Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Rucińska Danuta
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Wyszomirski Olgierd
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Komunikacja miejska
(2)
Transport
(2)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lotnictwo
(1)
Miasta
(1)
2 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-345-2
1.Powstawanie miast i ich rozwój: Definicja i funkcja miasta; Rozwój miast; 2. Logistyka miejska: geneza, istota, zakres: Potrzeba wprowadzania logistyki do miasta; Istota, zakres i cel logistyki miejskiej; System logistyczny miasta, infrastruktura logistyki miejskiej; Logistyka w systemie zarządzania miastem; 3. Organizacja transportu towarowego w mieście: Problemy transportu towarowego w mieście; Wykorzystanie transportu szynowego; Przyszłościowe formy transportu towarowego w miastach; Tranzyt towarowy przez miasto; 4. Miejskie centra logistyczne- ku lokalnej kooperacji: Organizacja zadań składowania dóbr na rzecz miasta; Logistyczne struktury kooperacyjne w miastach; Działalność centrów logistycznych a rozwój miast; 5. Przewozy osób i obsługa komunikacyjna miasta: Potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta; Wpływ komunikacji na rozwój miasta; Komunikacja miasta i zintegrowane systemy transportu zbiorowego; Wykorzystywanie kolei do obsługi komunikacyjnej miasta i aglomeracji. Zintegrowane systemy tramwajowo-kolejowe; 6. Zatłoczenia motoryzacyjne- reperkusje w systemie logistycznym miasta: Kongestia transportowa w mieście- przyczyny, skutki i metody ograniczania; Uwarunkowania racjonalizacji przewozu osób w obliczu zatłoczenia motoryzacyjnego; Zrównoważona koegzystencja i integracja transportu indywidualnego indywidualnego zbiorowego w mieście; Alternatywne wobec ruchu samochodowego samochodowego przyszłościowe środki komunikacji; 7. Systemy informatyczne i telematyka w logistyce miejskiej: Monitorowanie ruchu miejskiego, systemy identyfikacji pojazdów; Zintegrowane inteligentne systemy zarządzania ruchem. Telematyka transportu w mieście
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7326-215-6
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again