Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Lisiecki Piotr
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Komputery
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Marketing
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Oświata
(1)
Public relations
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zeszyt Nr 3 rok 2002. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2002. - 2476, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 3 rok 2002)
Część I: Gospodarka rynkowa. Wymiana rynkowa inspiracją i bodźcem wzrostu gospodarczego; Społeczno-ekonomiczne ugraniczenia rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce; Współczesne problemy zarządzania public relations; Prawnopolityczne otoczenia a bezpieczeństwo przedsiębiorcy. Część II: Rynek finansowy. Determinanty zarządzania ryzykiem stopy procentowej; Rynki papierów wartościowych w krajach Unii Europejskiej; Rynek euroobligacji - jego charakterystyka i powstanie; Czy bilans jest wiarygodnym źródłem informacji; Niezależność audytora w świetle standardów międzynarodowych. Część II: Turystyka. Organizator i propagator masowje turystyki pieszej w Polsce - dr Mieczysław Orłowicz; Rola turystyki w rozwiązywaniu problemów w euroregionach; Produkt turystyczny w kontekście marketingowym; Ekonomiczne i socjologiczne relacje pomiędzy grupami przyjezdnych a mieszkańcami gmin turysycznych. Część IV: Edukacja. Prakseologia i logika w edukacji bankowej; Inteligencja jako wyznacznik wydajności zawodowej i jej poziom u studentów bankowości; E-edukacja uniwersytecka - szans czy zagrożenie?; Wykształcenie i znajomość języków obcych jako instrument obrony przed bezrobociem; Metody aktywizacji i motywowania studentów do nauki języków obcych; Wykorzystanie komputera w nauce matematyki i statystyki przez studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie; Polityka Federacji Rosyjskiej wobec USA po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. Rewolucja czy proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej