Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sztangret Izabela
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komputery
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Promocja w procesach komunikacji rynkowej i budowy profilu strategicznego przedsiębiorstwa; 2. Czynniki makrootoczenia rynku oraz komunikacji rynkowej producentów sprzętu komputerowego; 3. Makrouwarunkowania strategii promocji producentów komputerowych; 4. Analiza strategii i polityki promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych; 5. Modele strategii promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej