Form of Work
Książki
(39)
Status
only on-site
(33)
available
(17)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(36)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława
(4)
Fras Janina
(2)
Kamińska-Szmaj Irena
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kotowski Wojciech
(2)
Kurzępa Bolesław
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Andruszko Robert
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Brunmayr Hans
(1)
Błąd Łukasz
(1)
Caroyez Philippe
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowiński Michał
(1)
Hofman Iwona
(1)
Huddy Leonie
(1)
Jarvis Robert
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kraus Ewa
(1)
Kłodkowski Piotr
(1)
Le Voci Vincenzo
(1)
Maj Gerard
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszewski Piotr
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podobas Izabela
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sears David S
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Tułecki Mateusz
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Winiarska-Brodowska Małgorzata
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Żuk Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(32)
Country
Poland
(39)
Language
Polish
(39)
Subject
Komunikacja polityczna
(30)
Marketing polityczny
(19)
Polityka
(16)
Środki masowego przekazu
(14)
Komunikacja społeczna
(11)
Kampania wyborcza
(5)
Wybory
(5)
Public relations
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Kultura
(3)
Dziennikarze
(2)
Język
(2)
Język polski
(2)
Kara
(2)
Komunikacja
(2)
Kultura masowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Partie polityczne
(2)
Praca
(2)
Prawo wykroczeń
(2)
Propaganda
(2)
Przestępczość gospodarcza
(2)
Przestępstwa i wykroczenia przeciw środowisku
(2)
Przestępstwo polityczne
(2)
Przestępstwo przeciw porządkowi publicznemu
(2)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(2)
Stany nadzwyczajne
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Środki zabezpieczające (prawo)
(2)
Administracja
(1)
Autorytet
(1)
Demokracja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Grupy społeczne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Polska
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rolnictwo
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Unia Europejska
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Władza
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-0
(1)
62 results Filter
No cover
Book
In basket
1. Testimonies; 2. Government Communications in Europe: a state of play; 3. Communicating Europe: what is AT stake; 4. Kay issues form public Communications; Conclusion; Appendix.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2957)
ISBN: 978-83-229-2865-3
Część I: Język agresji w komunikacji politycznej. 1. Język w komunikacji politycznej. 2. Inwektywa polityczna. Część II: Leksykon inwektyw politycznych (1918-2000).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2381-5
1. Anatomia problemu. 2. Rozszerzenie horyzontu. 3. Problematyka tematyki Niemiec. 4. Upolitycznienie przestrzeni przedpolitycznej. 5. Przypisywanie wartości relacjonowanym zdarzeniom. 6. Forma przekazów. 7. Mediatyzacja polityki. 8. Transformacja sposobu przedstawienia polityki. 9. Publiczny wizerunek polityków. 10. Obserwacja obserwacji polityki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-71-7
1. Unia Europejska jako organizacja o specyficznym charakterze; 2. O obywatelach Unii Europejskiej; 3. Polityka informacyjna i polityka komunikacyjna Unii Europejskiej; 4. Formy aktywności obywateli UE; 5. Forum Debate Europe: Demokracja-Dialog-Debata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9
No cover
Book
In basket
(Biała Seria PTNP)
ISBN: 978-83-7780-189-5
1. Teoretyczne aspekty funkcjonowania wizerunku polityki i polityków (w stronę medialnego demontażu polityki); Wizerunek negatywny w polskiej polityce; Wizerunek polityczny: ideologiczny, strategiczny, operacyjny czy taktyczny; Rebranding lidera politycznego. Przyczynek do dyskusji o czynnikach determinujących efektywność zmiany wizerunku; Wizerunek polskich polityków. Teoria i praktyka; 2. Kreowanie wizerunku w wymiarze państwowym i międzynarodowym: Wizerunek Parlamentu Europejskiego jako przesłanka aspiracji wyborczych; Wizerunek dyplomacji i dyplomatów w świetle "rewelacji" WikiLeaks; Osobowościowy wizerunek Bronisława Komorowskiego i jego wyborców; Aspekty negatywne w pierwszych kampaniach wyborczych w Polsce po 1989 r.; Immunitet jako element wizerunku parlamentarzysty. Uwagi na tle instytucji immunitetu materialnego; Wizerunek polityczny- media a kampanie wyborcze; Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po katastrofie smoleńskiej- powstanie mitu?; Wizerunek polityczny kandydatów na urząd prezydenta. Analiza kompanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego i Bronisława Komorowskiego; 3. Wizerunek w kampaniach lokalnych: Wizerunek szyty na miarę- o kreacjach dolnośląskich liderów rynku w kampanii samorządowej 2006; Siła argumentów czy argument siły? Rywalizacja wyborcza o stanowisko prezydenta miasta Kielce w 2010 r. z powyborczym suplementem; Wizerunek jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie miasta Kilce; Polskie miasta w Internecie na przykładzie kandydatur do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016; 4. Komunikowanie w procesie kształtowania wizerunku organizacji, grup, instytucji i jednostki: Strony internetowe organizacji pozarządowych jako źródło informacji i wiedzy (na przykładzie wybranych polskich think tanków); Kształtowanie wizerunku grupy podczas akcji protestacyjnych zorganizowanych przez mniejszości etniczne; Rola public relations w komunikowaniu się Kościoła katolickiego; Komunikowanie polityczne a wizerunek; Kilka uwag o wizerunku egzekutora ukształtowanym przez ustawę o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; Etyczne aspekty kreacji wizerunku sądu oraz sędziego cywilisty. Normatywny obraz sędziego; Wizerunek konstytucyjnych organów państwowych jako determinant autorytetu państwa na przykładzie Komisji Śledczej do zbadania prawidłowości działań organów administracji rządowej w sprawie postępowań karnych związanych z uprowadzeniem i zabójstwem Krzysztofa Olewnika (SKKO); Portret zabójczyni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-99-1
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2766)
ISBN: 83-229-2671-5
1. Komunikacja polityczna - dziedzina wiedzy i współdziałanie językowe. Przesłanki wyodrębnienia komunikacji politycznej; Definiowanie komunikacji politycznej; Rodzaje komunikacji politycznej; Uczestnicy, nadawcy i autorzy komunikacji politycznej; Kompetencja komunikacyjna uczestników komunikacji politycznej; Komunikat polityczny; Język etniczny w komunikacji politycznej. 2. Podstawy typologii aktów komunikacji politycznej i tekstów politycznych. Debata publiczna - najważniejszy akt komunikacji politycznej; Krystalizacja gatunkowa wypowiedzi politycznych. 3. Metaforyka i nominacja we współczesnych wypowiedziach politycznych. Polska metaforyka polityczna; Polskie feminatywa polityczne; Nazwy polskich partii politycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
ISBN: 978-83-01-15637-4
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7164-432-9
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7164-245-8
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-82-1
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7383-183-5
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2594)
ISBN: 83-229-2479-8
I. Komunikowanie polityczne. Założenia metodologiczne : 1.1. Komunikowanie polityczne - interpretacja pojęcia 1.2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem politycznym 1.3. Obszary tematyczne badań 1.4. Współczesne koncepcje komunikowania politycznego 2. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polityczne: 2.1. Miejsce mediów masowych w procesach komunikowania się ludzi 2.2 Poziomy analityczne mediów masowych 2.3. Media masowe w ekonomicznej sferze oddziaływania 2.4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania 3. Media masowe a demokracja: 3.1. Media masowe w dojrzałych reżimach demokratycznych 3.2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych 4. Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne: 4.1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej 4.2. Indywidualni aktorzy polityczni 4.3. Relacje aktorów politycznych i mediów masowych 5. Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje: 5.1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko rozwiniętych technologii komunikacyjnych 5.2. Nowe strategie komunikacyjne aktorów politycznych 5.3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego 5.4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktora politycznego.
1. Komunikowanie polityczna-interpretacja pojęcia, 2. Podejście badawcze w studiach nad komunikowaniem poli tycznym, 3. Obszary tematyczne badań, 4. Współczesne kon cepcje komunikowania politycznego. II. Media i komunikowanie masowe a komunikowanie polit yczne : 1. Miejsce mediów masowych w procesach komuniko wania się ludzi, 2. Poziomy analityczne mediów masowych , 3. Media masowe w ekonomicznej srerze oddziaływania, 4. Media masowe w politycznej sferze oddziaływania. III. Media masowe a demokracja : 1. Media masowe w dojrz ałych reżimach demokratycznych, 2. System medialny w demokratyzujących się reżimach politycznych. IV Aktorzy polityczni a komunikowanie polityczne : 1. Zbiorowi aktorzy sceny politycznej, 2. Indywidualni akto rzy polityczni, 3. Relacje aktorów politycznych i medió w masowych. V Profesjonalizacja komunikowania politycznego i jej konsekwencje : 1. Aktorzy polityczni w dobie wysoko roz winiętych technologii komunikacyjnych, 2. Nowe strategi e komunikacyjne aktorów politycznych, 3. Kształtowanie umiejętności i kompetencji aktora politycznego, 4. Zawodowi komunikatorzy świadczący usługi na rzecz aktorów politycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2843)
ISBN: 83-229-2697-9
1. Miejsce i rola mediów masowych w procesach demokratyzacyjnych, 2. Niezamierzone skutki "komunikacyjnej ideologii" w kontekście społeczeństwa informacyjnego, 3. Wolność słowa w Maroku: normy, ograniczenia i demokratyzacja , 4. Transformacja mediów w Europie Środkowo-Wschodniej: komplikacje wolności dla każdego, 5. Problem upolitycznienia mediów elektronicznych w Czechach i na Słowacji, 6. Wpływ "pomarańczowej rewolucji" na wolność słowa w wyborach prezydenckich na Ukrainie w 2004 roku, 7. Kwestia wolności mediów na Białorusi, 8. Agresja, przemoc i terror w telewizyjnych programach informacyjnych w Polsce, 9. Ugrupowania zielonych jako uczestnicy sfery komunikowania politycznego w Polsce w latach 1989-2004
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89518-05-8
Część I. Komunikowanie polityczne w ujęciu teoretycznym: 1. Miejsce i rola mediów masowych w systemach demokratycznych 2. System demokratyczny i mediatyzacja polityki 3. W kierunku systemowej teorii komunikowania politycznego 4. Imagistyka społeczna czyli marketing polityczny Część II. Praktyka komunikowania politycznego. Analiza przypadków: 1. Komunikowanie polityczne w Stanach Zjednoczonych perswazja na arenie publicznej 2. Jakość oraz przemiany jakościowe w dziedzinie public relations 3. Błędy komunikacyjne w kampanii Lionela Jospina 3. Silvio Berlusconi. Od kampanii typu prezydenckiego do prezydenckiego rządu 4. Partia polityczna jako instytucja komunikacyjna. Diagnoza sytuacji na hiszpańskiej scenie politycznej w kontekście odnowy PSOE 5. Informacje parlamentarne w prasie włoskiej Część III. Komunikowanie polityczne na poziomie lokalnym 1. Komunikowanie polityczne w ymiarze gminy: lokalne i nielokalne 2. Bitwa o twierdzę Wrocław - rzecz o wyborach samorządowych we Wrocławiu w 2002 roku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
ISBN: 978-83-7441-738-9
I. Instytucje systemu politycznego. Parlament. Prezydent. Partie i ugrupowania polityczne, Wprowadzenie, Między systemem prezydencko-parlamentarnym a parlamentarno-prezydenckim? Cechy osobowościowe idealnego prezydenta w systemie politycznym w Polsce, Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku, a instytucjonalizacja polskiego systemu partyjnego, Ugrupowania lewicowe w wyborach parlamentarnych 2005 roku, Wewnątrzpartyjne zasady i procedury wyłaniania kandydatów na posłów jako element rekrutacji klasy politycznej, Prawna ochrona dóbr osobistych kandydata w wyborach parlamentarnych (ochrona wizerunku), II. Media w wyborach. Kampanie wyborcze. Media w Polityce, Wprowadzenie, Media a kształtowanie świadomości wyborczej, Media na straży demarkacji -utopia czy rzeczywistość, Czy "czwarta" władza staje się pierwszą ? Wpływ mediów na przebieg kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku, Czarny PR-praktyka, historia i teoria. Etyka?, Partycypacja wyborcza na rozdrożu. Sondaże w kampaniach wyborczych, Marketing polityczny i karnawał. Uwagi na marginesie wyborów roku 2005, Kampanie wyborcze 2005 roku w mediach publicznych, Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd prezydenta RP w 2005 roku, Kampania negatywna. Próba refleksji i analizy na podstawie wyborów prezydenckich w Polsce w 2005 roku, Relacjonowanie kampanii parlamentarnej 2005 r. w "Wiadomościach" TVP1, "Debata"- polityczna audycja telewizyjna, Problematyka wyborcza na łamach "Super Expressu"- przykład prezydenckiej kampanii wyborczej w 2005 roku, Populizm jako element kampanii wyborczej 2005 na łamach "Gazety Wyborczej", Polityk jako produkt. Przykład Donalda Tuska, Kampania wyborcza partii demokratycznej-Demokraci.pl, medialny wizerunek kobiety kandydującej w Polsce na urząd prezydenta w 2005 roku, Henryki Bochniarz, Obecność polityków w pismach kobiecych w okresie kampanii wyborczej 2005 roku, Polskie wybory 2005 w komentarzach brytyjskiej prasy, Ekonomiczne wyznaczniki parlamentarnej kampanii wyborczej w wymiarze regionalnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-242-0957-6
1. Nowomowa (rekonesans); Nowomowa- rekonesansu ciąg dalszy; Parafrazy współczesne; Język marksizmu- leninizm w komunikacji społecznej; Literatura wobec nowomowy; Aforyzm a slogan; Figura wroga; Opis paieskiej podróży; Nowomowa tuż po Sierpniu; Wokół trzeciej wizyty; Nowomowa po polsku (po 1988 roku); Wielka przebieranka; Nowa epoka, stary język; 2. Dramat języka; Czy totalitaryzacja języka?; Retoryka nienawiści; Rewolucja antymoalna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
ISBN: 83-922234-4-6
1. Tekst, dyskurs, komunikacja- zagadnienia teoretyczne: Intencja a funkcja tekstu; Demagogia w dyskursie perswazyjnym; Językowe wykładniki ideologii; Wpływ Internetu na typologizacje w języku; Czy taka lingwistyka tekstu?; Pragmalingwistyka jako metoda badawcza dyskursu; Konstruktywistyczne koncepcje komunikacji; Perspektywy badania dyskursu humorystycznego; Dyskurs- pojęcie jako perspektywa. W stronę modelu analizy dyskursu Normana Fairclougha; Pomiedzy komunikacją a kulturą. O studiach kulturowych; O metodzie wyodrębniania skryptów kulturowych i kilku skryptach niemieckich i polskich; Obraz konwencji sytuacji komunikacyjnej; Komunikacyjna wartość ciszy; Zdarzenia komunikacyjne służące budowaniu więzi społecznej; Współczesny obraz komunikacji medialnej w świetle teorii aktów mowy; 2. Słowo i obraz w komunikacji: W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych; Rola infografów w tekstach prasowych o tematyce naukowej; Obraz jako koncept w polskiej poezji konkretnej; Teoria integracji pojęciowej w badaniach dyskursu; Trauma przeżyć wojennych w obrazkach, czyli komiks jako nowa forma przekazywania wiedzy o przeszłości; 3. Dyskurs polityczny i reklamowy: komunikacja polityczna a dyskurs polityczny; Dialog konfliktowy w polskim dyskursie publicznym; Wpływ kontekstu na interpretację znaczenia ekspresywnego wypowiedzi i jej funkcję strategiczną w rozmowie. Interpretacja wypowiedzi publicznej prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego: Tygodnik "Wprost" to mutacja Urzędu Bezpieczeństwa" w odniesieniu do różnych typów kontekstu; Hasła konstytutywne tekstów politycznych z lat 1989-1995; "Jedność w różnorodności"- komunikacja przez pryzmat wartości w kampanii do Parlamentu Europejskiego; Pozorność dialogu w dyskursie sejmowym; Nazwy komitetów wyborczych. Semantyka lokalnego apelu politycznego; Scenariusze komunikacyjne "konfliktu" i "pozornej kooperacji" w telewizyjnej debacie polityków; Poeta, czyli człowiek użytecznyů O pamflecie politycznym zakamuflowanym w tekście quasi-monografii historycznoliterackiej; Mandy negatywne w sloganach reklamowych; Badania reklamy w mediach tradycyjnych i Internecie; Psychologia komunikacji i metamodel NLP jako narzędzie badawcze rozmowy handlowej; Perswazja peryferyjna- kilka uwag na temat schematów pojęciowych w dyskursie reklamowym; "Propaganda dobrych serc", czyli co zrobić z reklamą społeczna?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again