzieła literackiego. 2.2.1. Czytelnik potencjalny a czytelnik syntetyczny. 2.2.2. Charakterystyka faz interpretacji. 2.2.3. Społeczne funkcje literatury. 3. Istota komunikacji informacyjnej. 3.1. Model komunikacji informacyjnej. 3.2. Charakterystyka przebiegu interpretacji. 3.3. Funkcje komunikatów informacyjnych. 3.4. Specyfika komunikacji nieliterackiej. 4. Komunikacja informacyjna i komunikacja literacka w opiniach znawców: 4.1. Realizacja zadań empirycznych. 4.2. Opinie znawców polskich. 4.3. Opinie znawców francuskich. 4.4. Analiza porównawcza opinii znawców według dyscyplin naukowych. 5. Systemy komunikacji społecznej: literatura a informacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przemiany świadomości społeczeństwa polskiego, II. Zainteresowania społeczne a sposoby ich zaspokajania, III. Postawy wobec mediów, IV. Selekcja odbiorcza mediów, V. Prasa jako informator i bieżących wydarzeń, VI. Rynek informacji prasowo- radiowo-telewizyjnej, VII. Pozaoficjalne kanały komunikacji społecznej, VIII. dziennikarze i ich rola w komunikacji społecznej, IX. Polityka redakcyjna w prasie, radiu i telewizji, X. Główne problemy polityki informacyjnej (sierpień 1980-13 grudnia 1981), XI. Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej