Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Lisiecki Piotr
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Komputery
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Marketing
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Oświata
(1)
Public relations
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7205-234-4
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zeszyt Nr 3 rok 2002. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2002. - 2476, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 3 rok 2002)
Część I: Gospodarka rynkowa. Wymiana rynkowa inspiracją i bodźcem wzrostu gospodarczego; Społeczno-ekonomiczne ugraniczenia rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce; Współczesne problemy zarządzania public relations; Prawnopolityczne otoczenia a bezpieczeństwo przedsiębiorcy. Część II: Rynek finansowy. Determinanty zarządzania ryzykiem stopy procentowej; Rynki papierów wartościowych w krajach Unii Europejskiej; Rynek euroobligacji - jego charakterystyka i powstanie; Czy bilans jest wiarygodnym źródłem informacji; Niezależność audytora w świetle standardów międzynarodowych. Część II: Turystyka. Organizator i propagator masowje turystyki pieszej w Polsce - dr Mieczysław Orłowicz; Rola turystyki w rozwiązywaniu problemów w euroregionach; Produkt turystyczny w kontekście marketingowym; Ekonomiczne i socjologiczne relacje pomiędzy grupami przyjezdnych a mieszkańcami gmin turysycznych. Część IV: Edukacja. Prakseologia i logika w edukacji bankowej; Inteligencja jako wyznacznik wydajności zawodowej i jej poziom u studentów bankowości; E-edukacja uniwersytecka - szans czy zagrożenie?; Wykształcenie i znajomość języków obcych jako instrument obrony przed bezrobociem; Metody aktywizacji i motywowania studentów do nauki języków obcych; Wykorzystanie komputera w nauce matematyki i statystyki przez studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie; Polityka Federacji Rosyjskiej wobec USA po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. Rewolucja czy proces.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again