Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Olko Sławomir
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Klastry (ekonomia)
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podejście sieciowe w zarządzaniu strategicznym: 1.1. Wyłanianie się podejścia sieciowego; 1.2. Sieci działań; 1.3. Klastry i klastry kreatywne jako podmioty badań; 1.4. Klaster kreatywny – ujęcie przedmiotowe. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy zarządzania wiedzą w sieciach i klastrach kreatywnych: 2.1. Koncepcje i modele zarządzania wiedzą; 2.2. Kreatywność w procesie zarządzania wiedzą; 2.3. Podejście sieciowe w zarządzaniu wiedzą – koncepcja i analiza; 2.4. Wyniki dotychczasowych badań dotyczących zarządzania wiedzą w klastrach i sieciach; 2.5. Zarządzanie wiedzą w klastrze – założenia dla modelu. Rozdział 3. Metodyka badań klastrów kreatywnych: 3.1. Cele i proces badawczy; 3.2. Metodyka badań pogłębionych – studia przypadków identyfikujące sieci działań. Rozdział 4. Klastry i sieci kreatywne w Unii Europejskiej: 4.1. Potencjał sektorów kreatywnych i kultury w UE; 4.2. Klastry w sektorach kreatywnych i kultury w UE; 4.3. Przykłady klastrów kreatywnych w EU; 4.4. Przykłady sieci w sektorach kreatywnych i kultury w Unii Europejskiej. Rozdział 5. Praktyka zarządzania wiedza w sieciach i klastrach kreatywnych w Polsce: 5.1. Rozwój klastrów w sektorach kreatywnych w Polsce; 5.2. Infrastruktura zarządzania wiedzą klastrów kreatywnych; 5.3. Praktyka zarządzania wiedzą w klastrach – wyniki badań bezpośrednich wśród koordynatorów klastrów. Rozdział 6. Pogłębione studia przypadków – zarządzanie wiedzą w wybranych sieciach i klastrach kreatywnych: 6.1. Krakowski Klaster Filmowy; 6.2. Dobroteka – sieć producentów mebli w Dobrodzieniu; 6.3. Śląski Klaster ICT i Multimediów Hub Club; 6.4. Dyskusja uzyskanych wyników. Rozdział 7. Podsumowanie i wnioski – sieciowy model zarządzania wiedzą w klastrze kreatywnym: 7.1. Weryfikacja hipotez badawczych; 7.2. Wnioski poznawcze; 7.3. Wnioski w obszarze metodologii badań; 7.4. Wnioski praktyczne. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Streszczenie. Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej