Form of Work
Książki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(5)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Author
Barge J. Kevin
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stencel Marcin
(1)
Szopski Marek
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Year
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Komunikacja niewerbalna
(9)
Stosunki interpersonalne
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Język
(3)
Grupy społeczne
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Dyskusja
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
Logika
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Retoryka
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Struktura społeczna
(1)
Słuchanie
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
9 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60083-01-0
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15036-5
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-02-09409-9
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Rozwoju Osobistego)
ISBN: 978-83-7561-045-1
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-1727-2
1. W poszukiwaniu zrozumienia, 2. Prawdziwe powody, dla których ludzie nie słuchają, 3. Dotrzeć do drugiego człowieka, 4. Słuchanie w kontekście
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again