Form of Work
Książki
(42)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(1)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(32)
available
(27)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(32)
Author
Pease Allan
(4)
Collins Andy
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Pease Barbara
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczała Ditta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Berryman Julia C
(1)
Bełszyński Jacek J
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bures Ivan
(1)
Chrąchol-Barczyk Kamila Słupińska Urszula
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Decker Bert
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Giddens Anthony
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hartley Mary
(1)
Howells Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kania Jan
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mulak Izabella
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pstrąg Jakub
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Płuska Katarzyna
(1)
Retter Hein
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stencel Marcin
(1)
Sutton Philip W
(1)
Szeroczyńska Małgorzata
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tabakowska Elżbieta
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Turk Christopher
(1)
Walisko Damian
(1)
Wildbur Diane J
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Wołowik Wadim
(1)
Zaremba-Popławska Ewa
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(44)
Language
Polish
(44)
Subject
Komunikacja niewerbalna
(42)
Komunikacja społeczna
(11)
Stosunki interpersonalne
(9)
Gesty
(8)
Negocjacje
(6)
Mimika
(5)
Perswazja
(5)
Grupy społeczne
(4)
Język
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Dyskusja
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Autoprezentacja
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Komunikacja
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Praca
(2)
Public relations
(2)
Retoryka
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Chiromancja
(1)
Choroby
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja
(1)
Ekorozwój
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Grafologia
(1)
Ikona (informat.)
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet
(1)
Jąkanie
(1)
Językoznawstwo
(1)
Klasy spoleczne
(1)
Kolczyki
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Logika
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Mowa
(1)
Mózg
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negacja
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika
(1)
Polityka
(1)
Postawa ciała
(1)
Prawnicy
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Prostytucja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przestrzeń
(1)
Przestępczość
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Płeć
(1)
Rasy ludzkie
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Starzenie się
(1)
Struktura społeczna
(1)
Słuchanie
(1)
Tatuaż
(1)
Terroryzm
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
63 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60083-01-0
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88607-34-0
R.1 Komunikacja w biznesie, R.II Precedencja, R.III Wi zerunek biznesmena
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-242-0426-0611-6
Ikoniczność znaku: słowo - przedmiot - obraz - gest; Dowody na ikoniczność w języku; Dizajn - między krzyżówką a poezją; Ikoniczność w designie; Informacje i emocje - o czytaniu logotypów; Ewy Ławrusiewicz stworzenie światła; Smak gniewu, kolor miłości, odgłos strachu - indyjska teoria rasa; Werbalizacja i wizualizacja w dyskursie wiadomości prasowych; Typy ikoniczności w szyldach; Ikoniczność w komiksach; w stronę liberatury; Gesty - obrazy pojęć i schematy myśli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Firma Prawnicza / C.H.Beck)
ISBN: 93-7483-125-1
1. Zamiast wstępu parę słów o sztuce porozumiewania się, czyli po co prawnikowi umiejętności interpersonalne. 2. Czy musimy się tak wygłupiać, czyli dlaczego właśnie warsztaty. 3. Jak sobie pościelisz.. czyli przygotowanie warsztatu dla prawników. 4. Trudna sztuka chodzenia po rozpiętej wysoko linie, czyli prowadzenie warsztatu. 5. Co się może przydać prawnikom, czyli treść merytoryczna przykladowych warsztatów umiejętności interpersonalnych. 6. Warsztaty to dobry początek, czyli jak pomagać w dalszym rozwoju uczestników. 7. Zakończenie, czyli ostatnie kilka słów komentarza.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89314-01-0
1.zamiast wstępu, 2.Chirologia, 3.Język ciała, 4.chiro macja, 5.Język gestów i zachowań, 6.Gra w kolory, 7. Czas urodzenia a osobowość, 8.Grafologia, 9.Psychozaba wy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (10 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-327-4
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-23-3
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-461-5
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15036-5
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-73-8
1. Komunikowanie społeczne: jego istota i klasyfikacja. 2.Komunikowanie społeczne jako kompetencja. 3. Komunikowanie w realizacji funkcji zarządzania. 4. Komunikacja werbalna w zarządzaniu. 5. Komunikacja niewrbalna w zachowaniach zarządczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-02-09409-9
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Rozwoju Osobistego)
ISBN: 978-83-7561-045-1
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-16-9
1. Reguły wstępne: Rzecznik prasowy- kto może nim być i komu ma on podlegać?; Mailing-lista, czyli praktyczna ściągawka; Archiwum, czyli "namiary"; Sprostowania, czyli pyrrusowe zwycięstwa; Odpowiedzi i polemiki Tajemnica, czyli porozmawiajmy o pieniądzach; News release, czyli codzienność; Podsumowanie. 2. Wydarzenia medialne: Konferencja prasowa- co robić, aby przyszli i zechcieli coś napisać?; Briefing, czyli w zaufanym gronie; Bankiet, raut, obiad; Wyjazdy studyjne i pochodne; Dziennikarskie pokusy; "Drzwi otwarte", czyli gościnność; Podsumowanie. 3. Teksty i ich język: Teksty; Język mediów; Podsumowanie. 4. Język ciała: Kamera i mikrofon; "Jak cię widzą...", czyli wygląd zewnętrzny; Podsumowanie. 5.W dobrym tonie: Cytat i zasady jego stosowania; Anegdota w roli cytatu; powiedzonka i aforyzmy środowiskowe; Cytaty doby PRL-u; Dowcip w wystąpieniach oficjalnych i pozaoficjalnych; Film, literatura i historia kultury w przemówieniach, konwersacji, pogawędce; Podsumowanie. Posłowie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2362-8
1.Sposoby porozumiewania się, 2.Dlaczego komunikacja niejęzykowa?, 3.Nielogiczna logika, 4.Możesz mi wierzyć, 5.Igraszki słowne, 6.Mówić sobie a muzom, 7.Głuchy telefon, 8.Słuchaj dzieweczko, 9.Jednostronne tango, 10.Wieża Babel, 11.Dla Twojego dobra, 12.Samospełniająca się przepowiednia, 13.Mowa-trawa, 16.Nieobyczajna kreatywność
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again