Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Author
Benien Karl
(1)
Geller Tatiana
(1)
Hansburg Freda
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Nichols Michael P
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Silberman Mel
(1)
Starowicz Jarosław
(1)
Starowicz Katarzyna
(1)
Thomson Peter
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Komunikacja interpersonalna
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Rozmowa
(2)
Słuchanie
(2)
Alkoholizm
(1)
Asertywność
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konflikt
(1)
Mentoring
(1)
Oceny pracowników
(1)
Poradnictwo
(1)
5 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-62304-91-2
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-390-3
1.Znaczenie aktywnego słuchania, 2.Podświadomy proces kodowania, 3.System reprezenatcji, 4.Wszystko jest w oczach, 5.Jak zadawać pytania, 6.Jak rozpocząć rozmowę, 7.Komunikacja niewerbalna - mowa ciała, 8.Pytania otwarte i zamknięte, 9.Język, 10.Cechy i korzyści, 11.Jak radzić sobie ze sprzeciwem, 12.Dochodząc do tak
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-958-0
I. Czym jest asertywność i prawa asertywne : Prawa człowieka według Herberta Fenserheima. Prawa asertywne według Manuela J. Smitha. Prawa człowieka wiążące się z asertywnością według Shan Ress i Rodericka S. Grahama. Nasze prawa według Roberta Sharpe`a. Prawa asertywne według Anni Towned. Prawa i obowiązki asertywne według Katarzyny i Jarosława Starowiczów. Prawa i obowiązki asertywne według Ciebie. Typologia zachowań. Dynamika asertywności i nasze granice. Streszczenie rozdziału I. II. Komunikacja interpersonalna i proces komunikacji: Komunikacja werbalna. Komunikacja niewerbalna. Rola komunikacji niewerbalnej w relacjach międzyludzkich. Streszczenie rozdziału II. III. Spójności i niespójność komunikatów: Bariery i filtry komunikacyjne. Aktywne słuchanie. Zasady poprawnej komunikacji. Co utrudnia i ułatwia nam porozumiewanie. Kanon rzetelnej komunikacji. Streszczenie rozdziału III. IV. Komunikacja asertywna: Komunikaty "Ja". Komunikaty "Ty". Techniki i strategie asertywne. Asertywna odmowa. Streszczenie rozdziału IV. V. Co to jest WENDO?: Przez deskę. Odzyskać głos i oddech. Żeby się bronić, nie musisz się bać. Mity i fakty na temat przemocy. Stres - przyjaciel czy wróg. Strategia radzenia sobie ze stresem. Streszczenie rozdziału V. VI. W grupie tkwi siła: Krok po kroku w kierunku zmiany. O co pytamy siebie? Streszczenie rozdziału VI.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-1727-2
1. W poszukiwaniu zrozumienia, 2. Prawdziwe powody, dla których ludzie nie słuchają, 3. Dotrzeć do drugiego człowieka, 4. Słuchanie w kontekście
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again