Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dyskurs (filoz.)
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Tekst
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
1. Tekst, dyskurs, komunikacja- zagadnienia teoretyczne: Intencja a funkcja tekstu; Demagogia w dyskursie perswazyjnym; Językowe wykładniki ideologii; Wpływ Internetu na typologizacje w języku; Czy taka lingwistyka tekstu?; Pragmalingwistyka jako metoda badawcza dyskursu; Konstruktywistyczne koncepcje komunikacji; Perspektywy badania dyskursu humorystycznego; Dyskurs- pojęcie jako perspektywa. W stronę modelu analizy dyskursu Normana Fairclougha; Pomiedzy komunikacją a kulturą. O studiach kulturowych; O metodzie wyodrębniania skryptów kulturowych i kilku skryptach niemieckich i polskich; Obraz konwencji sytuacji komunikacyjnej; Komunikacyjna wartość ciszy; Zdarzenia komunikacyjne służące budowaniu więzi społecznej; Współczesny obraz komunikacji medialnej w świetle teorii aktów mowy; 2. Słowo i obraz w komunikacji: W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych; Rola infografów w tekstach prasowych o tematyce naukowej; Obraz jako koncept w polskiej poezji konkretnej; Teoria integracji pojęciowej w badaniach dyskursu; Trauma przeżyć wojennych w obrazkach, czyli komiks jako nowa forma przekazywania wiedzy o przeszłości; 3. Dyskurs polityczny i reklamowy: komunikacja polityczna a dyskurs polityczny; Dialog konfliktowy w polskim dyskursie publicznym; Wpływ kontekstu na interpretację znaczenia ekspresywnego wypowiedzi i jej funkcję strategiczną w rozmowie. Interpretacja wypowiedzi publicznej prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego: Tygodnik "Wprost" to mutacja Urzędu Bezpieczeństwa" w odniesieniu do różnych typów kontekstu; Hasła konstytutywne tekstów politycznych z lat 1989-1995; "Jedność w różnorodności"- komunikacja przez pryzmat wartości w kampanii do Parlamentu Europejskiego; Pozorność dialogu w dyskursie sejmowym; Nazwy komitetów wyborczych. Semantyka lokalnego apelu politycznego; Scenariusze komunikacyjne "konfliktu" i "pozornej kooperacji" w telewizyjnej debacie polityków; Poeta, czyli człowiek użytecznyů O pamflecie politycznym zakamuflowanym w tekście quasi-monografii historycznoliterackiej; Mandy negatywne w sloganach reklamowych; Badania reklamy w mediach tradycyjnych i Internecie; Psychologia komunikacji i metamodel NLP jako narzędzie badawcze rozmowy handlowej; Perswazja peryferyjna- kilka uwag na temat schematów pojęciowych w dyskursie reklamowym; "Propaganda dobrych serc", czyli co zrobić z reklamą społeczna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej