Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Bąk Janina
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Gogiel-Kuźmicka Anna
(1)
Kierejczuk Elżbieta
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Smugaj Beata
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Analiza danych
(1)
Badania naukowe
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
4 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku

Monografia składa się z trzech części. W pierwszej części autorzy prac dzielą się swoimi doświadczeniami, opisują nowe usługi i sposoby komunikacji z użytkownikami w czasie lockdownu i wprowadzonych obostrzeń, wyciągają wnioski i proponują ciekawe rozwiązania, które biblioteki mogą wykorzystać w przyszłości. W drugiej część znajdziemy rozdziały dotyczące zagadnień związanych z procesem przygotowania uczelni do ewaluacji jakości działalności naukowej. Trzecia część zawiera prace na temat roli współczesnego bibliotekarza jego kompetencji zawodowych, zadań i umiejętności.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Świat technologii komputerowych – wprowadzenie: 1.1. Komputer - wynalazek wszech czasów 1.2. E-learning w edukacji 1.3. Internet jako przestrzeń edukacyjna i społeczna 1.4. Zarys informacji o platformach zdalnego nauczania w kształceniu ustawicznym Rozdział II. Empiryczne, prawne i praktyczne aspekty wykorzystania technologii komputerowych w procesie nauczania i uczenia się: 2.1. Uwaga! "Człowiek w sieci" - doniesienia z badań nad zagrożeniami ze strony technologii komputerowych 2.2. Edukacja zdalna w świetle przepisów prawnych i oferta edukacyjna mediów publicznych 2.3. Internetowe strony wydawnictw oświatowych jako narzędzie wsparcia nauczycieli w procesie nauczania 2.4.Webinarium jako nowa forma doskonalenia warsztatu pracy nauczyciela 2.5. Inne formy wspierania nauczycieli w procesie nauczania za pomocą technologii komputerowych Rozdział III. Badania opinii dzieci, rodziców i nauczycieli na temat użytkowania gier, programów multimedialnych i Internetu dla celów dydaktycznych, poznawczych oraz dla rozrywki 3.1. Rola kompetencji nauczyciela i rodzica w przestrzeni mediów sieciowych 3.2. Kompetencje społeczne nauczyciela i rodzica: komunikacja i kontrola 3.3. Znaczenie Internetu w dydaktyce 3.4. Tematyka analizowanych badań i zastosowane metody badawcze 3.5. Kompetencje społeczne i wychowawcze nauczycieli i rodziców w zakresie korzystania z technologii informacyjnych 3.6. Gry komputerowe a zagospodarowanie czasu wolnego ucznia i monitorowanie kontroli kontaktu z cyberprzestrzenią 3.7. Programy komputerowe a aktywność edukacyjna dzieci w opinii rodziców i nauczycieli; Zakończenie; Słownik pojęć; Bibliografia; Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W wieloautorskiej monografii Dziecko w sytuacjach stresowych pod redakcją naukową Małgorzaty Cywińskiej ukazano problematykę specyficznego rodzaju doświadczenia emocjonalnego, jakim jest dziecięcy stres, w dwóch niezwykle ważkich obszarach. Pierwszy z nich dotyczy stresowych interpersonalnych wymiarów rzeczywistości edukacyjnej dzieci, a drugi został poświęcony funkcjonalnemu, kulturowemu i informacyjno-komunikacyjnemu wymiarowi systemów edukacji jako źródłu stresu u dzieci. Autorzy poszczególnych tekstów zamieszczonych w niniejszej publikacji ukazują sytuacje stresowe dzieci w kategoriach dystresu, rozpatrują je w sposób interdyscyplinarny, wieloaspektowy, w odniesieniu do różnych stanowisk teoretycznych i empirycznych. Przywoływane przez nich stresowe obrazy rzeczywistości dzieci, wskazujące niekiedy na dramatyczny wymiar ich codzienności, który czyni ogromne szkody w ich psychice, w obszarze funkcjonowania emocjonalnego, społeczno-moralnego i poznawczego, domagają się naszej uwagi, poszukiwania środków zaradczych, stosowania różnych form wsparcia, podejmowania określonych działań naprawczych, terapeutycznych – czyli naszej ogromnej uważności. Problem tej uważności został podjęty w niniejszej monografii.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Zawiera: Na początek: czy wiecie, że istnieje matematyczny wzór na dobre piwo? Ilu osób potrzeba, by napisać jedną książkę? Statystyka – królowa nauk czy popychadło medialnego świata? Czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Dlaczego koń i szop pracz nie dostały doktoratu? Skąd wiemy, że owca rozpoznałaby na ulicy prezydenta? Czy kiedy wychodzimy z psem na spacer, to średnio mamy po trzy nogi? Czy 117% Polaków może się mylić? Czy da się zmierzyć szczęście linijką? Czy po seksie będziemy opanierowani w banknotach niczym krokiet w bułce? Na imieniny lepiej kupić czekoladki czy kokainę? Czy jesteśmy rasistami? Czy jak wsadzimy głowę do lodówki, a nogi do piekarnika, to będzie nam w sam raz? Ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla? Czy język angielski powoduje zawały serca, a masło przedłuża życie? Czego statystyka nauczyła się od martwego łososia? Dlaczego ufamy szarlatanom? Na koniec: dlaczego wciąż się wzruszam na myśl o bezdomnych lamach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej