Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Rucińska Danuta
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Wyszomirski Olgierd
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komunikacja miejska
(2)
Transport
(2)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lotnictwo
(1)
Miasta
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7417-345-2
1.Powstawanie miast i ich rozwój: Definicja i funkcja miasta; Rozwój miast; 2. Logistyka miejska: geneza, istota, zakres: Potrzeba wprowadzania logistyki do miasta; Istota, zakres i cel logistyki miejskiej; System logistyczny miasta, infrastruktura logistyki miejskiej; Logistyka w systemie zarządzania miastem; 3. Organizacja transportu towarowego w mieście: Problemy transportu towarowego w mieście; Wykorzystanie transportu szynowego; Przyszłościowe formy transportu towarowego w miastach; Tranzyt towarowy przez miasto; 4. Miejskie centra logistyczne- ku lokalnej kooperacji: Organizacja zadań składowania dóbr na rzecz miasta; Logistyczne struktury kooperacyjne w miastach; Działalność centrów logistycznych a rozwój miast; 5. Przewozy osób i obsługa komunikacyjna miasta: Potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta; Wpływ komunikacji na rozwój miasta; Komunikacja miasta i zintegrowane systemy transportu zbiorowego; Wykorzystywanie kolei do obsługi komunikacyjnej miasta i aglomeracji. Zintegrowane systemy tramwajowo-kolejowe; 6. Zatłoczenia motoryzacyjne- reperkusje w systemie logistycznym miasta: Kongestia transportowa w mieście- przyczyny, skutki i metody ograniczania; Uwarunkowania racjonalizacji przewozu osób w obliczu zatłoczenia motoryzacyjnego; Zrównoważona koegzystencja i integracja transportu indywidualnego indywidualnego zbiorowego w mieście; Alternatywne wobec ruchu samochodowego samochodowego przyszłościowe środki komunikacji; 7. Systemy informatyczne i telematyka w logistyce miejskiej: Monitorowanie ruchu miejskiego, systemy identyfikacji pojazdów; Zintegrowane inteligentne systemy zarządzania ruchem. Telematyka transportu w mieście
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7326-215-6
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej