Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Balasiewicz Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kadry
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Innowacje
(1)
Kariera
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-89250-60-8
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje oparte na wiedzy / Bogusz Mikuła. - Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006. - 255 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
ISBN: 83-7252-302-9
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej