Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(30)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(48)
Autor
Siemieniecki Bronisław
(6)
Juszczyk Stanisław
(5)
Weron Aleksander
(3)
Weron Rafał
(3)
Bednarek Józef
(2)
Gajda Janusz
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Polewczyk Irena
(2)
Siemińska-Łosko Agnieszka
(2)
Wenta Kazimierz
(2)
Zielińska Jolanta
(2)
Anderson Ross (1956- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bogaj Małgorzata
(1)
Carlson Piotr
(1)
Cieciura Marek
(1)
Dadan Michał
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hyla Marek
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Józefowska Joanna
(1)
Jędryczkowski Jacek
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kozielska Maria
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Lobur Julia
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Mischke Herzy
(1)
Musioł Marcin
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Nowicki Adam
(1)
Null Linda
(1)
Pająk Edward
(1)
Pilch Piotr
(1)
Piętka Ewa
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Raszka Renata
(1)
Rejer Izabela
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Sołtysik-Piorunkiewicz Anna
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Wacławiak Janusz
(1)
Watoła Anna
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Wojciechowski Jacek
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Wszelak Stanisław
(1)
Zając Wojciech (1969- )
(1)
Zbieranek Jarosław
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Komputery
(52)
Internet
(18)
Informatyka
(10)
Nauczanie na odległość
(10)
Edukacja medialna
(9)
Multimedia
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Nauczanie
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Nauczyciele
(5)
Szkolnictwo
(5)
Dziecko
(4)
Pedagogika specjalna
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Dziecko głuche
(3)
Informacja
(3)
Instrumenty pochodne
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Matematyka finansowa
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rynek finansowy
(3)
Telewizja
(3)
Administracja
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko upośledzone
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kadry
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Programy edukacyjne (informat.)
(2)
Programy komputerowe
(2)
Sieci komputerowe
(2)
Surdopedagogika
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agresywność
(1)
Algebry Boole'a
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Controlling
(1)
Czytanie
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Excel
(1)
Film
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
HTML
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Inżynieria systemów
(1)
Jakość produktu
(1)
Korupcja
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Modele matematyczne
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Pamięci komputerowe
(1)
Pedagogika
(1)
Photoshop
(1)
Pisanie
(1)
Pisanie na komputerze
(1)
Podatek
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Programy graficzne
(1)
Protokół (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Symulacja
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas i powinności. 2. Biblioteczna wartość nadana. 3. Bibliotekarstwo w stanie ewolucji. 4. Biblioteczne strategie. 5. Konsorcja biblioteczne. 6. Kierownik biblioteki. 7. Biblioteczne rekomendacje i filtracje. 8. Komunikacja elektroniczna: język - odbiorca. 9. Flirt literatury z maszyną turinga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Dydaktyka informatyki i technologii informacyjnej jako element przestrzeni edukacyjnej, 2. Kwalifikacje merytoryczne i funkcje pełnione przez współczesnego nauczyciela informatyki i technologii informacyjnej, 3. Doskonalenie zawodowe nauczycieli, 4. Koncepcje nauczania informatyki i technologii informacyjnej, 5. Zasady projektowania procesu dydaktycznego, 6. Naukowe podstawy procesu nauczania, 7. Ewaluacja dydaktyczna na zajęciach wspomaganych komputerem, 8. Wychowanie na lekcjach informatyki i technologii informacyjnej, 9. Środowisko uczenia się i motywacje, 10. Organizacja pracy w pracowni komputerowej, 11. Metodyka komputerowego wspomagania procesu kształcenia, 12. Metodyka nauczania informatyki i TI w szkole podstawowej i gimnazjum - wybrane aspekty pedagogiczne i psychologiczne, 13. Podstawy metodologiczne projektowania badań pedagogicznych w informatyce i technologii informacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-learning : tajniki edukacji na odległość / Marlena Plebańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Edukacja na odległość- podstawowe zagadnienia; 2. Szkolenia e-lerningowe; 3. Portale i platformy edukacyjne; 4. Usługi procesu e-nauczania; 5. Perspektywy rozwoju e-lerningu; 6. Przykłady szkoleń e-lerningowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy e-lerningu: Wprowadzenie e-lerningu; Modele kształcenia w e-lerningu; Standardy w e-lernigu; Przegląd koncepcji pedagogicznych e-lerningu; Multimedia w e-lerningu; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-lerningu: Zintegrowane narzędzia edytorskie; Edycja multimediów; Narzędzia sieciowe; Narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji; 3. E-lerning na platformie edukacyjnej: Platformy e-lerningowe; ABC platformy Modle; Inne platformy open source; Platformy online; 4. E-lerning oparta na technologii Web 2.0: Technologie internetowe Web 2.0; Aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce; Kanały RSS; Serwisy pracy grupowej; Blog edukacyjny; Social bookmarking; Webcasty; Podsumowanie; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-lerningu w szkole: Metody kształcenia w e-lerningu; Model behawiorystyczny nauczania; Model konstruktywistyczny uczenia się; Cechy dobrego kursu online; Konkluzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Główne tendencje edukacji dla społeczeństwa wiedzy: W poszukiwaniu modelu edukacji dla społeczeństwa wiedzy; W stronę uczącego się nauczyciela, szkoły, społeczeństwa; Uniwersytet w europejskim obszarze szkolnictwa wyższego; Konieczność zmiany struktury kształcenia w warunkach transformacji informatycznej; Edukacja zawodowa wobec wyzwań społeczeństwa wiedzy; Nowe media dydaktyczne sprzymierzeńcem w walce z niepowodzeniami edukacyjnymi; E-włączenie osób z niepełnosprawnością do społeczeństwa informacyjnego; Intelektualne dorastanie nakazem cywilizacji wiedzy; 2. Perspektywy rozwoju kształcenia akademickiego: Technologiczne wspomaganie procesu kształcenia w szkole wyższej w społeczeństwie wiedzy; Kształcenie wirtualne w uniwersytecie; Wykorzystanie mediów mediów szkole wyższej; Podręcznik multimedialny w społeczeństwie wiedzy; Edukacja matematyczna w społeczeństwie wiedzy; Kształtowanie zdolności myślenia systemowego podczas studiów wyższych; Ocenianie wyników w uczeniu się wspomaganym komputerowo; Od informacji do kompetencji informacyjnych ucznia i nauczyciela; Technologia informacyjna jako element kształcenia zawodowego nauczycieli; Kompetencje nauczyciela dla edukacji przyszłości- doskonalenie zawodowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Kierunki zmian w surdopedagogice wymuszone rozwojem społeczeństwa informacyjnego, 2. Ontologiczne i metodologiczne podstawy prac badawczych nad procesem uczenia się i nabywania ortofonicznej sprawności przez dzieci niesłyszące, 3. Metody pracy edukacyjnej z dzieckiem niesłyszącym nad jego rozwojem językowym, 4. Specyfika pracy edukacyjnej dziecka niesłyszącego z komputerem, 5. Szanse edukacyjne z uszkodzeniem słuchu a rozwój społeczeństwa informacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz. I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz. II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz. III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz. IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Cz.I Przesłanki kulturowe edukacji medialnej: Determinanty cywilizacyjne i kulturowe edukacji medialnej; Dominująca rola mass mediów i hipermediów w kulturze i edukacji; Swoistość mass mediów i ich oddziaływanie wychowawcze. Cz.II Kognitywistyczna teoria edukacji medialnej: Edukacja humanistyczna i komputery; Komunikacja człowieka z mediami. Cz.III Technologia informacyjna w edukacji: Multimedia i hipermedia w edukacji; Globalna sieć komputerowa - Internet - w edukacji; Komputer w edukacji. Cz.IV Metodyka kształcenia medialnego: Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie / Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ; Tom 1)
1. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej: Ogólnometodologiczne składniki pracy naukowej (zarys problemu); Rozwiązywanie problemów poznawczych i decyzyjnych w procesie kształcenia technicznego; Inspirowanie twórczego myślenia w nauczaniu techniki; Zastosowanie sterowników logicznych w dydaktyce automatyki; Rola środowiska w procesie edukacji. 2. Problemy edukacji informatycznej: Metody numeryczne w badaniach pedagogicznych - zastosowanie systemów rozmytych; Wykorzystanie programu PowerPoint w kształceniu z zakresu technologii informacyjnej; Sieci komputerowe sposobem komunikowania się człowieka z komputerem; Elementy kryptografii w szkole; Wykorzystanie systemów komputerowych wspomagających realizację zagadnień technicznych. Technologia GPS; Niektóre problemy nauczania informatyki u progu społeczeństwa informacyjnego; Zastosowanie programów symulacyjnych w nauczaniu przedmiotów technicznych; Nauczanie podstaw programowania w uczelniach wyższych. 3. Problemy edukacji zawodowej i technicznej na Ukrainie (artykuły w języku rosyjskim): Realizacja podejścia zorientowanego osobowościowo w procesie profilowanego nauczania uczniów klas starszych; Określenie funkcji treści programu edukacji technicznej; Podwyższanie kwalifikacji i kompetencji zawodowych pracowników pedagogicznych uczelni zawodowo-technicznych za pomocą nowych technologii informacyjnych; Oświata przyrodniczo-matematyczna i techniczna w strukturze przygotowania zawodowego specjalisty XXI wieku; Aspekty socjalno-pedagogiczne nauczania zawodu w kontekście idei pedagogicznych Janusza Korczaka; Wybrane aspekty organizacji procesu nauczania w Bułgarii i Polsce (analiza porównawcza); Zasady teoretyczne modelowania procesów pedagogicznych; Kształtowanie i rozwój nawyków obcowania w systemie kultury zawodowej przyszłego inżyniera; Kultura zawodowa inżynierów i aspekty psychologiczno-pedagogiczne jej kształotwania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Media w edukacji, edukacja w mediach. 1. Nowe wyzwania dla edukacji: Przemiany w edukacji konsekwencją wyzwań i oczekiwań wobec człowieka XXI wieku; O niektórych edukačných aspektoch súčasnosti; O rezerwach v edukácii; Konektywne uczenie się; Znaczenie kulturowych i humanistycznych aspektów przemian informacyjno-technologicznych; Dzieci i młodzież w epoce społeczeństwa informacyjnego – nowe zagrożenia i działania profilaktyczne. 2. Praktyka pedagogiczna wobec zmian: kilka uwag o e-learningu w nauczaniu Prawa Międzynarodowego i Prawa Biznesowego; E-migranci w wirtualnym środowisku nauczania (refundowane projekty e-learningu w PCES); Zastosowanie modalności sensorycznych w diagnostyce uczenia języka; Edukacja seniorów a współczesne wyzwania cywilizacyjne (doświadczenia Uniwersytetu II wieku w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej); Wpływ e-Twinningu na proces doskonalenia kompetencji medialnych uczniów; Wyzwania edukacyjne w kształceniu dla bezpieczeństwa. Nauczanie młodzieży w klasach z poszerzonym programem przysposobienia obronnego; Pozytywne i twórcze wykorzystanie telefonów komórkowych przez młodzież. Założenia konkursu „Profilaktyka oczami młodzieży” – prezentacja badań własnych; Web 2.0 w pracy nauczyciela. Technologia RSS; Wdrażanie nauczania na odległość w systemie szkolenia i doskonalenia zawodowego w Służbie Więziennej (doświadczenia, refleksje, wnioski); Charakterystyka umiejętności pisania na klawiaturze uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej; Gry MMORPG w kontekście teorii uzależnień; Człowiek i multimedia – poszukiwanie granic w nieruchomości. Podsumowanie: O potrzebie kształcenia świadomości medialnej społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekspertyzy, Rekomendacje, Raporty z badań / Instytut Spraw Publicznych)
Nowoczesne technologie ICT w walce z korupcją na świecie. Wykorzystanie przez administrację publiczną usług publicznych świadczonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w walce z korupcją w życiu publicznym w Polsce. Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w obszarze zamówień publicznych jako sposób przeciwdziałania zjawisku korupcji w Polsce. Internet jako narzędzie wspierające wykrywanie przypadków korupcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Systemy i technologie informatyczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Potrzeby informacyjne w podejmowaniu decyzji a systemy informacyjne, 2. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji, 3. Wykorzystanie technologii informacyjnych w działalności przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, 4. Wykorzystanie technologii dostępu do zasobów sieci korporacyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy dystrybucyjnej, 5. Zastosowanie koncepcji workflow przy projektowaniu przedsiębiorstwa wirtualnego, 6. Rola systemów zarządzania integratorami przepływu informacji w zarządzaniu wiedzą, 7. Nowe technologie informatyczne w bezprzewodowym dostępie do Internetu, 8. Informacja i jej bezpieczeństwo w systemach zarządzania, 9. Technologia informatyczna w działalności gminy. CZ.II Technologie informatyczne w rachunkowości: 10. Rachunkowość w uregulowaniach polskiego prawa bilansowego, 11. Zastosowanie systemów komputerowych w rachunkowości, 12. Wykorzystanie informacyjnego systemu rachunkowości dla potrzeb zarządzania produkcją - zarys problemu, 13. Klasyfikacja typowych błędów występujących w arkuszach kalkulacyjnych, 14. Ocena wybranych wskaźników restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce na podstawie danych z lat 1988-2004. Cz. III Inteligentne systemy zarządzania: 15. Systemy wczesnego ostrzegania w monitorowaniu otoczenia przedsiębiorstwa, 16. Proces tworzenia systemu ekspertowego, 17. Identyfiakcja biomedyczna w systemach transakcyjnych, 18. Neuronowy model prognozowania uwzględniający determinanty rynku, 19. Kompetencje kluczowe i metody uczenia organizacji samouczącej sie na przykładzie elektrowni wirtualnej, 20. Zastosowanie sieci neuronowych do określenia ważności wskaźników logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T.701)
1.Metody odwzorowania rzeczywistości w modelowaniu zależności ekonomicznych: charakterystyczne cechy zależności ekonomicznych; Modele zależności ekonomicznych; Klasyczne i rozmyte modele regałowe; Przykładowe ekonomiczne zastosowania modeli rozmytych; Przegląd podejść stosowanych w procesie integracji wiedzy. 2. Podstawy metodyczne budowy modelu rozmytego: Zbiór rozmyty i funkcja przynależności; Architektura modelu rozmytego; Pozyskiwanie wiedzy eksperckiej do modelu rozmytego; Budowa modelu rozmytego na podstawie danych pomiarowych; Zakres ważności modelu rozmytego opracowanego na podstawie danych pomiarowych; Poprawa jakości bazy reguł z wykorzystaniem modelu łańcuchowego. 3. Integracja wiedzy eksperckiej z wiedzą wydobytą z danych pomiarowych: Uzupełnienie modelu nastrojonego automatycznie regułami eksperckimi - pierwsze podejście; Uzupełnienie modelu nastrojonego automatycznie regułami eksperckimi - drugie podejście; Dostrajanie parametrów modelu eksperckiego danymi pomiarowymi; Model oparty na meta wiedzy - pierwsze podejście; Model oparty na meta wiedzy - drugie podejście; Integracja siatek reguł. 4. Zastosowanie metod integracji wiedzy eksperckiej z wiedzą wydobytą z danych pomiarowych do budowy modeli indeksu giełdowego WIG20: Model opracowany na podstawie danych pomiarowych; Model opracowany na podstawie wiedzy eksperckiej; Uzupełnienie modelu nastrojonego automatycznie regułami eksperckimi - pierwsze podejście; Uzupełnienie modelu nastrojonego automatycznie regułami eksperckimi- drugie podejście; Dostrajanie parametrów modelu eksperckiego danymi pomiarowymi; Model oparty na wiedzy - pierwsze podejście; Model oparty na wiedzy - drugie podejście; Integracja siatek reguł; Podsumowanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wstęp. I. Technologie informacyjna - pojęcia, tendencje edukacyjne, przygotowanie nauczycieli: 1. Technologia informacyjne (TI) - pojęcia, środki, narzędzia, metody. 2. Współczesna edukacja a technologia informacyjna. 3. Związek technologii informacyjnej z edukacją medialną. 4. Kształcenie nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i edukacji medialnej. 5. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie TI. II. Internet jako narzędzie kształcenia nauczycieli: 1. Internet - pojęcia, historia, obszary zastosowań w edukacji. 2. Metody zdalnego kształcenia nauczycieli w zakresie TI z wykorzystaniem wybranych technik komputerowych.3. Projekty systemów edukacji z wykorzystaniem sieci Internet w Polsce i na świecie. 4. Programy umożliwiające polskim szkołom dostęp do sieci komputerowej Internet. 5. PIONIER: Polski Internet Optyczny. III. Możliwości zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Korzyści wynikające z wprowadzenia technologii informacyjnej do szkół. 2. Nowa rola nauczyciela w edukacji na odległość. 3. Techniki pedagogiczne w pracy z wykorzystaniem Internetu. 4. Warsztat pracy nauczyciela - wykładowcy. 5. Narzędzia do kształcenia na odległość. 6. Elementy metodologii prowadzenia edukacji z wykorzystaniem sieci Internet. 7. Materiał dydaktyczny. 8. Projektowanie kursów on-line. 9. Nauczanie za pomocą stron edukacyjnych. 10. Prowadzenie wideokonferencji w sieci komputerowej Internet. 11. Telewizja interaktywna i jej rola w edukacji nauczycieli. 12. Wirtualne Punkty Konsultacyjne. IV. Ograniczenia zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Zagrożenia i bariery wynikające z wprowadzenia TI do szkół. 2. Podstawowe problemy wynikające z użytkowania sieci komputerowej Internet. V. Bariery ograniczające wykorzystanie technologii informacyjnej w szkole: 1. Wykorzystanie Internetu przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 2. Wykorzystanie nabytej w ramach szkoleń wiedzy przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 3. Bariery ograniczające wdrożenia i wykorzystanie przez nauczycieli technologii informacyjnej w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe problemy informatyki i sieci komputerowych: Nanosystemy informatyki w nanotechnologiach molekularnych; Konwergencja sieci teleinformatycznych i problem jakości usług; Kwantowe przesyłanie informacji Mechanizmy zapewnienia jakości usług w sieci Internet; Architektura oparta o sieć Internet/Internet w przemysłowych systemach wizualizacji; Badania symulacyjne pakietowych sieci optycznych o dowolnych topologiach; Nanotechnologie i nanoinformatyka w Europie i na świecie. 2. Rozwój zastosowań Internetu: Zastosowanie metod sztucznej inteligencji w Internecie; Badania i pomiary Internetu dla potrzeb gospodarki elektronicznej. Wybrane problemy i rozwiązania; Technologie internetowe w sterowaniu i monitoringu procesów technologicznych; Dostęp do usług katalogowych z wykorzystaniem języka XML w aplikacjach WWW; Skalowana kompresja wideo na potrzeby transmisji sieciowych; Rozszerzenie możliwości języka SQL dla potrzeb analizy zasobów Internetowych; Pakietowy przesył danych w telefonii komórkowej; Technologie wspierające procesy wyszukiwania informacji w przyszłej sieci WWW. 3. Zastosowanie sieci Internetu a problem bezpieczeństwa informacji: Bezpieczeństwo sieci akademickiej; Bezpieczeństwo teleinformatyczne usług pocztowych nowych technologii; Zagrożenie prywatności w technologii WWW; Adaptacyjny System detekcji intruzów; Autoryzowany dostęp do stron internetowych z wykorzystaniem kart elektronicznych; Implementacja infrastruktury klucza publicznego w ramach Internetu; Biometryczne metody uwierzytelniania użytkowników serwisów internetowych; Badanie zabezpieczeń sieci WLAN; Monitorowanie sieci komputerowych; Uwierzytelnianie użytkowników w Internecie oparte na analizie sposobu pisania na klawiaturze; Wydajne sygnatury aktów dla sieciowych systemów wykrywania włamań; Dynamika relacji zaufania i jej modelowanie w systemach teleinformatycznych; Przestępczość komputerowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek finansowy; papiery wartościowe; Obligacje, Akcje, Indeksy giełdowe, Kontrakty terminowe, Matematyka finansowa modeli dyskretnych, Matematyka finansowa modeli ciągłych, Modelowanie struktury terminowej, Konstrukcja i wycena egzotycznych instrumentów pochodnych, Statystyka rynków finansowych Alternatywne modele finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek finansowy; papiery wartościowe; Obligacje, Akcje, Indeksy giełdowe, Kontrakty terminowe, Matematyka finansowa modeli dyskretnych, Matematyka finansowa modeli ciągłych, Modelowanie struktury terminowej, Konstrukcja i wycena egzotycznych instrumentów pochodnych, Statystyka rynków finansowych Alternatywne modele finansowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek finansowy; papiery wartościowe; Obligacje, Akcje, Indeksy giełdowe, Kontrakty terminowe, Matematyka finansowa modeli dyskretnych, Matematyka finansowa modeli ciągłych, Modelowanie struktury terminowej, Konstrukcja i wycena egzotycznych instrumentów pochodnych, Statystyka rynków finansowych Alternatywne modele finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej