Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Czytelnia
(5)
Autor
Kolczyński Mariusz
(2)
Mazur Marek
(2)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kampania wyborcza
(5)
Marketing polityczny
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Reklama telewizyjna
(2)
Wybory
(2)
Komunikacja polityczna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-88936-49-4
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-7644-002-6
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7059-813-6
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7571-048-9
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej